תוכן שיווקי

כך חגגנו בלוג-און את ראש השנה

ספוילר: היה אירוע וואו! - התגובות מדברות בעד עצמן

13/09/2023 16:05
לוג-און

"היה מדהים! כל הכבוד לכם! כיף לעבוד בלוג-און"; "היה מעולה והייתה אווירה טובה. תודה רבה!"; "היה מקסים, מעורר מחשבה ומשובב נפש. תודה ענקית!"; "הארגון היה מושלם, הכיבוד היה טעים ומגוון – יישר כוח!"; וגם: "שיהיו עוד אירועים כאלה".

האמירות שבפסקה הקודמת הן רק חלק מהתגובות שקיבלנו, בלוג-און, על האירוע המטורף שהרמנו לכבוד פתיחת השנה החדשה. האירוע התקיים ביום ד' בשבוע שעבר במתחם סינמה סיטי בראשון לציון.

לאחר בופה עשיר בכל טוב וכמובן, אי אפשר בלי קצת מינגלינג – התכנסנו, מאות עובדי ולקוחות לוג-און, באולם, לתחילת ה-אירוע.

על הבמה: תומר ויקינסקי, מנכ"ל לוג-און יועצים ופרויקטים.

על הבמה: תומר ויקינסקי, מנכ"ל לוג-און יועצים ופרויקטים. צילום: צוות מדיה - לוג-און

איך מסכמים 40 שנים של פעילות ענפה ב-10 דקות?

"מה שמוביל אותנו בפעילות השוטפת שלנו לאורך השנים הוא המסוגלות של כל אחד ואחת מאתנו להביט קדימה, לתכנן, להתמקד, להתרכז במה שהמציאות מזמנת לנו בכל נקודת זמן – והיא ללא ספק מזמנת, ולתעל אותה ליוזמה החדשנית הבאה". במילים אלה פתח את הערב תומר ויקינסקי, מנכ"ל לוג-און יועצים ופרויקטים.

כמה עובדים חדשים הצטרפו אלינו באופן כללי בשנה האחרונה, בעקבות מבצע חבר מביא חבר? מי הלקוחות החדשים שהצטרפו אלינו? מהו השם הכי נפוץ בלוג-און? ומה הגיל הממוצע בחברה? כל הנתונים המפתיעים האלה, ועוד הרבה אחרים, התגלו בסרטון מושקע, שהוקרן על המסך הגדול ושסיכם את הישגי השנה שחלפה – והיו כאלה למכביר, בכל מגזרי ותחומי הפעילות של החברה.

מימין: יוסי שגב, מייסד ומנכ"ל משותף בלוג-און תוכנה; מיכאל רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה; תומר ויקינסקי, מנהל פעילות היוצעים והפרויקטים בלוג-און; ולהב בן-גור, סמנכ"ל מכירות במערך היועצים של לוג-און.

מימין: יוסי שגב, מייסד ומנכ"ל משותף בלוג-און תוכנה; מיכאל רוף, מנמ"ר רשות שדות התעופה; תומר ויקינסקי, מנכ"ל לוג-און יועצים ופרויקטים; ולהב בן-גור, סמנכ"ל מכירות במערך היועצים של לוג-און. צילום: צוות מדיה - לוג-און

לוג-און חצתה זה מכבר את רף 900 העובדים. מחציתם של העובדים החדשים השנה שגייסנו השנה חיפשו אותנו ברשתות… וגם מצאו. לוג-און סיימה זה מכבר את הכשרתן של שתי כיתות בוטקאמפ בתחומי ה-DevOps והתשתיות.

החברה ביצעה השנה הסבות למפתחי אסמבלר עבור בנק מרכזי וחברת היי-טק בינלאומית; חצתה, בתחום המוצרים, את רף 200 הלקוחות, הפרושים במעל 30 מדינות; ו-"השיקה" משרדים חדשים ומעוצבים, שהפכו את סביבת העבודה למעודכנת ואטרקטיבית עבור עשרות מעובדי מטה לוג-און, ביניהם אנשי גיוס, מכירות, HRBP, תפעול וכספים, ועוד. כמו כן, לוג-און השיקה פורטל אינטראקטיבי חדש עבור עובדי החברה והמשיכה להעשיר את לוגי, המגייס הדיגיטלי שלה, בעוד המון יכולות AI מגוונות.

מימין: גיל מיגדן, מייסד ומנכ"ל משותף בלוג-און; שמואל לרר; ותומר ויקינסקי, מנהל פעילות היועצים והפרויקטים בלוג-און.

מימין: גיל מיגדן, מייסד ומנכ"ל משותף בלוג-און; שמואל לרר; ותומר ויקינסקי, מנכ"ל לוג-און יועצים ופרויקטים. צילום: צוות מדיה - לוג-און

פרידה מעובד יקר ו-ותיק

באותו קו המשיכו ויקינסקי וגיל מיגדן, מייסד ומנכ"ל משותף של לוג-און תוכנה, בברכות ובתודות לרגל השנה החדשה. במהלכן הם קראו לבמה את שמואל לרר, שלאחר ותק מרשים של 26 שנים בחברה מסיים בימים אלה ממש את דרכו המסורה והמצוינת בלוג-און. "במהלך עשרות שנות עבודתו בלוג- און, לרר היה שותף לפיתוחן של מעל 95 מערכות שונות. הוא הפך למוקד ידע בתחומו, ביצע אין סוף הדרכות ונבחר ארבע פעמים לעובד מצטיין", שיבח מיגדן את לרר.

חוזרים למקורות

בהמשך, הצטרפו לבמה יוסי שגב, מייסד ומנכ"ל משותף של לוג-און תוכנה, ודני זיתוני, מנכ"ל משותף בחברה, על מנת להזכיר מהיכן באנו ולאן פנינו מועדות.

"לאורך השנים מיסדנו כמה פעילויות עסקיות, שכיום הן שם נרדף לכל מה שלוג-און מציעה בשווקים המקומי והבינלאומי ללקוחותיה. זה הזמן להוקיר ולהביע את הערכתנו המלאה לפועלם של האנשים המעורבים. אנחנו נרגשים לעמוד כאן הערב מולכם, איתכם, ולהכריז שאנחנו כאן, נוכחים, משתפרים, עדיין לומדים, גדלים ובכל יום שעובר ממשיכים להיות גרסה טובה יותר של עצמנו", אמר שגב.

זיתוני המשיך אותו: "אין ספק שאם הגענו עד הלום, עשינו כמה דברים נכון, אבל היה לנו עוד משהו שלהרבה אחרים אין, וזה אתכם. אתם, עובדי לוג -און, שממשיכים לבחור בכל פעם מחדש אותנו כסביבת העבודה המועדפת עליכם – אתם הלקוחות החשובים שלנו, שממשיכים להאמין בנו ובאיכות התוצרים שלנו. אתם זה מטה לוג-און, שבחלקכם מלווים את החברה ביחד עמנו עוד משנותיה הראשונות, ואתם זאת הנהלת לוג-און הוותיקה והמנוסה, שהולכת עמנו את כל הדרך".

נעם חורב במופע "הסיפורים מאחורי השירים".

נעם חורב במופע "הסיפורים מאחורי השירים". צילום: צוות מדיה - לוג-און

המופע שסגר את הערב, אבל פתח את הראש

לאחר התודות והאיחולים לשנה החדשה, הערב התקדם למופע אינטראקטיבי ומעורר השראה, המשלב סיפורים מאחורי השירים, עם הכותב, הפזמונאי והיוצר נעם חורב. המפגש אתו עוסק רבות באמונה פנימית ובמסע להגשמה עצמית, ומשלב קטעים מוזיקליים ייחודיים ונדירים.

לסיכום, היה כיף לראות את העובדים ואת הלקוחות יקרים שלקחו חלק באירוע. מה שנותר הוא לאחל: לחיי השנה הבאה, ונתראה בשמחות ובאירוע הבא.

רוצים להצטרף למסע של לוג-און? מחפשים את המשרה הבאה? מעוניינים להצטרף לשורת לקוחותינו המרוצים? דברו איתנו בווטסאפ.

אירועים קרובים