תוכן שיווקי

עתיד ה-AI בעולם העבודה – הנושא החם ב-Zoomtopia 2023

13/09/2023 11:36
הצהיר שהחברה עומדת בתקיפות נגד אנטישמיות ופעילויות שנאה מכל סוג. אריק יואן, מנכ"ל זום.

בינה מלאכותית (AI) הפכה למושג שגור באינספור תעשיות. בפועל, היא כבר משנה באופן מהותי את האופן שבו אנחנו משתפים פעולה, מקבלים החלטות ומתקשרים זה עם זה – הן עם העובדים והן עם הלקוחות. מניתוח נתונים חכם, המציע תובנות בזמן אמת, ועד בוטים של שירות לקוחות מונעי בינה מלאכותית, המספקים חוויות מותאמות אישית – היישומים הם אינסופיים. בינה מלאכותית מאפשרת סביבת עבודה דינמית ויעילה יותר ומכינה את הקרקע לרמות חסרות תקדים של פרודוקטיביות ושביעות רצון בעבודה.

המהפכה הגיעה גם לתחום התקשורת ושיתוף הפעולה הווירטואלי, וכך, ממש באחרונה, השיקה זום (Zoom) את ה-Zoom AI Companion, עוזר אינטליגנטי שיעשה מהפכה בזרימת העבודה, על ידי שילוב תכונות כמו עיבוד הקלטות פגישות כדי לספק דגשים, פרקים חכמים וסיכומים, הצגת השלבים הבאים המעשיים, ניסוח תגובות צ'אט ומיילים, תוך שימוש בהקשר היסטורי וסיכום שרשורי צ'אט ארוכים.

אם גם אתם סקרנים לגבי האופן שבו בינה מלאכותית מעצבת מחדש את עתיד העבודה, Zoomtopia EMEA – וובינר בינלאומי, שיתקיים בין 4-5 באוקטובר 2023, יתאים לכם במיוחד השנה. האירוע האינטראקטיבי זוכה הפרסים יציע השנה מבט בלעדי על ההתקדמות האחרונה שמגדירה מחדש את מקום העבודה, תוך התעמקות במינוף AI וטכנולוגיות אחרות כדי ליצור סביבת עבודה יעילה וגמישה יותר.

באירוע ישתתפו מובילים ומנהיגים בתעשייה, שישתפו תובנות לגבי המגמות הטכנולוגיות האלה, כדי לסייע למקבלי ההחלטות להבין כיצד בינה מלאכותית תשנה את הדרך שבה העובדים והלקוחות מתחברים, משתפים פעולה ומתקשרים.

הרצאת הפתיחה תעסוק בחזון וחדשנות דרך משקפי ה-AI, והיא תועבר על ידי אריק יואן, מנכ"ל ומייסד זום, וסמיטה חאשים, CPO, זום. מיד אחר כך מנהיגי תעשייה גלובליים יחשפו כיצד הם משכללים את סביבת העבודה המודרנית באמצעות פלטפורמת Zoom מתוגברת ה-AI.

במהלך הכנס הווירטואלי (והחינמי) ניתן יהיה ללמוד כיצד חבילת הפתרונות של זום, כולל Zoom Contact Center, Virtual Agent ו-Workforce Engagement Management, משנים את מעורבות הלקוחות. האירוע יכלול הדגמות חיות, שיציגו כיצד הפלטפורמה המאוחדת של זום משפרת את הפרודוקטיביות והמעורבות של העובדים.

הירשמו ל-Zoomtopia EMEA 2023 עוד היום והיו חלק מעתיד העבודה.

נתראה שם!

אירועים קרובים