תוכן שיווקי

A10 Networks בחרה ב-CMS כמפיצה בישראל

12/09/2023 10:44
יוסי כהן, מנכ"ל חברת CMS.

CMS מרחיבה את סל פתרונות ה-IT שלה בישראל, עם המותג הבינלאומי A10 Networks, המתמחה באבטחת יישומים ארגוניים בסביבות מקומיות וסביבות ענן בגדלים שונים.  

A10 Networks היא חברה גלובלית המתמחה באבטחת יישומים ארגוניים בסביבות מקומיות (On premise) ובסביבות ענן היברידיות, המספקת מגוון פתרונות אבטחה, איזון עומסים, האצה והגברת ביצועים. כל אלו מעניקים הגנה על היישומים ומבטיחים את זמינות ויעילות הארגון.

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל חברת CMS, "אנחנו שמחים ומתרגשים להציע לארגונים בישראל גם את A10 Networks, לצד מותגי התוכנה והסייבר המובילים בעולם, שבוחרים מידי יום להיות מיוצגים על ידי CMS.

"CMS מבינה לעומק את ה-IT הישראלי"

A10 Networks

A10 Networks

לדברי יולי יאביץ, מנהל הפעילות העסקית של A10 Networks בישראל, "בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה של התקפות DDos והתקפות אפליקטיביות מאסיביות על תשתיות ואתרים, ובישראל במיוחד. חברת A10 Networks בעלת סט מלא של כלים וניסיון מוכח, על מנת לספק פתרון מקצה אל הקצה. ארגונים רבים בישראל ובעולם מעניקים לנו מידי יום את האמון והתפקיד החשוב של הגנה על היישומים הקריטיים של הארגון והבטחת זמינותם, תוך שימוש בניתוחים מתקדמים, למידת מכונה ואוטומציה חכמה. לאחרונה אף הצגנו פתרון חדשני המשפר את ההגנה האפליקטיבית על ידי שילוב חומת האש החדשה Next Generation WAF. הטכנולוגיה המשולבת מספקת אבטחה רב-שכבתית לסביבות מקומיות וסביבות ענן היברידיות, ומאפשרת לארגונים לנהל תהליכי אבטחה ואוטומציה באופן יעיל. הפתרון ממוקם בנקודת הכניסה לאפליקציות, מציע שירותי אבטחת אפליקציות ותשתית הארגון, הגנת DDoS, איזון עומסים – והכל באמצעות ממשק אחיד ואינטואיטיבי. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לארגונים לשפר את ניהול עלויות האבטחה הארגונית ואת התוצאות העסקיות, להפחית False Positive ולייעל את כלל פעולות האבטחה".

לגבי הבחירה ב CMS אמר יאביץ: "התרשמנו מאד מההיכרות של CMS עם השוק המקומי ומהמחויבות של אנשי CMS בהתאמת פתרון ה-IT ל-DNA הארגוני של לקוחותיו. CMS מבינה לעומק את ה-IT הישראלי, והיא תדע לחבר בין הטכנולוגיה של A10 Networks לארגונים והחברות שיכולים לצמוח בעזרתה ולהמשיך להרחיב את הגדילה של החברה בישראל".

אירועים קרובים