תוכן שיווקי

בינת תקשורת הוסמכה כשותף מומחה Customer success של VMware

החברה קיבלה את ההסמכה VMware Partner led Customer success specialization

30/07/2023 12:38

בינת תקשורת, החברה המובילה ליישום פתרונות ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה, מכריזה על הסמכתה כשותף מומחה Customer success מול לקוחות חברת VMware בישראל. באמצעות הסמכה זו, תוכל בינת לסייע ללקוחותיה להאיץ את ההשקעות שלהם בשירותי הענן ההיברידי של חברת VMware .נוהלי הצלחות לקוחות הם קריטיים כדי לסייע ללקוחות לממש את הערך שהם יכולים להפיק מהענן, מיישומי SaaS ומהפתרונות שהם רוכשים. מיישום ועד לחידוש ולהרחבת הפתרונות, תוכנית ההסמכה של חברת VMware מסייעת לשותפות לאמץ את פתרונות הענן של חברת VMware בקרב משתמשי הקצה. הסמכה זו תאפשר למימוש ערך עקבי יותר ולהאצת ההישגים והתוצאות העסקיות של הלקוחות.

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת: "אנו שמחים להשיג את הסמכת VMware Partner led Customer success. כשותפה נאמנה של חברת VMware, בינת מחויבת לאפשר ללקוחותיה להאיץ את פיתוח היישומים שלהם, לשפר את היעילות התפעולית ואת האג'יליות העסקית הכללית. מומחיות זו מדגישה את המחויבות של בינת לספק פתרונות חדשניים ומקוריים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותיה ולגבש את מעמדה כיועצת מהימנה וספקית של פתרונות ענן ופתרונות ארגוניים".

"המעבר לענן ומתן שירות על בסיס מודל SaaS , מצריך מהשותפים שלנו גישה ארוכת טווח של יועץ מהימן לניהול הלקוחות", מסר שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. "תוכנית ההסמכה לשותפים של VMware מחזקת את היכולות של בינת להנחות לקוחות בכל השלבים של המסע שלהם אל הענן ההיברידי".

אירועים קרובים