תוכן שיווקי

שת"פ בין סיסקו להיטאצ'י ונטרה יסייע לפשט את ניהול הענן ההיברידי

חיבור נוסף בין שתי ענקיות טכנולוגיה יציע ללקוחות פתרונות נתונים מלאים ושירותים מנוהלים מבוססי צריכה, שייסעו לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות ולהתמודד עם המחסור הקריטי בעובדים מיומנים בתעשיית ה-IT

21/06/2023 10:16
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל

סיסקו, המובילה את החזית הטכנולוגית ומתמחה בתחומי אבטחת הסייבר, התקשורת והענן ו-היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, המתמחה בפתרונות תשתית, ניהול נתונים וניתוח דיגיטליים, הכריזו על שני הסכמי שיתוף פעולה בין החברות. במסגרת ההסכמים, היטאצ'י ונטרה מצטרפת לתוכניות השותפים Service Provider ו-Solution Technology Integrator (STI) של סיסקו, מה שיאפשר לחברה לשלב בצורה טובה יותר את הטכנולוגיות של סיסקו אל פתרונות האחסון שלה ולהמשיך למצב את עצמה כספקית מובילה של תשתית למרכזי נתונים ושירותי ענן היברידי מנוהלים.

עסקים רבים מתמודדים כיום עם מורכבויות הקשורות לניהול נתונים כאשר הם מנהלים את טביעת הרגל המתרחבת של הענן ההיברידי שלהם. לפי IDC, כ-40% מהחברות ימנפו הסכמי טכנולוגיה מרובי-שותפים עד שנת 2024 כדי להתמודד עם דאגות אלו. לפי ההסכם החדש, תכלול היטאצ'י ונטרה את שרתי ה-UCS X-Series של סיסקו כדי לספק פתרון תשתית משולבת מלא (CI). קו השרתים הופך לחלק מהפתרון המשותף Cisco and Hitachi Adaptive Solutions, אשר מחבר בין המחשוב והרשת של סיסקו עם פלטפורמת האחסון VSP של היטאצ'י ונטרה כדי להתמודד עם הצורך הגובר בשוק לתשתית מרכז נתונים אחודה.

כשותפה בתוכנית ה-Service Provider של סיסקו, היטאצ'י ונטרה תציע שירותים מנוהלים מבוססי-צריכה ללקוחות סיסקו, אשר יסייעו בהתמודדות עם המחסור הקריטי בעובדים מיומנים בתעשיית ה-IT ויאפשרו לארגונים לאמץ טכנולוגיות חדשות ומתפתחות ביעילות רבה יותר.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי, "בעוד לקוחותינו מבקשים לפשט את מערכי הדטה סנטר שלהם, שילוב פתרונות לתשתיות ושירותים מנוהלים על ידי שתי ענקיות טכנולוגיה יסייע להם לנהל את הסיכונים ולבצע אופטימיזציה לתוצאות העסקיות שלהם. יחד, היטאצ'י ונטרה וסיסקו יכולות להקל על לקוחות רבים לנווט בסביבה המורכבת של ענן היברידי ופתרונות אחסון".

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, אמר כי, "היטאצ'י ונטרה וסיסקו פועלות כשותפות אמינות יותר משני עשורים, והסכמים אלו מהווים תוספות חשובות לשותפות שבנו שתי מובילות הטכנולוגיה הגלובליות הללו. שותפים מוצלחים מתאימים את עצמם לצורכי הלקוחות הנוכחיים והעתידיים, והפיתוחים המשותפים שלנו מאפשרים לנו לעשות זאת באמצעות הצעה של פתרונות ושירותים מבוססי-נתונים הדרושים להם".

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל

חיים כהן, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל צילום: אלישר

למידע נוסף על שיתוף הפעולה בין היטאצ'י ונטרה וסיסקו, לחצו כאן.

אירועים קרובים