תוכן שיווקי

SPIKEIT תפיץ ותתמוך בישראל בפתרונות חברת DefensX

פתרונות Zero-Trust Secure Browser של DefensX יוצעו למשתמשים בארץ במודל שירות חודשי

28/03/2023 14:05
מימין לשמאל: אוסמן ארקן, מייסד ומנכ"ל DefensX, ליאור בן עמי, מנכ"ל SPIKEIT.
תפיץ ותתמוך בפתרונות DefensX בישראל. SPIKEIT.

תפיץ ותתמוך בפתרונות DefensX בישראל. SPIKEIT.

חברת SPIKEIT – המתמחה בהפצת פתרונות אבטחת מידע בישראל – חתמה לאחרונה על הסכם ייצוג חדש עם DefensX – המספקת פתרונות מהמובילים בעולם בתחום גלישה מאובטחת באינטרנט – ובכך הפכה לנציגתה הבלעדית בישראל.

במסגרת ההסכם תספק SPIKEIT שירותים מקיפים עבור מגוון פתרונות DefensX, הכוללים הפצה בישראל, תמיכה, אפיון, התקנה, שיווק ומכירה.

שותפות זו נועדה לתת מענה לביקוש הגובר בקרב אינטגרטורים לפתרון מהיר, איכותי ומוביל בהגנה על גלישה באינטרנט בסביבות מבוזרות ובעבודה מהבית, בארגונים קטנים וגדולים במודל שירות חודשי, בסביבת ניהול אחת מרכזית.

טכנולוגית Zero Trust של חברת DefensX 

DefensX מספקת פתרון חדשני באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI), למידת מכונה (ML) ו-ביג דאטה (Big Data), ומאפשרת גלישה והגנה מלאה Zero Trust, כמו גם הגנה על משתמשים ומידע ארגוני.

טכנולוגית Zero Trust של חברת DefensX מגינה מפני התקפות סייבר המתקדמות באתרי פישינג ואתרים זדוניים, על ידי בידוד האיומים מהגעה למכשירי הקצה הכוללים, מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים.

ה' אוסמן ארקן (H. Osman Erkan), מייסד ומנכ"ל DefensX, ציין: "שותפות זו נועדה לספק מענה גובר והולך בקרב ארגונים לספק לעובדים גלישה מאובטחת ומהירה מכל מקום ומוגנת. היכולת לספק שירות מנוהל בענן, מקלה על צוות ה-IT לספק את הגנה גם לעובדים שנמצאים מחוץ למשרד או עובדים דרך הסמארטפונים, ללא שיהוי, ולספק חווית גלישה איכותית ללא שיהוי.

הבחירה ב-SPIKEIT נעשתה מתוך ניסיון עבר עשיר, הבנה ואמונה ש-SPIKEIT תוכל לייצר עבורנו עשרות לקוחות חדשים בישראל, בצורה מהירה ומקצועית. זאת בזכות ניסיון רב וקשרים רבים שיש לה עם מאות אינטגרטורים ומאות ארגונים בתחום. אנו רואים בשותפות זו קשר מתמשך לשנים רבות קדימה, כאשר הפתרון ימשיך להתפתח, ובאמצעותו נוכל לספק מענה לדרישות המתעצמות בארגונים השונים, קטנים, ובינוניים ובארגוני האנטרפרייז. אנו מצפים לצעוד לשנת 2023 לצד חברינו ב-SPIKEIT".

ליאור בן עמי, מנכ"ל SPIKEIT הוסיף: "ל-SPIKEIT יש ניסיון רב בעולמות אבטחת המידע. פתרונות הגיבוי והגנה על מיילים של חברת DefensX מאפשרים לנו להגדיל את מגוון הפתרונות בהגנה על עמדות הקצה בתוך המשרד ומחוצה לו, תוך שימת דגש על קלות ניהול הסביבה, שירות חודשי ופתרון מקיף.

אנו יודעים שפתרון זה בא לענות על צורך אמיתי ונדרש בחברות מכל גודל וסוג. אף חברה היום ואף גולש באינטרנט לא מוגנים מפני התקפות פישינג ומאתרים זדוניים. באמצעות פתרונות חברת DefensX אנו יכולים לבודד את הגלישה באינטרנט של העובדים, להגן על נכסי החברה ולתת לעובדים את הביטחון שהמידע שלהם מוגן. אנו שמחים ש-DefensX שותפה לחזון שלנו, ואין לנו ספק שיחד נצליח לספק פתרון הגנה מקיף בארגונים השונים".

אירועים קרובים