תוכן שיווקי

סייבריזן דורגה בין המובילות בגרטנר בתחום הגנה על נקודות קצה

05/03/2023 11:00
ליאור דיב, יועץ ומייסד שותף של סייבריזן, ולשעבר מנכ"לה.

גרטנר הציבה בניתוח שפרסמה השבוע את סייבריזן בין המובילות (Leaders) בתחום פלטפורמות הגנה על נקודות קצה בארגונים (EPP).

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן, מסר כי "הקפיצה הגדולה בגרטנר, בנוסף לתוצאות הערכת MITRE ATT&CK, שאף הן הציבו את סייבריזן במקום הראשון לשנת 2022, מעידות על היכולות הייחודיות של הפתרון שלה בהגנה על ארגונים מפני התקפות סייבר מתוחכמות, שאותן המתחרים מפספסים באופן קבוע".

החברות המובילות על פי גרטנר הן הספקיות עם הציון הגבוה ביותר בשתי קטגוריות רחבות – ציר שלמות החזון וציר יכולת הביצוע. בחינת שלמות החזון מעריכה את הבנתו של הספק לגבי תנאי השוק ואתגרי המשתמש, ואת הרקורד שלו בבניית מוצרים המתאימים לתת מענה לצרכים אלה, כיום ובעתיד. בחינת יכולת ביצוע בודקת את בסיס הלקוחות, החזון, מפת הדרכים והכדאיות הפיננסית, שמהווה את הבסיס לשותפות ארוכת טווח עם הלקוחות.

מוקדם יותר השנה הצטיינה סייבריזן בהערכת MITRE ATT&CK והשיגה את התוצאות הגבוהות ביותר במבדק, בכלל זה 100% כיסוי, 100% זיהוי, 100% מניעה, 100% חסימה בזמן אמת ו-99% בניתוח אנליטי אוטומטי (ניתוח ללא התערבות אנושית).

השכבות שעליהן מורכב הפתרון של סייבריזן

במציאות כיום, המאופיינת במחסור קריטי בכוח אדם מקצועי בתחום הסייבר, מדובר בהוכחת יכולת חד משמעית עבור כל ארגון שמתמודד עם אתגרים אלה. פתרון ההגנה הרב שכבתית של סייבריזן, שמונע על ידי למידת מכונה, מורכב מכמה שכבות:

  • NGAV – פתרון אנטי וירוס מתקדם עם שכבות הגנה העוצרות מתקפות כופר (Anti Ransomware), חולשות אבטחה (Zero-day exploits) וטכניקות תקיפה מתקדמות, כמו Fileless attacks ו-Net.
  • XDR, MDR & EDR – פלטפורמת ניטור וזיהוי רציפה של נקודות הקצה בסביבה הארגונית, המאפשרת תגובה לאירועים בזמן אמת ועצירה אוטומטית של איומי סייבר מתקדמים לפני שנגרם נזק לארגון.

הייחודיות של סייבריזן ביחס לחברות אחרות היא היכולת להטמיע את פתרון ההגנה בכל מקום ובכל צורה (Cloud Native / Hybrid / On Prem / Air Gapped). הפלטפורמה מאפשרת יכולות הגנה רחבות, הפחתת הסיכון ממתקפות מתקדמות, כולל בשרשרת האספקה, ועמידה ברגולציות שונות.

בנוסף למוצרי החברה, סייבריזן מציעה גם שירותים נלווים (24×7), שמסייעים ללקוחות בניהול התוכנה, ניתוח ועצירת תקיפות בזמן אמת.

הורידו את הדו"ח מכאן ולימדו מדוע סייבריזן דורגה בין המובילים בגרטנר.

אירועים קרובים