תוכן שיווקי

מכללת שנקר עברה לסביבת עבודה דיגיטלית

01/02/2023 12:21
מימין: רפאל דגן, מנהל מערכות המידע במכללת שנקר הנדסאים, רן ליבנה, CTO ב-We R Tech

מכללת שנקר הנדסאים השלימה בהצלחה פרויקט מעבר לסביבת עבודה דיגיטלית. הפרויקט בוצע על ידי חברת We R Tech, אשר מתמחה בביצוע של פרויקטים טכנולוגיים מורכבים. היקף הפרויקט, שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים, כלל שדרוג של מערכות המידע הפנימיות והחיצונית, המשמשות לתמיכה בסטודנטים ושירות למרצים.

רפאל דגן, מנהל מערכות המידע במכללת שנקר הנדסאים ציין : ״בשנים האחרונות ניתן דגש רב על המעבר לעולם הדיגיטלי, הכולל פיתוח יכולות חדשות עבור הסטודנטים והצוותים המקצועיים. מגפת הקורונה הבהירה לכולנו את החשיבות של מערכות המחשוב בארגון וזמינותן, זאת כדי לאפשר המשכיות עסקית ומתן שירותים ברמה המצופה מאיתנו".

הפרויקט, על אף מורכבותו, התבצע מבלי לפגוע בעבודת המשתמשים, והסתיים בהצלחה מרובה.

המעבר לסביבת עבודה דיגיטלית במכללת שנקר הנדסאים כלל כמה שדרוגים בתשתית הארגון, לרבות מעבר לסביבת עבודה וירטואלית, המבוססת על VMware, עם יתירות מלאה ויכולות מתקדמות, הטמעת מערכת גיבוי ו-DR מתוצרת Arcserve, שדרוג מערך אחסון לדגם מתקדם, המבוסס על דיסקים מהירים וביצועים גבוהים, וכן החלפת השרתים בחדשים.

בעבר הייתה התשתית מבוססת על שרתים מיושנים וללא וירטואליזציה, ללא יכולת ניהול מרחוק, ומערך גיבוי מיושן ששמר מידע לתקופות קצרות יחסית.

המערך החדש שהוטמע בארגון מספק לאנשי התשתיות ומערכות המידע מענה מהיר לתקלות ושמירה על שביעות רצון המשתמשים. מערכת הגיבוי מבית Arcserve מספקת מענה כולל לסביבת העבודה, הכולל הגנה ממתקפות בשני אתרים, תוך ביצוע גיבוי איכותי ומהיר בכל אתר, רפליקציה של השרתים המגובים בין האתרים, יכולת שחזור מהיר (Instant VM) ובהמשך גם גיבוי לענן המתקדם של Arcserve.

הפרויקט, לרבות התכנון והמימוש, התבצע בהובלת חברת We R Tech. הפרויקט כלל מספר רב של תחומים טכנולוגיים, שהצעידו את מכללת שנקר הנדסאים לחזית הטכנולוגיה בעולם הדיגיטלי.

חברת We R Tech מתמחה בפרויקטים טכנולוגיים, הכוללים יישום ואינטגרציה של יצרני החומרה והתוכנה המובילים בעולם. לחברה ניסיון רב בפרויקטים מורכבים, אשר כוללים מגוון רחב של טכנולוגיות ויצרנים.

לדברי רן ליבנה, CTO ב-We R Tech, "אנו מודים למכללת שנקר הנדסאים שבחרה בנו להצעיד אותם לעידן הדיגיטלי ולחזית הטכנולוגיה. הפרויקט כלל טכנולוגיות מורכבות ומתן דגש על הרובד העסקי של המכללה. בכלל הפרויקטים שלנו אנחנו שמים דגש על שלושה דברים עיקרים: שירות איכותי, עמידה בחזית הטכנולוגיה ומתן מענה לצרכים העסקיים של הארגון. אני שמח שגם בפרויקט זה עמדנו במטרות שקבענו עם הלקוח בצורה טובה מאוד ולשביעות רצון הנהלת מכללת שנקר״.

לדברי שחר לסרי, מנהל אזורי בחברת Arcserve: "אנחנו גאים ב-We R Tech ובצוות המחשוב של מכללת שנקר הנדסאים על ביצוע פרויקט מורכב בהצלחה מרובה. כעת למכללה יש מערך מחשוב מוגן, המבטיח התאוששות ממתקפות וטעויות אנוש בזמן קצר. אנו שמחים לקבל את מכללת שנקר למשפחת לקוחות Arcserve, ומצפים להמשך הצמיחה גם בשנת 2023".

פרטים נוספים על חברת We R Tech ניתן למצוא באתר החברה בקישור זה, או – או בלינקדין.

אירועים קרובים