תוכן שיווקי

חידושים ב-Google Workspace: התאמה לסביבת העבודה המתחדשת

22/12/2022 09:46
טל קלר, מוביל תחום Google Workspace בגוגל.

מאת טל קלר, מוביל תחום Google Workspace בגוגל

 

השנה החולפת התאפיינה בצמצום תקציבי ארגונים ואי-ודאות לגבי המתרחש בעולם. שינויים אלה הביאו לכך שארגונים נדרשו ליותר תפוקה, בפחות משאבים. לכן, ב-2022, השקנו יותר מ-300 יכולות ותכונות חדשות תוך התמקדות בשיפור הכלים שיאפשרו לעובדים לפעול יחדיו, לתקשר באופן הדוק יותר ולקדם תוצרי עבודה משמעותיים יותר.

להלן מספר חידושים מרכזיים בסביבת העבודה Google Workspace:

העמקת היצירה המשותפת – שיתופיות בעולם הדיגיטלי הולכת יד ביד עם פשטות, המתקבלת בעזרת השימוש בעורכי המסמכים כדוגמת Google Docs. השנה הענקנו יכולות מהדור הבא ל-smart canvas, כדי שמשתמשים יוכלו ליצור יחדיו ולהשיג הרבה יותר. תיוג פשוט על ידי סימון @ במסמכים, דפים, גיליונות ושקפים מזמין את המשתמשים ישירות לתוך המסמך, מצביע אל הנתונים המדויקים ובכך משפר את תהליכי העבודה והופך אותם ליעילים יותר. יכולות ה-smart canvas מאפשרות גם לאפליקציות צד ג' ליהנות מיתרונותיה ולהעשיר את המידע של המשתמשים. הוספנו תצורת ציר זמן והפכנו את הגיליון האלקטרוני לכלי המשלב מידע על אודות פרויקטים, עובדים, נתונים ומאפשר הצגת תובנות במקום אחד.

הפיכת ההיברידי לאינטראקטיבי – ארגונים בארץ וברחבי העולם עברו לעבודה היברידית. כתוצאה מכך, עובדים רבים חשים מנותקים הן מהארגונים שלהם והן זה מזה. השנה השקענו בפריצת הגבולות כך שהצוותים ירגישו ביחד גם כשהם לא. פיצ'ר חדש, המאפשר ביטוי אישי וחיבור בפגישות וידיאו, שם "זרקור על הדובר": speaker spotlight in Slides  משלב את התוכן והדובר יחד על ידי שידור שיחת הוידאו כחלק ממצגת.
לטובת המשתתפים הנמצאים יחד בחדר הישיבות השקנו יכולת לאינטראקציה עם כלל משתתפי השיחה ממכשיר נוסף, למשל לטובת שימוש בצ'ט, יכולות הצבעה או מענה על סקרים.

שיפור איכות התקשורת – בעולם העבודה החדש, חשוב לכל עובד להיראות ולהישמע בצורה מיטבית, לכן גם השנה המשכנו להתמקד בשיפור איכות התקשורת ב-Google Meet והשקנו מספר יכולות חדשות, כגון תאורה אדפטיבית, סינון רעשים ומיקוד תמונה לטובת מענה למתחברים ממקום עם תאורה חלשה, בנסיעה או מתחברים מאזור עם רשת תקשורת חלשה.

עבודה בסביבה מאובטחת – היקף האיומים הגדל, כמו גם התחכום שלהם, לצד שינוי דפוסי העבודה בארגונים, הביאו לכך שאבטחת המידע והגנת הפרטיות הפכו לחשובות עוד יותר, אנו מבינים שהאבטחה צריכה להיות שקופה לעובדים וחסרת מאמץ ל-IT, מה שמאפשר יותר זמן ותשומת לב לעבודה שלהם.

השנה, כדי לעזור לארגונים לעמוד בדרישות תאימות ופרטיות, הכרזנו על יכולת חדשה, sovereign controls, המספקת לארגונים יכולת לשלוט, להגביל ולפקח על העברות נתונים בין אזורים. השקנו גם אישורי גישה, כך שארגונים יכולים ליצור כללים ולממש תהליך קבלת אישורים על מנת לתת הרשאות וגישה לנתונים וקבצים. בנוסף, הרחבנו את המימוש של הצפנה בצד הלקוח (client-side encryption) גם עבור Gmail ו-Google Calendar.

שילוב אפליקציות בסביבת העבודה – ארגונים ומשתמשים רוצים חופש בבחירת הכלים והתוכנות שעמם הם עובדים ומצפים לגישה קלה ומאובטחת לכלל היישומים.

השנה, המשכנו למצב את Workspace כפלטפורמת הפרודוקטיביות הפתוחה ביותר: פתחנו את הסביבה שלנו עם ממשקי API נרחבים, הודענו גם על שילוב של AppSheet וGoogle Chat, כך שאנשים יוכלו ליצור אפליקציות AppSheet מותאמות אישית וליצור איתן אינטראקציה ישירות בתוך ה-Chat. המשכנו להרחיב את השימוש ב-smart chips גם לחברות צד שלישי,  מה שמאפשר למשתמשים להוסיף עושר של נתונים ממקורות שונים ללא צורך לייבא את המידע, ובפשטות ליצור את הקשר ביניהם, לקבל מידע קריטי, מתעדכן ובזמן אמת ישירות לתוך סביבת העבודה שלהם.

החידושים של השנה עוזרים לארגונים להספיק יותר ולהשיג את המטרות שלהם, תוך שמירה על קשר משמעותי בין האנשים כדי שיוכלו ליצור, לבנות ולצמוח יחד. לקראת שנת 2023, נמשיך להקשיב לצורכי הלקוחות שלנו ולספק חוויות חדשות כדי לעזור להם להצליח בסביבות העבודה המתפתחות.

רוצים ללמוד עוד? יצרנו עבורכם סדרת סרטונים שבהם תוכלו לגלות עוד על הכלים לשיפור התקשורת והעבודה המשותפת.

אירועים קרובים