תוכן שיווקי

אבנט תקשורת מציגה: ניטור חוויית המשתמש באמצעות פתרון Alluvio Aternity

12/09/2022 13:48
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

ניהול החוויה הדיגיטלית של העובדים הוא אחד מהאתגרים המרכזיים של כל ארגון, שכן ברור לכל, שיעילות העובדים והפריון שלהם תלויים בביצועי האפליקציות וביציבותן. פתרונות רבים בתחום זה לוקים בחסר, שכן הם לא אוספים נתונים מכל המקורות הרלוונטיים ולא מנתחים אותם בכלים מתקדמים.

פתרון Alluvio Aternity מבית ריברבד (Riverbed) מספק תובנות על חוויית המשתמש ועל ההשפעה העסקית שלה על העובדים על ידי איסוף ואחסון של הנתונים ממכשירי העובדים, מכל הסוגים של האפליקציות העסקיות, כולל אפליקציות SaaS הרצות בענן ציבורי. הנתונים נאספים מסביבות מורכבות של הרשת הארגונית, לרבות: נתוני המשתמשים ותחנות הקצה, התבוננות על ביצועי האפליקציות הארגוניות המותקנות מקומית, ביצועי סביבת הלקוח בענן הציבורי ואפליקציות SaaS. הנתונים נאספים באופן רציף, מאוחסנים ומנותחים בכליAI מתקדמים שמפיקים תובנות בזמן אמת.

המלצות המערכת משפרות את חווית המשתמש, מוזילות את עלויות התשתית והן פשוטות לביצוע על ידי מחלקת ה-IT.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת: "מודרניזציה של אפליקציות היא מרכיב קריטי בתחרותיות של עובדי כל ארגון אך השקת אפליקציה כזו היא רק יריית הפתיחה בחיי המוצר. קריטי לא פחות הוא הניטור שלה כדי לוודא שהיא מממשת את מלוא הפוטנציאל שלה. פתרון Alluvio Aternityמציע את הכלים המקיפים ביותר לאיסוף וניתוח של נתוני חוויות המשתמשים ומבטיח שכל אחד מהם ייהנה מהביצועים המקסימליים של כל אפליקציה. התועלת הטמונה לשורה התחתונה של כל ארגון היא ברורה וישירה"

יתרונות של פתרון Alluvio על פני פתרונות מתחרים

חווית המשתמש קשורה באופן ישיר לביצועי האפליקציה, והקשר מוצג באופן ברור, וכן מוצג הקשר בין חוויית משתמש הקצה והצרכים העסקיים של הארגון, לרבות הארגונים הגדולים ביותר. הפתרון תומך במאות אפליקציות, מכל הסוגים.

מאפייני הפתרון לניטור מקצה לקצה ללא תלות במיקום גיאוגרפי של העובדים

Alluvio מספק ניטור אחיד של כל הארגון, כולל המשרד המרכזי, הדטה סנטר, משרדים מרוחקים כולל משרדים בחו"ל, מחסנים ועובדים מהבית, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי. היכן שהעובד נמצא, שם  יימדדו ביצועי האפליקציות הרצות במחשבו.Alluvio מנטר את חוויית המשתמש בכל המסלול של הרשת הארגוני ומספק ממשק ניהול, המקשר בין ביצועי הרשת למדדים העסקיים.

ממשק הניהול של Alluvio מציג את הנתונים מפולחים לפי תחומי עניין ומציג את ההקשרים ביניהם.

ממשק הניהול של Alluvio מציג את הנתונים מפולחים לפי תחומי עניין ומציג את ההקשרים ביניהם. צילום: ריברבד

חלוקה אוטומטית (classification)לקטגוריות של תוצאות המעקב  אחר חוויית המשתמש)מוצר DXI(Digital Experience Index– מוצר ה-DXI מאפשר ומחלק את הסביבה לאזורים כגון "משרד מרכזי", "משרד מרוחק" וכד' ויוצר את הקשר בין משאבי הרשת והפעילות העסקית. הוא יוצר את הקשר בין ביצועי הרשת וההשפעה העסקית על הארגון, מאפשר קביעת יעדים ודרישות מהרשת בהקשר של השימוש העסקי ברשת ועוזר לתכנן ולקבוע סדר עדיפות להשקעות בפתרונות רשת מתקדמים בהתאם לצרכים העסקיים.

ניטור לפי אפליקציות בארגון (מוצר APMApplication Performance Monitoring) –מוצר ה-APN ממפה את האפליקציות בארגון, ומודד בזמן אמת את ביצועיהן ביחס לתשתיות הרשת או הענן  שבה האפליקציה רצה. המוצר מותקן בארגון בעזרת קונטיינרים ייעודיים ושרותי מחשוב מבוזר (micro services)והוא מותאם לשימוש מחלקת DevOps

ניטור ביצועי החומרה של המשתמשים: מחשבים, וניידים(מוצר DPMDevice Performance Monitoring) – מוצר ה-DPM בודק את ביצועי החומרה של המשתמשים, לרבות מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים, VDI או טלפונים ניידים. נוסף על דיווחים על איכות החומרה של משתמשי הקצה וביצועיה, הפתרון פותר בעיות חומרה באופן אוטומטי.

אירועים קרובים