תוכן שיווקי

ריוורבד מציגה: נראות מקצה לקצה והאצת ביצועי הרשת ואפלי' ה-SaaS

27/07/2022 09:24
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

אבנט תקשורת, המפיצה הבלעדית של פתרונות ריוורבד (Riverbed) בישראל, משיקה בימים אלה את הדור החדש של פתרונות החברה בתחום הניהול של סביבות היברידיות. סל הפתרונות החדש האגנוסטיים לחומרה כולל לראשונה את פתרונות חברת אטרניטי (Aternity) הישראלית לניהול אפליקציות SaaS.

ריוורבד מובילה מזה שני עשורים את תחום הניטור והאופטימיזציה של סביבות IT, והיא מתמודדת כל העת עם השינויים מרחיקי הלכת של עידן הטרנספורמציה הדיגיטלית: בסביבה העסקית המודרנית אפליקציות ארגוניות פרוסות על  פני כמה אתרים בעולם, במקומות שונים, בדטה סנטרים ובעננים ציבוריים שונים. כמו כן, עובדים רבים עובדים מהבית, וסביבת ה-IT המבוזרת יוצרת מורכבות בניהול הרשת הארגונית. על פי גרטנר, המורכבת הגוברת תאלץ את מנהלי הרשתות של 50% מהארגונים לעצב מחדש את מערכות הניטור שלהם על מנת לשמור על ביצועים אופטימליים ולהבטיח את היעילות העסקית של הארגון.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מציין, כי "נראות ושקיפות הרשת מקצה לקצה הן מרכיב קריטי מאי פעם באסטרטגיית הסביבה ההיברידית, והיא תלויה ביכולת לאסוף את הנתונים מכל רכיב ברשת ללא תלות במיקומו הפיסי. האצת ביצועי הרשת ואפליקציות ה-SaaS היא מרכיב קריטי בכושר התחרות של ארגונים, ומעתה ריוורבד מציעה פתרונות לשני האתגרים הללו תחת קורת גג אחת".

סכימת פתרונות המיתוג מבית ריוורבד.

סכימת פתרונות המיתוג מבית ריוורבד. צילום: ריוורבד

 

חטיבת פתרונות הניטור – Observability

פתרונות הניטור של ריוורבד (שרוכזו תחת חטיבת Alluvio) מאפשרים הצגה אחידה של מלוא המידע הנאסף מכלל הסביבה (כולל סביבות היברידיות ועננים ציבוריים) ולא על בסיס דוגמאות. הם מספקים התראות מכל הסביבות בעזרת כלים כמו פילטרים, קביעת סדרי עדיפויות, קביעת סדר פעולות לתיקון תקלות ומערכת אוטומטית, הממליצה על דרכי פעולה לכל תרחיש, כפי שהוגדרו על ידי מנהלי ה-IT.

בין הפתרונות המובילים של החטיבה: ניטור ביצועי הרשת הארגונית – NPM (ר"ת Network Performance Monitoring) באמצעות קונסולת ניהול אחידה, ניטור האפליקציות APN (ר"תApplication Performance Monitoring), לרבות אפליקציות SaaS, וניטור תשתיות ה-IT (IT Infrastructure monitoring), לרבות מיפוי התשתית הפיסית המשמשת את האפליקציות, מציאת כשלים וסיוע באיתור תקלות.

חטיבת פתרונות ההאצה – Acceleration

חטיבת ההאצה של ריוורבד מציעה סל של פתרונות, שמאיצים את קצב תעבורת הנתונים, משפרים את ביצועי הרשת הארגונית ומאיצים אפליקציות SaaS.

בין הפתרונות המובילים של החטיבה: פתרון Cloud Acceleration – לשיפור ביצועים בענן הציבורי בארכיטקטורת IaaS או PaaS – שמאיץ את קצב העבודה עד פי 50, תוך צמצום היקף התעבורה ב-99%. פתרון SaaS Accelerator – שמאיץ אפליקציות SaaS מובילות כמו Office 365, Salesforce ו-Box ועוד בשיעור של עד פי 10, תוך צמצום היקף התעבורה ב-99%. פתרון Client Accelerator – שמשפר את ביצועי העובדים מרחוק במחשבים ניידים בשיעור של  עד פי 10, תוך צמצום התעבורה ב-99%. פתרון  eCDN Accelerator – המאיץ תעבורת תוכן וידיאו בשידור מוקלט או חי. פתרון WAN Optimization (בשם SteelHead) – למקסום ביצועי הרשת הארגונית ושיפור זמני תגובה (latency) של האפליקציות. פתרון Software Defined WAN (בשם SteelConnect) – מאפשר גישה לסניפים מרוחקים, בין דטה סנטרים ובגישה לענן הציבורי. הפתרון מאפשר אופטימיזציה של תעבורת הנתונים על גבי כמה מעברי רשת ומקנה חוויית משתמש טובה יותר.

אבנט מעמידה לרשות משווקי ריוורבד בישראל את מחלקת ההנדסה שלה (Professional Services), המספקת מענה כולל למכירת הפתרונות ללקוחות: החל משלב הייעוץ הראשוני, עבור באפיון וכלה בהטמעה והתקנה. השירות מיועד לקהל משווקי אבנט עבור לקוחותיהם, והוא פותח את הדלת למשווקים החסרים יכולות הנדסיות בתוך הבית. כן הוא מיועד לספק למשווקים בעלי יכולות מוגבלות בבית גמישות ויכולת לבצע פרויקטים נוספים ועל ידי כך להרחיב את פעילותם העסקית.

אירועים קרובים