תוכן שיווקי

Vision.bi – שותף השנה של סנופלייק ב-EMEA לשנת 2022 בתחום החדשנות

הזכייה בפרס מבטאת את ההכרה של סנופלייק בערך הייחודי ש-vision.bi מביאה באמצעות יצירת כלים ופלטפורמות חלוציות למינוף Snowflake Data Cloud עם מותגים מובילים ברחבי אירופה

15/06/2022 15:20
מקבלים את הפרס.

vision.bi זכתה אתמול (ג') בפרס המכובד "שותף השנה של סנופלייק לשנת 2022 ב- EMEA בתחום החדשנות". ההכרזה על הפרס מטעם סנופלייק (Snowflake), חלוצת תחום ה-Data Cloud, התקיימה במסגרת הכנס השנתי של סנופלייק, שנערך השבוע בלאס וגאס. זו השנה השלישית ברציפות שבה זוכה Vision.bi בפרס שותף השנה של סנופלייק באירופה.

הפרס מוענק על הובלת חדשנות של vision.bi בתחום הדטה, לרבות השקת שני מוצרים: האחד  Arctica.ai, פלטפורמת SaaS, המספקת יכולות ניטור של תהליכי דטה מורכבים, הצגת ניתוח מלא של עלויות השימוש ומתן פתרון ידידותי להבנה ולמדידה בקלות של ה-ROI על פעולות דטה של חברות המשתמשות בסנופלייק; ופלטפורמה נוספת בשם Bento Insight, המציעה פתרון מובנה להקמת מערכת אנליטית מהירה לחברות סטארט-אפ צומחות ובעיקר חברות SaaS B2B. מוצר זה מבוסס על טכנולוגיות סנופלייק, ריברי וטאבלו.

כשותף עלית של סנופלייק, vision.bi מסייעת ללקוחות למנף את Snowflake Data Cloud כדי לספק מידע בזמן קצר ולתרגמו לכדי תובנות עסקיות, לפשט תהליכים עסקיים ולייצר ערך מוסף מבוסס דטה עבור לקוחות הקצה. הפלטפורמה מתאימה לכלל הארגונים אשר חותרים ליישם תשתית ותרבות דטה מודרניות בענן – החל מארגונים פיננסיים גדולים ועד לסטארט-אפים טכנולוגיים.

הגישה הרוחבית של vision.bi מתמקדת בשותפות מלאה עם לקוחות לטווח ארוך, ועוזרת להם לתכנן, לבנות, להטמיע ולנהל את Snowflake Data Cloud שלהם. בנוסף, vision.bi מציעה הכשרה פנימית, ליווי יועצים מוסמכים והדרכות מקצועיות מטעם הספק, כך שצוותי לקוחות יקבלו את הערך הרב ביותר מ- Snowflake.

אוהד גרינשפן, מנהל טכנולוגיות ושותף מייסד בנאמוגו (Namogoo): "השימוש בארקטיקה מאפשר לנו להיות עם היד על הדופק, לעקוב אחר עלויות סנופלייק בשוטף ולאתר במהירות את הנקודות שבהן אנחנו צריכים להתמקד על מנת להיות יעילים יותר ולתכנן נכון יותר את ההמשך".

אילן זייתון, שותף מייסד ומנהל טכנולוגיות ב-vision.bi: "זוהי השנה השלישית ברציפות שבה אנו זוכים להכרה כל כך מכובדת מסנופלייק וזאת בזכות שותפות משמעותית ורבת שנים. השנה באה לידי ביטוי בחדשנות הפתרונות שלנו העוזרים ללקוחות לקבל ערך עסקי מהיר וכך להוריד עלויות המימוש, באמצעות פתרון Bento Insights ופתרון ה-Finops שלנו Arctica.AI המיועד ללקוחות סנופלייק ומאפשר בקרה מצוינת על השימוש תוך הקפדה על נראות ושקיפות מלאות של העלויות".

"אנו גאים להכריז על Vision.bi כשותפת השנה של סנופלייק לחדשנות EMEA בשנת 2022", אמרה קולין קפאזה, סמנכ"לית שותפים גלובליים בסנופלייק. "הובלת תחום הדטה של Vision.bi, לצד הטכנולוגיות שהחברה פיתחה במטרה לטייב את התובנות לערך עסקי, מספקים ערך משמעותי לאקוסיסטם של סנופלייק, ואנו מצפים להמשיך ולהתבסס על השותפות שלנו כדי להעצים לקוחות משותפים".

אירועים קרובים