תוכן שיווקי

בניית הארגון כ-Autonomous Digital Enterprise

מעבר לצורך למצוא פתרונות לצרכים המיידיים של הארגון, חייבים גם לבנות ארגון טכנולוגי, דיגיטלי, גמיש ואוטונומי, שיתמודד עם כל השינויים הטכנולוגיים בזמן אמת

31/01/2022 11:24
אבנר מימון, מנהל הפעילות העסקית של BMC ישראל.

מאת אבנר מימון

 

תחילת השנה האזרחית כבר כאן, ואנחנו ב-BMC שמחים לשתף אתכם בשינוי שעובר על עשרות מהארגונים הגדולים בישראל, שבחרו גם השנה בפתרונות המובילים שלSoftware  BMC. בין אם מדובר בארגונים ממשלתיים, פרטיים או ציבוריים, וותיקים או חברות היי-טק וטכנולוגיה, הבחירה ב-BMC אינה מתרחשת רק בעת העסקה, אלא מדי יום, שעה שעה. הסיבות לכך רבות וכוללות: יכולות טכנולוגיות מתקדמות, הפתרונות הייחודיים שלנו בשוק (בתחומי הכספות, ה- (ITSM) Service desk, ה-IT Discovery, הניטור (ITOM), וה-Workflow Automation עם פתרון Control-M המוביל של BMC), וגם הצוות המקצועי שלנו, שמוביל את השוק בשותפות הדוקה וארוכת שנים עם מטריקס ולצד מרכזי הפיתוח של BMC בתל-חי ובתל אביב. אבל המניע המרכזי, שמשותף לרוב הארגונים שבחרו ב-BMC השנה, הוא הרצון להתאים את עצמם לקצב השינויים המהיר ולאימוץ טרנספורמציה דיגיטלית מואצת, שהפכה לכורח המציאות בעידן הקורנה. ארגונים שרוצים להישאר רלוונטיים עסקית חייבים כיום לתת מענה איכותי, מהיר, זמין ואוטומטי ללקוחות, לספקים, לשותפים ולעובדים לרוחב כל הערוצים הדיגטליים בזמן אמת. כאן BMC נכנסת לתמונה עם מגוון עצום של פתרונות ענן מתקדמים, הזמינים ברובם גם בתצורת ON PREM לבחירת הלקוח.

אנחנו ב-BMC, כמו גם המומחים של גרטנר ושל כמה מפירמות הניהול הגדולות בעולם, מאמינים שמעבר לצורך למצוא פתרונות לצרכים המיידיים של הארגון, חייבים גם לבנות את הארגון על בסיס מערכות דיגיטליות מתקדמות, שיספקו מענה אינטליגנטי, אוטונומי ואדפטיבי, שיעמוד בקצב המואץ והתכוף של שלל השינויים הטכנולוגיים לאורך זמן. במילים אחרות, בניית ארגון טכנולוגי, דיגיטלי, גמיש ואוטונומי, שיתמודד עם כל השינויים הטכנולוגיים בזמן אמת. לארגון בעל התכונות הנ"ל אנחנו ב-BMC קוראים ארגון דיגיטלי אוטונומי (Autonomous Digital Enterprise – ADE).

ארגוני ADE מפעילים מערכות אינטליגנטיות, מקושרות, אוטונומיות, מבוססות דטה ואוטומציה, שיוצרות ערך לארגון ופועלות תוך מעורבות אנושית מינימלית על פני כל ההיבטים של הארגון וסביבתו ולכל רוחבו. מערכות אלו מספקות לארגון בידול תחרותי המבוסס על זריזות, התמקדות בלקוחות, ותובנות שמכוונות ותומכות בפעילויות בעלות ערך עסקי ממשי. ההון האנושי בארגון ADE מתפתח לתפקידים הדורשים יכולות שיפוט, מנהיגות, יצירתיות, וכמובן תמיכה וניהול של המערכות האוטונומיות. הם יכולים להיות משוחררים ממשימות שגרתיות שוחקות, ולהתמקד בעבודה איכותית בעלת ערך עסקי משמעותי, בתפקידים בעלי אחריות וערך גבוה יותר, המעניקים לעובד תחושת סיפוק גדולה יותר מעבודתו.

בלב מערכות ה-ADE של BMC נמצאות טכנולוגיות  AI ו-ML כמרכיב עיקרי על מנת לקדם חמישה עקרונות מפתח:

  1. יצירה ותמיכה בחוויית משתמש אחרת, הכוללת שילוב של יכולות ניהול ואבטחה של נתוני הלקוח לצד שימוש ב-AI ו-ML, שיפעלו אוטומטית על פי אופי ותוכן האירועים. מדובר בשילוב מערכות אנליטיות מתקדמות, המאפשרות ללקוח לבנות פתרונות ייחודיים המותאמים לצרכיו ולרמת המעורבות האוטונומיות הנדרשת.
  2. אוטומציה בכל מקום – אוטומציה בתהליכים עסקיים, בפעילות שוטפת, ובשירותי(ESM) Enterprise Service Management , שמאפשרים לארגונים לנהל סביבות מרוחקות ולממש תהליכים מורכבים.
  3. Enterprise DevOps – כחלק מהתפתחות טבעית המרחיבה את העקרונות ה-DevOps לביצוע משימות לרוחב הארגון.
  4. להניע את העסק באמצעות דטה – קליטה ושימוש בכל הנתונים ממגוון מקורות וערוצים דיגיטליים, תוך התייחסות לנתונים כנכס שאפשר למנף, להפקת ערך עסקי ותפעולי משמעותי תוך שימוש ב-AI, ML ופונקציות אנליטיות אחרות מעל הנתונים הגולמיים.
  5. אבטחת סייבר מותאמת – פיתוח של פונקציות אבטחה העומדות בדרישות הרגולטוריות שיכולות לחוש, לזהות, להגיב ולספק מענה לבקשות גישה, אימות צרכים ואיומים מבחוץ ומבפנים, באופן אוטומטי.

BMC הינה מובילה עולמית באספקת פתרונות תוכנה לטובת מימוש חזון ה-Autonomous Digital Enterprises, וממשיכה ליהנות מהכרה רציפה בסקרים ובמחקרים של כל האנליסטים המובילים. אנו מספקים תוכנה ושירותים ליותר מ-10,000 לקוחות בעולם, כולל 84% מה-Forbes Global 100, שמניעים ותומכים במעבר שלהם להיות חברות ADE. באמצעות BMC Helix ופתרונות תוכנה נוספים, כגון Truesight, Control-M ועוד, שהוכרו כטובים בעולם בסקרי גרטנר, אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות Self-Service מתקדמים, ידידותיים ויעילים בענן ובסביבת ON PREM, לבחירת הלקוח על פי צרכיו ואופיו.

אנו פותחים את השנה האזרחית החדשה בציפייה לשנה נוספת של התפתחות ושיתוף פורה עם לקוחותינו.

 

הכותב הינו מנהל מכירות שותפים, ישראל, יוון ומזרח אירופה, BMC Software.

אירועים קרובים