תוכן שיווקי

נספרו החלה לשווק בישראל את פלטפורמת Reflectiz

הפלטפורמה של רפלקטיז נועדה למניעת סיכוני אבטחה ופרטיות של רכיבי צד שלישי המותקנים על אתרי אינטרנט

03/11/2021 12:00
השיקה פעילות עם חברת PlainID, העוסקת בתחום ההרשאות בארגון המודרני. נספרו, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

נספרו (NessPRO) – קבוצת מוצרי התוכנה של נס – הודיעה כי חתמה על הסכם שיווק אסטרטגי עם חברת הגנת הסייבר רפלקטיז (Reflectiz). במסגרת ההסכם תשווק נספרו את הפלטפורמה החדשנית שפיתחה רפלקטיז, המסייעת לארגונים לטפל במספר ההולך וגדל של סיכוני אבטחה ופרטיות והנובעים מרכיבי צד שלישי אשר מותקנים על אתרי האינטרנט שלהם.

רכיבי צד שלישי המותקנים על אתרי אינטרנט כוללים, בין השאר, רכיבי מדיה חברתית, פרסומות, רכיבי אנליטיקה, אפליקציות לאימות, כלי נגישות וסביבות פיתוח מבוססות Client-Side. רכיבי צד שלישי אלו, שמספרם עשוי להגיע לעשרות ואף למאות, מותקנים באתר הארגון ומנוהלים מרחוק.

רכיבי הצד השלישי עוברים שינויים ושדרוגים, כאשר לא אחת הארגון אפילו אינו יודע על כך, ולמעשה לעתים נעקפת הגנת הסייבר של הארגון. ישנם גורמים המנצלים זאת ומשתמשים בהם כדי לחדור לארגון ולשלוף נתונים עסקיים ופרטיים, כאשר האחריות למעשה מוטלת על הארגון.

השתתפו בטקס חתימת ההסכם בין שתי החברות. מימין לשמאל: רענן אזולאי - סמנכ"ל שותפים של רפלקטיז, עידן כהן – מנכ"ל ו-Co-founder של רפלקטיז, עמית ארמוזה - סמנכ"ל ומנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-נספרו, אבנר מימון - מנהל תחום סייבר ב-נספרו, ומוטי בלכר – מנהל מוצרי סייבר ב-נספרו.

השתתפו בטקס חתימת ההסכם בין שתי החברות. מימין לשמאל: רענן אזולאי – סמנכ"ל שותפים של רפלקטיז, עידן כהן – מנכ"ל ו-Co-founder של רפלקטיז, עמית ארמוזה – סמנכ"ל ומנהל חטיבת Enterprise Management & Cyber ב-נספרו, אבנר מימון – מנהל תחום סייבר ב-נספרו, ומוטי בלכר – מנהל מוצרי סייבר ב-נספרו. צילום: נספרו

הפלטפורמה בודקת אם רכיבי הצד השלישי עלולים לסכן את הארגון

הפלטפורמה של רפלקטיז מנטרת את האתר של הארגון, מבחוץ, ללא צורך בהתקנה או בתחזוקה, מזהה את רכיבי הצד השלישי שמותקנים עליו ומנתחת את התנהגותם. הפלטפורמה בודקת אם רכיבי הצד השלישי עלולים לסכן את הארגון ועוזרת להפחית סיכוני אבטחה ופרטיות שמקורם בצד שלישי. בכך מבטלת Reflectiz "שטחים מתים" בהגנת הסייבר של הארגון. בין השאר משתמשת הפלטפורמה בבינה מלאכותית וניתוחי ביג דטה.

"הטרנספורמציה הדיגיטלית העוברת על ארגונים רבים הביאה לאימוץ רכיבי צד שלישי ביישומי האינטרנט הארגוניים, על מנת לחזק את השיווק, האנליטיקה, המכירות, הפיתוח והפעילות העסקית, תוך קיצור זמן ההגעה לשוק וחיסכון במשאבים", אמר עידן כהן, מנכ"ל רפלקטיז וממייסדי החברה.

"בצד היתרונות הרבים שיש לרכיבי צד שלישי, יש לזכור שלא אחת הם עלולים להביא לסיכוני אבטחה ופרטיות לארגון ולשרשרת האספקה שלו. הפלטפורמה שפיתחנו מסייעת להפחית סיכונים אלו".

"ההסכם עם רפלקטיז מרחיב את סל מוצרי הגנת הסייבר שמספקת נספרו ומסייע לנו לסתום פרצות בהגנת הסייבר ההיקפית של ארגונים, שמקורן ברכיבי צד שלישי. בכך אנו מחזקים את פתרונות ההגנה המקיפים שאנו מציעים לחברות וארגונים בישראל", אמר אבנר מימון, מנהל תחום סייבר ב-נספרו. "היכולת להתמודד עם איומי סייבר היא כיום צורך קיומי, ואנו מעמידים לרשות הלקוחות את הניסיון והמומחיות שלנו בתחום הגנת הסייבר שהצטבר בפרויקטים רבים שביצענו בכל מגזרי המשק".

רפלקטיז היא חברה מובילה בתחום אספקת פתרונות לאבטחת אפליקציות ורכיבי צד שלישי המוטמעים באתרי אינטרנט ארגוניים. הפתרון של החברה מגן על עסקים הפועלים במרחב האינטרנטי מפני סיכוני אבטחה ופרטיות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי עידן כהן וישראל גורט.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה https://www.reflectiz.com

נספרו היא קבוצת מוצרי התוכנה של נס, והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי, ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה נספרו גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו.

פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il

אירועים קרובים