תוכן שיווקי

VMware Workspace ONE – כשארגונים שלמים עוברים לעבוד מרחוק

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "בעידן החדש ארגונים זקוקים לפלטפורמה רבת עוצמה שתספק גישה מאובטחת לכל אפליקציה בכל מכשיר, ללא פשרה בפונקציונאליות"

11/10/2021 11:18
שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

עבודה מרחוק הייתה במשך שנים נחלתם של אנשי מכירות, אנשי שטח וכן של מנהלים בעת נסיעות עסקים ברחבי העולם. אולם, כידוע, מגיפת הקורונה הסבה את דפוסי העבודה של ארגונים שלמים, על אלפי עובדיהם, לעבודה מרחוק. אזי התברר כי נדרשת תשתית טכנולוגית רבת עוצמה, שתאפשר לעובדים להפעיל כל אפליקציה בכל מכשיר, בכל עת ומכל מקום – כאילו שהם עובדים במחשב המשרדי, לרבות כל הפונקציונאליות הנלווית לכך.

ארגונים רבים בעולם ובישראל רכשו יכולות מסוג זה לפני הקורונה, על רקע התפתחות תופעת האפליקציות הנצרכות כשירות ענן (SaaS) במגוון מכשירי קצה. חברת VMware תמכה במגמה זו, וסיפקה את פלטפורמת Workspace ONE – אחד מהפתרונות המובילים בתחום זה, שאומץ על ידי אלפי ארגונים ברחבי העולם.

חברת כלל ביטוח, לדוגמה, החלה בתהליך פריסת הפלטפורמה בשנת 2019 וכשהוכרז הסגר הראשון בשנת 2020 היא הצליחה להעביר כ-3,700 מעובדיה לעבוד מהבית תוך 24 שעות בלבד.

VMware Workspace ONE – פלטפורמת סביבת עבודה דיגיטלית

VMware Workspace ONE היא פלטפורמת סביבת עבודה דיגיטלית, שמספקת ומנהלת באופן מאובטח ופשוט כל אפליקציה בכל מכשיר. לצורך כך היא משלבת מערכת בקרת גישה עם יכולות לניהול אפליקציות וניהול נקודות קצה במגוון פלטפורמות.

העובד הארגוני נהנה מחוויית שימוש נוחה וידידותית ובאמצעות הזדהות פשוטה אחת (SSO – Single Sign On) נפתחת בפניו גישה לכל האפליקציות הארגוניות כולל: ענן, אפליקציות ניידות, אינטרנט ואפליקציות Windows דרך קטלוג אחד הכולל גם את מערכת האי-מיילים, היומן, הקבצים וכלי המדיה החברתית. לעובדים ניתנת האפשרות לבחור את המכשירים הדיגיטליים שבהם ישתמשו: מכשירים פרטיים שלהם, או אלה המסופקים על ידי החברה – אך מנהלי ה-IT ישתמשו במערכת ניהול נקודות הקצה (UEM – Unified End Point Management) כדי לבחון את מידת ההתאמה של המכשירים הפרטיים למדיניות האבטחה של הארגון ולהגביל גישה בהתאם לממצאים.

VMware Workspace ONE משלבת אוטומציה בתהליך הקליטה של עובדים חדשים וחיבור מכשיריהם לרשת הארגונית, לרבות תהליך הקונפיגורציה של מחשבים ניידים ומכשירים דיגיטליים אחרים, ניהול כל מחזור החיים של האפליקציות וחיבור אפליקציות היסטוריות מבוססות שרת-לקוח לעידן אפליקציות הענן הניידות.

מערכת ניהול מכשירי הקצה (UEM) הוכתרה על ידי גרטנר במשך מספר שנים כמובילה בריבוע הקסם בקטגוריה זו, בשל יכולותיה הייחודיות ורבות העוצמה.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור צילום: ניב קנטור

השפעה ישירה ומשמעותית על פריון העבודה ועל הביצועים העסקיים

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל: "Workspace ONE מציעה למשתמש חוויית עבודה צרכנית באפליקציות ארגוניות וממזגת את הטוב שבשני העולמות. לכך יש השפעה ישירה ומשמעותית על פריון העבודה של העובדים ועל הביצועים העסקיים של החברה – בימי שגרה, ובאופן מיוחד במצבי משבר כמו מגיפה עולמית. כיום, אלפי ארגונים ברחבי העולם מתבססים על הפלטפורמה כדי לעבוד באופן מלא מרחוק, כאילו העובדים נמצאים במשרדים. למעשה קבענו סטנדרט חדש של יעילות עסקית בעבודה מרחוק".  

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת, מפיצת פתרונות VMware בישראל: "במשך שנים רבות סברו ארגונים כי פתרונות נקודתיים, כמו אפליקציות ענן, שיתוף קבצים, שיחות ועידה ואימיילים, הם תשתית מספיקה לעבודה מרחוק. אך בעידן החדש, בעת שארגונים שלמים עברו לעבודה מרחוק, נדרשת תשתית מקיפה ורבת עוצמה יותר, כמו Workspace ONE, לניהול אפליקציות ומכשירים ומתן גישה מאובטחת מרחוק לכל אפליקציה, ללא פשרה בפונקציונאליות. הפוטנציאל בשוק זה הוא גדול מאוד, שכן מרבית העסקים בישראל מתבססים עדיין על פתרונות נקודתיים. כמפיצים של פתרונות VMware בישראל נחתור למיצוי הפוטנציאל ונכשיר משווקים קיימים וחדשים לשיווק הפתרון".

אמויאל הוסיף: "אבנט בנתה מחלקת הנדסה (Professional Services) ייעודית לפתרונות VMware, המורכבת ממקצוענים המסוגלים ליתן מענה כולל למכירת הפתרונות ללקוחות: החל משלב הייעוץ הראשוני – דרך אפיון – וכלה בהטמעה והתקנה. השירות מיועד לקהל משווקי אבנט עבור לקוחותיהם, והוא פותח את הדלת למשווקים החסרים יכולות הנדסיות בתוך הבית. כן הוא מיועד לספק למשווקים בעלי יכולות מוגבלות בבית גמישות ויכולת לבצע פרויקטים נוספים ועל ידי כך להרחיב את פעילותם העסקית".

אירועים קרובים