תוכן שיווקי

חברת מסג'נט, נציגת הלפ-סיסטמס בישראל, נבחרה כשותף מצטיין לשנת 2020!

23/06/2021 11:34
ג'יימי גאלגר, דירקטור מכירות EMEA ב-הלפ-סיסטמס. צילום: פלי הנמר

חברת התוכנה הבינלאומית הלפ-סיסטמס (HelpSystems) – יצרנית מוצרי תוכנה בתחומי הסייבר, אבטחת המידע, הגנה על מידע רגיש ובעולמות האוטומציה (RPA) – הכריזה על בחירתה של חברת מסג'נט (MessageNet) הישראלית כשותפה מצטיינת שלה לשנת 2020.

"פרסי השותפים של הלפ-סיסטמס מוענקים למספר מוגבל של שותפים, שהפגינו מחויבות חזקה לשותפות עם החברה, שביצעו יוזמות שיווק מרכזיות, והראו ביצועים רציפים משנה לשנה במכירות של מוצרי החברה, ואנו גאים להעניק פרס זה לחברת מסג'נט נציגתנו בישראל", אמר ג'יימי גאלגר, דירקטור מכירות EMEA ב-הלפ-סיסטמס.

מזה מספר שנים פועלת חברת מסג'נט לקידום וחשיפה של מגוון מוצרי הלפ-סיסטמס בישראל. אחת ההצלחות הגדולות, היא מוצר ה-GoAnywhere MFT, אשר נבחר על ידי גופים רבים בישראל כמחליף לתשתית הכספות של סייברארק (CyberArk).

מסג'נט והלפ-סיסטמס

מסג'נט והלפ-סיסטמס

מסג'נט פועלת בין היתר באמצעות שיתופי פעולה עסקיים עם חברות סייבר ואינטגרציה ובתי תוכנה מובילים, אשר המוטיב הראשי שלהם הוא לייצר ערך מוסף גבוה ללקוחות באמצעות מתן פתרונות חדשנים ויכולות מימוש וביצוע מוכחים.

אסטרטגית הצמיחה של הלפ-סיסטמס היא בין היתר באמצעות רכישה של יצרניות תוכנה מובילות בעולם, על מנת לייצר סל פתרונות שלם ללקוחות החברה בכל הנוגע לאבטחת מידע והגנה על מידע ארגוני רגיש. מסע הרכש שביצעה חברת הלפ-סיסטמס בחודשים האחרונים כלל רכישות משמעותיות של חברות טכנולוגיה מובילות בתחומן, ביניהן: Beyond security הישראלית; TiTUS & Boldon James, בתחומי סיווג המידע; חברת VERA, בתחום ה-Digital Rights Management; וחברת Digital Defense בתחום ה-Vulnerability Management.

"מעודדים מאד לגבי ההתרחבות שלנו בשוק הישראלי"

"אנחנו באמת גאים בשיתוף הפעולה עם חברת מסג'נט, ונרגשים על בחירתם כשותף מצטיין", אמר גאלגר, שהוסיף: "אנו רואים קצב גידול מהיר של מכירות מוצרי החברה בישראל, ואנו מעודדים מאד לגבי ההתרחבות שלנו בשוק הישראלי בשנה הנוכחית ובשנים הבאות, באמצעות חברת מסג'נט".

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט. צילום: יח"צ

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט. צילום: יח"צ

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט, אמר למערכת אנשים ומחשבים: "מנעד הפתרונות שמציעה הלפ-סיסטמס הוא מרשים. חברה ורסטילית המאפשרת ליישם הגנה על המידע מרגע היווצרותו, מניעת זליגת מידע רגיש, שיתוף, העברה וקבלת קבצים בצורה מאובטחת, וכן שליטה, מעקב וניטור של המידע גם מחוץ לרשת הארגונית וברחבי האינטרנט. אנו מיישמים הלכה למעשה את החזון שבו ארגונים יכולים לממש כבר היום הגנה מלאה על המידע בצורה קלה ומהירה, תחת קורת גג של יצרן אחד בלבד".

חממי הוסיף וציין כי "לגבי השוק המקומי, אנו פועלים להרחבת הפעילות בישראל, בעיקר בתחומי סיווג המידע, מערכות זליגת מידע חדשניות מונעות על ידי מנועי ML ו-AI, וכן כלי הרשאות דיגיטליות, ואני מעריך כי בחודשים הקרובים נכריז על מספר שותפים חדשים בתחומים הללו".

חברת מסג'נט היא חברת בת בקבוצת עידור, הכוללת כיום שלוש חברות: מסג'נט, אינפוגוארד, ועידור מחשבים, הפועלות בתחומים שונים בעולם פיתוח התוכנה, מיקור חוץ ואבטחת מידע וסייבר.

אירועים קרובים