תוכן שיווקי

ירון גיא, צג-עליתה: "ASUSTOR – המענה האולטימטיבי לכופרות"

צג-עליתה החלה לשווק בישראל את מערכות האחסון של ASUSTOR, חברה בת של אסוס

31/12/2020 14:00
המערכות של ASUSTOR, שמיוצגות בישראל על ידי צג-עליתה. מקור: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"מתקפות כופרה הפכו בשנה האחרונה ל-'להיט היסטרי' עבור ההאקרים, וכאב ראש וחשש גדול למנהלי אבטחת המידע והתשתיות. הן מהוות איום סייבר הולך וגדל על ארגונים מכל הסוגים ובכל הגדלים ברחבי העולם. בימים אלה התחלנו לייצג בישראל את מערכות האחסון של ASUSTOR – חברה בת של אסוס. הן מהוות את המענה האולטימטיבי עבור ארגונים בהיבט הגיבוי של המידע הארגוני כנגד מתקפות כופרה", כך אמר ירון גיא, ה-CTO של צג-עליתה.

צג-עליתה מערכות מחשבים נוסדה ב-1997 בשמה החדש, והיא ממשיכה את פעילות צג סי.אס.סי, שהוקמה ב-1985, כחברת אינטגרציה ואחת מיבואניות המחשבים והציוד ההיקפי הגדולות והוותיקות בישראל. החברה מציעה קשת רחבה של מוצרים טכנולוגיים ופתרונות מחשוב. היא פועלת תחת התקן הבינלאומי ISO 9001 להבטחת איכות המוצרים והשירות שאותם היא מספקת.

תחומי הפעילות של צג-עליתה

לחברה כמה תחומי פעילות. פעילותה של מחלקת התעשייה בה נחלקת לשני תחומים: מערכות מבוססות GPU ומערכות אחסון מסוגים שונים. צג-עליתה מפעילה בנוסף צוות אפיון, תמיכה ושירות. באחרונה היא החלה, כאמור, להפיץ ולייצג בארץ את ASUSTOR, שמספקת מערכות אחסון, שלדברי גיא, "אחת היכולות שלהן היא הגיבוי". הוא הוסיף כי "ארגונים מפנימים יותר ויותר שהשאלה היא לא 'האם תהיה מתקפת כופרה על הארגון?' אלא 'מתי המתקפה תתרחש?'. כיוון שאין חברה שחסינה מפני כופרות, הרי שהדרך הטובה ביותר להגנה על הנתונים הארגוניים היא באמצעות גיבוי תקין. אנחנו יודעים לתמוך ולייעץ איך להטמיע את המערכות בצורה שתאפשר להגן על הגיבוי ולמנוע את הצפנת המידע המגובה".

תחום פעילות נוסף הוא יבוא והפצה של מוצרי מחשוב – מארזים תעשייתיים, ספקי כוח תקניים, לוחות אם, דיסקים קשיחים, מעבדים, זיכרונות, צגים, תחנות עבודה, ציוד היקפי ועוד. כמו כן, היא פועלת בעולם המחשוב עתיר הביצועים (HPC). צג-עליתה מתמחה במתן פתרונות מבוססי GPU ועתירי CPU לעולמות לימוד המכונה והלימוד העמוק (ה-Machine learning וה-Deep learning), ומייצגת בארץ כמה יצרניות מובילות בתחום. יש לה מעבדה, שבה מבוצעות הרכבות לתחנות עבודה ושרתים, מרביתן על פי הגדרות ומפרטי הלקוחות. הדבר נעשה בעזרת מערך טכנאים מיומנים, שעוברים הכשרות מקצועיות לציוד שהחברה משווקת. על לקוחות מחלקה זו בחברה נמנות כל האוניברסיטאות בישראל, כמו גם חברות ענק בהיי-טק, שנדרשות למחשוב עתיר ביצועים לצרכי חישובים מורכבים ועצומים.

"ספקית שירותי ה-NAS המובילה בעולם"

"ASUSTOR היא ספקית שרתי ה-NAS המובילה בעולם", אמר גיא. "לשרתי ה-NAS שלה יש פתרונות לענן פרטי, המאפשרים יכולות גישה לנתונים מכל מקום בארגון ומחוצה לו – ומכל פלטפורמה. בנוסף ליכולות גיבוי נתונים, יש לשרתים אלה היצע רחב של אפליקציות למגוון יישומים".

"למערכות של ASUSTOR יש יתרונות רבים עבור מנהלי התשתיות והאחסון, בהם ניתן למנות את היכולת לשימוש בספריה משרדית משותפת, המאפשרת את הגבלת הגישה בתוך הארגון. רכיב זה מקל על שיתוף קבצים בתוך הארגון בין עובדים. מערכת ה-NAS מאפשרת לייצר ספריה מגובה ולשתף אותה גם מחוץ למשרד. הפתרון מגיע עם מערכת ההפעלה הייחודית והמתקדמת ADM מבית ASUSTOR. מערכת ההפעלה נהנית מעדכון גרסאות באופן שוטף ויש לה חנות אפליקציות, שמאפשרת מגוון רחב של שירותים נוספים: שיתוף גיבוי בענן, הקלטה ושליטה על מצלמות אבטחה, שיתוף ספריות מחוץ למשרד ועשרות אפשרויות נוספות", ציין.

"השוק צמא לפתרונות מתוחכמים וקלים לתפעול, הנותנים החזר השקעה מהיר", סיכם גיא. "אני מעריך שבשנה הקרובה נגדיל את היקף הפעילות שלנו בתחום בשיעור משמעותי".

אירועים קרובים