תוכן שיווקי

אינסנטיבס סולושנס הטמיעה פתרון לניהול תמריצים בחברת אבטחת הסייבר צ'קמרקס

14/12/2020 10:52
עמיר פיסלויץ, מייסד ומנכ"ל אינסנטיבס סולושנס. צילום: יניב איתן
פתרונות מתקדמים לניהול תמריצי אנשי מכירות בהיי-טק. אינסנטיבס סולושנס

פתרונות מתקדמים לניהול תמריצי אנשי מכירות בהיי-טק. אינסנטיבס סולושנס

אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), החברה המובילה בישראל בפיתוח ויישום של מערכות המסייעות לתכנן ולנהל תמריצים לאנשי מכירות, שירות, וערוצי הפצה, השלימה פרויקט להטמעת פתרון ניהול התמריצים שלה JOOPY Tech בחברת אבטחת הסייבר צ'קמרקס (Checkmarx).

הפתרון הייעודי לחברות היי-טק מספק לצ'קמרקס כלים רבי עוצמה וידידותיים לניהול התמריצים של מאות אנשי המכירות והתמיכה שמעסיקה החברה ב-70 מדינות ברחבי העולם. הפתרון של אינסנטיבס סולושיינס אומץ כבר על ידי חברות טכנולוגיה רבות בישראל וביניהן אמדוקס, קנשו, רפאל ועוד. 

מערכת JOOPY Tech פותחה על רקע העובדה שניהול תמריצים של אנשי מכירות בחברות היי-טק הוא אחד מהאתגרים המורכבים שאיתם מתמודדות חברות המפתחות ומשווקות מוצרים ושירותים טכנולוגיים. זאת מכיוון שבכל עסקת מכירה מעורבים מספר בעלי תפקידים, כולל: מנהל המכירות, איש המכירות, איש ה-Pre-Sale, מנהל המוצר האזורי (Region), מנהל האזור, ועוד – וחלוקת הקרדיט ביניהם מורכבת ודינמית. יתרה מזאת, שוק ההיי-טק הדינמי מחייב שינויים תכופים ביעדי המכירות, בשיעורי התמריצים ושילוב מוצרים ושירותים חדשים שנכנסים לשוק. השימוש בגליונות אלקטרוניים לצורך הדבר התגלה כבלתי יעיל, וכמבוסס על עבודה ידנית רבה ולא מדויקת.

פתרון מקצה לקצה לניהול התמריצים של אנשי המכירות

מערכת JOOPY Tech מספקת לצ'קמרקס פתרון מקצה לקצה לניהול התמריצים של אנשי המכירות. בשלב הראשון היא מפיקה Goal Sheet, המציג את יעדי המכירות של כל בעל תפקיד בתהליך, וכן את התמריצים שלו בתרחישים שונים. בשלב השני מערכת החוקים מחשבת את התמריצים, תוך שקלול היחסים בין בעלי התפקידים השונים, לרבות המרכיבים הטריטוריאליים. ולבסוף, התמריצים שחושבו על ידי המערכת מוזנים למערכת ה-Workflow, לצורך אישור של המנהלים הרלוונטיים.

המערכת מציגה בפני כל איש מכירות של צ'קמרקס בזמן אמת תמונה אחודה ומדויקת של ביצועי המכירות ומצב התמריצים שלו. ביכולתו לעקוב בזמן אמת אחר התמריצים המצטברים ואופן חישובם, לבדוק עמידה ביעדיו וסטטוסים שונים נוספים. מנהלי צ'קמרקס יכולים להפיק דו"חות שמציגים בפניהם תמונת מאקרו של הביצועים והתמריצים, להבין מגמות ולהסיק תובנות שונות.

בכל עת, המערכת מאפשרת לבצע שינויים בחוקים עקב שינויים בשוק, הגדרה של יעדים חדשים, השקת מוצרים ושירותים חדשים וכדומה. יישום השינויים מתבצע אוטומטית ברחבי המערכת, ולכל איש מכירות לפי ה-Goal Sheet שלו, ללא כל עבודה ידנית.

עמיר פיסלויץ, מייסד ומנכ"ל אינסנטיבס סולושנס: "מערכות ייעודיות לניהול תמריצים הוכחו בכל העולם כמגבירות מוטיבציה ואמון של צוותי המכירות והשירות, והן מגדילות את המכירות בשיעורים משמעותיים. דווקא בחברות היי-טק, המפתחות את טכנולוגיות העתיד, ממשיכים לעשות שימוש בכלים ידניים בכ-90% מהחברות והדבר כרוך בבזבוז משאבים, אי דיוקים ואי מימוש מלוא פוטנציאל המכירות. עמלות היתר החבויות מוערכות בכ-5%-3% מסך התמריצים המשולמים. כיוצא מכך, בחברות היי-טק וארגונים גדולים, 'אי הדיוקים' הללו מסתכמים לכדי מאות אלפי דולרים ברבעון. חברות שאינן משקפות לעובד בזמן אמת את ביצועיו והתמריץ הצפוי לו, למעשה פוגעות במטרה שלשמה נועדו התמריצים. צ'קמרקס וחברות היי-טק מובילות נוספות בארץ ובעולם מסמנות נקודת מפנה בהתייחסות התעשייה לתחום חשוב זה לעתידן".

אינסנטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, שיפור ביצועים, חישובי עמלות, פרמיות, בונוסים ושכר עידוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה, JOOPY, מאפשר הגברת ביצועים, תוך מתן כלים אפקטיביים לעובדים ולמנהלים להגדיר ולנהל את המודלים לחישובי העמלות, ואפשרות לראות את החישובים באופן שוטף. הפתרון מציע ניתוח מעמיק של ביצועי העובדים ותשלומי העמלות. ניתוח זה מאפשר להנהלת החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי הביצועים והתשלומים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות.

מוצר החברה, JOOPY, זמין ללקוחות ב-Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב, ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, DHL, חברת החשמל, אסם, קוקה קולה, טבע, שטראוס, סלקום, כלל חברה לביטוח, פסגות ורבות אחרות.

אירועים קרובים