תוכן שיווקי

סנטינל וואן מציעה את הטכנולוגיה שלה כשירות חודשי ללא התחייבות – בישראל

בעקבות עליית מתקפות הסייבר על עסקים קטנים ובינוניים בתקופת הקורונה - סנטינל וואן משיקה שירות אבטחה מנוהל חדש בארץ ● ענקית הסייבר, המתמחה באבטחת תחנות קצה לארגונים הגדולים בעולם, תציע לראשונה את הטכנולוגיה המתקדמת שלה כשירות מנוהל המתאים לכל סוגי העסקים

26/11/2020 13:25
תומר ויינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן. צילום: יח"צ

מגפת הקורונה העולמית הביאה עימה עלייה חדה במתקפות הסייבר, ובייחוד מתקפות כופרה, הפוגעות בעסקים בכל גודל ומייצרת נזקים כבדים ומשמעותיים.

על מנת להנגיש לעסקים מכל גודל וסוג את ההגנה המתקדמת ביותר בעולם, סנטינל וואן (SentinelOne), חברת אבטחת תחנות הקצה המובילה בעולם, מציעה לראשונה את הטכנולוגיה המתקדמת שלה כשירות חודשי ללא התחייבות ללקוחות ישראליים.

הפתרון בצורת שירות מנוהל, יתופעל על ידי ספייק IT – המפיצה הבלעדית של סנטינל וואן בישראל. 

SpikeIT מפעילה מערך של 8-10 ספקי שירות הגנה מנוהל (MSSP), שהוכשרו בשימוש במערכת ויינטרו את תחנות הקצה של לקוחות החברה.

עובדי סנטינל וואן בישראל. צילום: באדיבות סנטינל וואן

עובדי סנטינל וואן בישראל. צילום: באדיבות סנטינל וואן

החל מהחודש, סנטינל וואן מנגישה את הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) במודל שירות מנוהל. במודל זה, העסק רוכש הגנה לתחנות הקצה שברשותו ומשלם תשלום חודשי, שכולל בתוכו את מחיר רישיון התוכנה ואת שירות הניטור, ללא התחייבות. השירות מבוצע על ידי הגופים המובילים בארץ לאבטחת מידע. כך לקוחות מרוויחים פעמיים – גם זוכים להגנה ממוצר אבטחה מוביל (שעד עתה היה יקר מדי עבור רוב העסקים הקטנים) וגם לניטור של אנשי אבטחה מומחים, שיודעים לתפעל את המערכת בצורה מיטבית, להגיב להתראות, ובמידת הצורך ליצור קשר עם הלקוח ולהנחות אותו בפעולות אותן יש לבצע.

הרישום לשירות אורך מספר דקות, ולאחריו אחד מספקי השירות יוצר קשר עם הלקוח, מפעיל את המערכת ומספק הגנה וניטור לאותו לקוח.

להרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים