תוכן שיווקי

אקסקלוסיב נטוורקס ישראל הכריזה על שותפות בלעדית עם נוזומי נטוורקס

"השותפות החזקה והצומחת שלנו עם אקסקלוסיב מאפשרת לנו לענות במהירות לביקוש השוק העולמי הגובר לפתרונות המובילים בענף שלנו", אמר צ'ט נמבודרי, מנהל הערוצים העולמיים בנוזומי

01/11/2020 11:00
צ'ט נמבודרי, מנהל הערוצים העולמיים בנוזומי נטוורקס. צילום: מתוך אתר החברה

אקסקלוסיב נטוורקס ישראל (Exclusive Networks Israel – שנקראה בעבר Securewave), מפיצה ותיקה ומובילה בתחום אבטחת סייבר וטרנספורמציית ענן, הודיעה היום (א') על שותפות בלעדית עם חברת נוזומי נטוורקס (Nozomi Networks) – מובילה עולמית בתחום אבטחת ה-OT וה-IoT.

המשימה המשותפת של החברות היא להרחיב את אספקת השירותים הבלעדיים של אקסקלוסיב נטוורקס ולסייע ללקוחות לשפר את יכולות אבטחת הסייבר והיעילות התפעולית שלהם בתחומים כמו אוטומציה תעשייתית, אנרגיה, ייצור, כרייה, תחבורה ושירותים ברחבי ישראל.

חברת נוזומי נטוורקס מוכרת, כאמור, כמובילת השוק העולמי בתחום אבטחת ה-OT וה-IoT מבוססת מערכת הפעלה מתקדמת, איתור מתקדם של OT ו-IoT ויתרונות בהפצה והטמעה של הטכנולוגיה והגנה על תשתיות קריטיות.

אדר מרוז, מנהל מכירות, אקסקלוסיב נטוורקס ישראל. צילום: יח"צ

אדר מרוז, מנהל מכירות, אקסקלוסיב נטוורקס ישראל. צילום: יח"צ

הפתרונות של נוזומי תומכים בלמעלה מ-3.6 מיליון מכשירים, אצל כ-2,400 לקוחות ברחבי העולם בתחומי האנרגיה, ייצור, תחבורה, שירותים, ערים חכמות ועוד. מוצרי Nozomi Networks עושים שימוש חדשני בבינה מלאכותית (AI) לאיתור מקרי שימוש חורגים מעבר לאבטחת הסייבר, וכוללים פתרון בעיות, הדמיה ומעקב אחר רשתות בקרה תעשייתיות .

אדר מרוז, מנהל מכירות, אקסקלוסיב נטוורקס ישראל: "אלפי משווקים ברחבי העולם סומכים על Exclusive Networks, כולל מאות משווקים, חברות אינטגרציה וספקי שירות בישראל. אנו גאים להוסיף בבלעדיות לפורטפוליו מוצרי אבטחת הסייבר של אקסקלוסיב את הפתרונות ושירותי אבטחת הסייבר המתקדמים של נוזומי נטוורקס".

צ'ט נמבודרי, מנהל הערוצים העולמיים בנוזומי: "השותפות החזקה והצומחת שלנו עם אקסקלוסיב מאפשרת לנו לענות במהירות לביקוש השוק העולמי הגובר לפתרונות המובילים בענף שלנו".

אירועים קרובים