תוכן שיווקי

גלובלסקייפ והלפ-סיסטמס חתמו על הסכם מיזוג

23/07/2020 11:51
נרכשת. הלפ-סיסטמס

גלובלסקייפ (GlobalSCAPE) והלפ-סיסטמס (HelpSystems) מודיעות כי חתמו על הסכם מיזוג סופי, שלפיו הלפ-סיסטמס תרכוש במזומן את כל מניות גלובלסקייפ תמורת 9.5 דולר למניה. החברה הממוזגת תתמקד באספקת פורטפוליו מקיף ביותר של פתרונות אבטחה ואוטומציה מהימנים ללקוחות ברחבי העולם.

גלובלסקייפ היא מהמובילות בשוק פתרונות התוכנה להעברת קבצים מנוהלת ומאובטחת. החברה, שמציעה פתרונות חזקים, באמצעות הענן ובהתקנה מקומית, מסייעת לארגונים לאבטח את התעבורה, האוטומציה ושילוב הנתונים אל הענן וממנו. המיזוג הזה צפוי להגדיל את עסקי אבטחת המידע של הלפ-סיסטמס, שכוללים גם מוצרי תוכנה לסיווג נתונים ולמניעת אובדנם.

"הפתרונות שלנו מתאימים בצורה נהדרת לחבילת מוצרי האבטחה של הלפ-סיסטמס", אמר רוברט אלפרט, מנכ"ל גלובלסקייפ. "העוצמה שלנו היא בהעברת קבצים קריטיים למשימה אל הענן וממנו, יחד עם המחויבות שלנו לשירות לקוחות והעזרה לארגונים לענות על צרכי אבטחת הסייבר והציות לרגולציות שלהם. המיזוג עם הלפ-סיסטמס מחזקת את ההבטחה הזו".

"פתרונות העברת הקבצים המנוהלים של גלובלסקייפ והמומחיות הרבה שלה בתחום מחזקים עוד יותר את עסקי אבטחת הסייבר שלנו ", אמרה קייט בולסת', מנכ"לית הלפ-סיסטמס. "השילוב של פתרונות אלה עם טכנולוגיות סיווג ומניעת אובדן הנתונים שלנו מספק עומק להגנה המשולשת שאנחנו מציעים בפני איומי סייבר המוצבים בפני הלקוחות שלנו".

מסג'נט

מסג'נט

הלפ-סיסטמס מיוצגת בישראל באמצעות מסג'נט (MessageNet), שמהווה הסניף המקומי של החברה. מסג'נט פועלת בשוק ה-IT המקומי מאז 2002 ומשווקת פתרונות להגנה על מידע רגיש, פתרונות מסרים אלקטרוניים, שיתוף והעברת קבצים וכן פתרונות אוטומציה תהליכית – RPA. החברה משווקת את הפתרונות באמצעות רשת שותפים עסקיים, ביניהם חברות מיחשוב ואינטגרציה מובילות, חברות סייבר ואבטחת מידע ובתי תוכנה.

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט. צילום פרטי

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט. צילום פרטי

ירון חממי, סמנכ"ל פיתוח עסקי במסג'נט, ציין כי "רכישה זו מצטרפת לשתי רכישות אחרונות שהלפ-סיסטמס ביצעה בתחילת יולי השנה – של החברות TITUS ובולדון ג'יימס (BoldonJames), שעוסקות בתיוג ובסיווג מידע (Data Classification)". הוא הוסיף כי "הלפ-סיסטמס ממשיכה לממש את החזון שלה להרחבת היצע הפתרונות ללקוחותיה בתחום ה-MFT והגנה על מידע רגיש. הוספת גלובלסקייפ מחזקת את סל המוצרים שהחברה כבר מציעה בתחום, עם מוצר ה-GoAnywhere MFT. המיזוג הוא ללא ספק זריקת עידוד ללקוחות בישראל שכבר בחרו במוצרי הלפ-סיסטמס. הוא מצביע על הכיוון שהחברה צועדת אליו ומהווה קריאת כיוון ללקוחות שעדיין מחפשים טכנולוגיות חדשניות בתחום מיצרן מוביל".

אירועים קרובים