תוכן שיווקי

הראל ביטוח נבחרה כזוכה בפרס היוקרתי על טרנספורמציה דיגיטלית

30/05/2019 14:00
דל טכנולוגיות והראל ביטוח ופיננסים

כתב: יובל רוטקאי, פריסייל בכיר בדל טכנולוגיות.

באחרונה, במסגרת כנס ה-FRS Las Vegas 2019 של Dell-EMC, קיבלה הראל ביטוח הכרה והוקרה על ידי צוות שופטים שבראשו עמד מייקל דל על מסעה המוצלח כשנבחרה כפרויקט המנצח בקטגורית EMEA Digital Transformation.

הראל ביטוח ופיננסים משקיעה משאבים ומפתחת יכולות בכדי לקדם ולהוביל תהליכים טכנולוגיים מול הסוכנים, הלקוחות, המעסיקים ושותפיה העסקיים.

במסגרת התהליך, החליטה החברה להטמיע טכנולוגיות חדשניות, בכדי לאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית שהיא עוברת. ארגון ה-IT הבין שהדרך לתמוך במקבלי ההחלטות בארגון היא להשקיע יותר בטכנולוגיות חדשות ולא בתחזוקה של התשתית המסורתית הקיימת, וזו הייתה יריית הפתיחה לתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהיא עוברת בימים אלה.

כשותפה להובלת התהליך נבחרה Dell-EMC מקבוצת דל טכנולוגיות (שכוללת את Dell-EMC, Dell, VMware, Pivotal, Virtustream RSA ו-Securework), שמציעה פתרונות מקיפים לתשתיות הקצה, תשתיות הדטה סנטר והענן.

תיאור התהליך

בשלב הראשון בוצע תהליך של מודרניזציה לדטה סנטר, באמצעות יישום טכנולוגיות מתקדמות מבית Dell-EMC, כגון XtremIO – פתרון All Flash לכל הסביבות הפתוחות; מערכת ה-Vmax All Flesh של Dell-EMC כתשתית האחסון לסביבת הפיתוח של IBMi; פתרונות HCI עם VxRAIL לסביבת הענן שלה; ופתרון Scale Out Nas לשירותי הקבצים בחברה. כן הוטמעו מתקדמות בעולמות הניהול, אבטחת המידע, הגידול והגמישות. מערכות ה-Storage Center (Compellent) SCv3000 נבחרו כתשתית אחסון לכלל סביבות הגיבוי ומערכות ה-ECS (ר"ת Elastic Cloud Storage) נבחרו להוות את תשתית האחסון לסביבת הארכיון. בסביבת התחנות הווירטואליות נבחר פתרון Zero Clients של דל, בזכות היותו מהיר, מאובטח ותומך בערב רב של פלטפורמות.

לכל אלה נוסף תהליך האוטומציה, שיאפשר להראל ביטוח להפוך מחברה שמנהלת תשתיות לחברה שמנהלת שירותים, דרך שרתים כשירות (Server as a service) וגיבוי כשירות (Backup as a Service).

בשיתוף עם VMware ו-Pivotal, הטמיעה החברה את PKS (ר"ת Pivotal Container Service) ו-NSX – פתרונות CaaS לטובת אבטחה ומיקרו-סגמנטציה לצוותי הפיתוח, כדי לספק סביבת עבודה גמישה יותר ויכולת להנגיש אפליקציות ושירותים בצורה מהירה יותר.

בשלב השלישי, הראל ביצעה טרנספורמציה לתהליכי העבודה ולתפקידים. צוות ה-IT מחליט אילו שירותים יונגשו למשתמשים, מנהל אותם ואת תשתיות הענן.

ההצלחה – בגלל עבודה משותפת

ההצלחה של הראל ביטוח בטרנספורמציה הדיגיטלית נבעה מעבודה משותפת של החברות השונות שלה עם Dell-EMC ובינת תקשורת כשותף בכיר.

אמיר רימון, מנהל המגזר הפיננסי ב-Dell-EMC ישראל, אמר כי "הראל ביטוח משקיעה רבות בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, ובכך היא שמה דגש על מודרניזציה של הדטה סנטר, אוטומציה וטרנספורמציה של סביבת העבודה. אנחנו, ב-Dell-EMC, שמחים להיות שותפים לתהליך הטרנספורמציה של החברה ומודים על השותפות והאמון שהיא נותנת בנו בכל פעם מחדש".

שלומי אביב, מנהל אזורי SDDC ב-VMware, ציין ש-"הראל בחרה בפלטפורמת NSX של VMware בכדי לייצר אוטומציה באזור הענן הפרטי, וכן להגביר ולאכוף את יכולות אבטחת המידע בכל תשתיות הדטה סנטר בחברה".

לדברי פרנק סידי, דירקטור טכנולוגיית נתונים ב-Pivotal לאזור EMEA, הוסיף ש-"הראל ביטוח חיפשה שותף אסטרטגי שיסייע לה במסע החדש שלהם לקראת שינוי דיגיטלי. שותף שיאפשר לה להתמקד בפיתוח אפליקציות ולא רק בתשתית ובפלטפורמה. Pivotal התחילה את המסע עם צוות ה-DevOps של הראל, על ידי מתן קוברנטיס. יחד עם צוות Dell-EMC וצוות VMware, יישמנו את הפתרון באמצעות NSX-T, לשיפור האבטחה והאוטומציה".

אירועים קרובים