תוכן שיווקי

איך לבחור את המדפסת הכי יעילה לעסק שלך

אחד מהמכשירים השימושיים והמשפיעים ביותר על תפוקת העובדים, הן בעסק קטן והן בעסק גדול, הוא המדפסת ● כך תבחרו את המדפסת הנכונה והיעילה ביותר עבורכם

03/04/2019 12:01
מדפסות Brother. צילום:  brother ©

הצלחה בעסקים מתחילה בבחירה נכונה של השוק בו אתם פועלים, בבחירה נכונה של שותפים והעובדים וכמובן בבחירה נכונה של מערכות טכנולוגיות והמיכון המשרדי. אחד מהמכשירים השימושיים והמשפיעים ביותר על תפוקת העובדים, הן בעסק קטן והן בעסק גדול, הוא המדפסת.

לכן, מומחי Brother ריכזו עבורכם כמה נקודות חשובות לבחירת המדפסת הנכונה והיעילה ביותר עבורכם.

מדפסות Brother

מדפסות Brother. צילום:  brother©

6 נקודות למחשבה בזמן בחירת המדפסת המומלצת לעסקך

מדפסת משולבת

עסקים רבים נוטים להעדיף מדפסות המציעות שילוב מושלם הכולל – הדפסה, סריקה, צילום ופקס במכשיר אחד, החוסך מקום רב בחלל המשרד ומייעל את השימוש בפונקציות השונות.

בבחירת מדפסת משולבת, העדיפו דגם המספק את הצרכים היומיומיים שלכם: מזין נייר אוטומטי לצילום מסמכים רציף, יכולת הדפסה, סריקה וצילום דו-צדדי, פורמט הסריקה (JPG, TIFF, PDF) ועוד.

מדפסת אלחוטית

מדפסת אלחוטית מייתרת את הצורך בכבלים הפוגעים בעיצוב סביבת העבודה וניתן למקם אותה בכל נקודה במשרד – ללא תלות בנקודות חיבור פיזיות לרשת. אם התקנים ניידים הם חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית שלכם, מדפסת אלחוטית מבוססת Wi-Fi תאפשר לכל עובד להדפיס מסמכים ותמונות ישירות מהמחשב האישי, מהטלפון החכם, מהטאבלט או מהלפטופ ללא חיבור ישיר למדפסת.

מדפסות Brother

מדפסות Brother. צילום: brother©

היקף ההדפסה הממוצע בחודש

הגדירו מראש את היקף השימוש הצפוי במדפסת. אם אתם עסק קטן המדפיס מאות בודדות של דפים בחודש, מדפסת אישית תספק לכם מענה מלא לדרישותיכם. אם אתם עסק בינוני או גדול ואתם מדפיסים אלפי דפים עד עשרות אלפי דפים בחודש, בחרו במדפסות לשימוש מסיבי אשר תוכננו לעמוד בעומסי ההדפסה הללו.

עלויות הדפסה

אם אתם מדפיסים מסמכים, חשבוניות, ודו"חות בכמויות גדולות, מדפסת לייזר תציע לכם עלות הדפסה נמוכה יותר לכל דף. לעומת זאת, בעסק קטן או במשרד ביתי בו כמויות ההדפסה מצומצמות, מדפסת הזרקת דיו שעלותה הראשונית נמוכה יותר תענה על כל הצרכים שלכם.

מהירות ההדפסה

מדפסות לייזר מציעות לרוב מהירות הדפסה גבוהה יותר ממדפסות הזרקת דיו. לכן, אם המדפסת משמשת עובדים רבים או שמספר ההדפסות גדול, מדפסת לייזר בה קצב ההדפסה גבוה יותר, תספק מענה יעיל יותר.

מדפסת צבע או מדפסת שחור לבן?

החלטה זו נובעת מאופי המסמכים שאתם מדפיסים. אם אתם זקוקים להדפסה של מצגות, גרפים או מסמכים בהם משולבות תמונות, העדיפו מדפסת צבע. אם מרבית המסמכים כוללים טקסט בלבד, מדפסת שחור לבן תענה על כל הצרכים שלכם.

סדרת המדפסות החדשה שלנו ב-Brother, סדרת ה- X-Series, אשר תוכננה במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים, מציעה שילוב מנצח של כלל הנקודות הללו, מתאפיינות באמינות גבוהה, ביצועים מרשימים ועלויות הדפסה נמוכות.

בין תכונותיה המרכזיות:

  • מדפסת הזרקת דיו צבעונית – חסכונית בדיו.
  • קצב הדפסה גבוה, פחות מ-6 שניות לדף ראשון ועד 22 דפים בדקה.מתאימה גם לגודל 3A
  • אלחוטית תומכת בהדפסה מהנייד באמצעות אפליקציה.
  • הדפסה ישירות מ USB או באמצעות NFC.

רוצים לגלות עוד יתרונות אודות סדרת המדפסות החדש שלנו? כנסו לאתר Brother    

אירועים קרובים