תוכן שיווקי

סלע גאה להכריז על הסמכתה כ-Expert MSP על ידי מיקרוסופט העולמית

28/01/2019 11:22

סלע, מובילת דרך בפתרונות ענן ה-Azure, בית תוכנה מוביל והמכללה הוותיקה בישראל, שמחה להכריז על הסמכתה כ-Microsoft Azure Expert Managed Service Provider – היחידה באזור MEA בכלל ובישראל בפרט.

סלע מובילה בעשור האחרון את שוק הפתרונות בענן הישראלי, הן בפן הטכנולוגי – ארכיטקטורה, ניהול תשתיות הלקוח וייעוץ – והן בפן של כוח אדם מיומן והדרכות בארץ ובחו"ל.

לא בכדי, סלע הנה שותף בדרג הבכיר ביותר של מיקרוסופט העולמית בקטגוריית Gold Cloud Platform וכאמור, כיום גם Expert MSP.

ישי רם, סמנכ"ל גלובל, שמוביל את תחום מיקרוסופט בסלע. צילום: יח"צ

ישי רם, סמנכ"ל גלובל, שמוביל את תחום מיקרוסופט בסלע. צילום: יח"צ

שוחחנו עם ישי רם, סמנכ"ל גלובל, שמוביל את תחום מיקרוסופט בסלע: "הסמכת סלע כ-Azure Expert MSP מביאה לידי ביטוי את ההשקעה של החברה בלקוחותיה ואת היכולות המקצועיות הגבוהות של מחלקותיה. מלבד ההכרה של מיקרוסופט העולמית בסלע כאחת מ-38 נותנות השירות המובילות בעולם, לתואר יש כלים ומשמעויות טכנולוגיות ועסקיות בעלות ערך מוסף עצום, שמיקרוסופט מאפשרת אך ורק לחברות המוסמכות כ-Expert MSP".

משיחתנו עם רם עולה כי ישנם יתרונות בולטים לעטיפה שסלע יודעת להעניק ללקוח כאשר מדובר על מיגרציה לסביבת הענן וקיימות מספר דרכים להתחיל לעבוד בענן. אולם, כאשר מדובר על ההחלטה העסקית למעבר מלא ולאחר הרצת POC ישנן שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה הנה Lift & Shift, שכשמה כן היא – מעבר מהיר לענן תוך שימור מאפייני סביבת ה-On-Prem, בין אם היא יעילה ובין אם לאו.

האופציה השנייה, המעניינת יותר, היא Lift & Transform, כלומר – שינוי ארכיטקטוני משמעותי המאפשר מודרניזציה של הקוד, שימוש בשירותי פלטפורמה כשירות (PaaS) ותוכנה כשירות (SaaS), וניצול נכון, רזה וסקלאבילי יותר של טכנולוגיית הענן.

סלע מספקת פתרון 360 ללקוח – משלב התכנון, עבור בארכיטקטורה ובמימוש, וכלה בתמיכה ובליווי בכל האספקטים של הענן, הכוללים את תשתיות הענן, DevOps, פיתוח ומודרניזציית קוד, ותמיכה 24/7.

יובל שיין, מנהל ספקי שירות במיקרוסופט, שמלווה את סלע בכל תהליך ההתהוות כשותף מוביל בפתרונות הענן, ציין: "אנחנו גאים מאוד ונרגשים שסלע הוא הארגון הראשון שקיבל את הסמכת Expert MSP בישראל וב-MEA. זה אכן הישג אדיר עבור שותף שלנו ובמיוחד כאן, כשמדובר בקבוצת סלע, המספקת את שירותי ענן ה-Azure המנוהלים ברמה עולמית".

מדוע, כלקוח קיים או לקוח פוטנציאלי, חשובה לך ההסמכה של סלע?

מיגרציה פשוטה ומהירה ללא זמן השבתה, בלי קשר לסוג התכנית או ההסכם שבו נמצא הארגון.

עשרות מומחי ענן, הטובים ביותר בארץ, שיסייעו לך בתכנון, מימוש והכשרת העובדים לעבודה יעילה בענן.

אופטימיזציה, חסכון וניהול העלויות, עם כלים ייחודיים ומומחים מהשורה הראשונה, ילוו אותך בבחינת הסביבה הקיימת, וייתנו המלצות לטיוב הסביבה ו/או שינוי ארכיטקטוני, תוך שימת דגש על עלויות, כולל עזרה במימוש השינויים הנדרשים למקסם את ה-ROI בענן.

כמו כן, נוכל להתאים עבורך תכניות ייעודיות, המתאימות לצרכי הארגון, בתמיכה של מיקרוסופט.

אירועים קרובים