תוכן שיווקי

וריטאס ומיקרוסופט משיקות שירות חדש: ICR – Instant Cloud Recovery

חברת CMS משיקה שיתוף פעולה חדש בין שירותי וריטאס ומיקרוסופט ומציעה שירות ICR - Instant Cloud Recovery

23/12/2018 13:59
בתמונה: תומר בן חיים, מומחה הגנת נתונים (מימין), ודין עובדיה, ארכיטקט Azure - שניהם מ-CMS, ובמרכז - דני יונה, המנכ"ל והבעלים של אקספרט פתרונות מחשוב. צילום: יח"צ

ענקית פתרונות הגנת המידע וריטאס וענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ומשיקות בישראל את שירות ה-ICR (ר"ת Instant Cloud Recovery), המבצע אינטגרציה בין פתרון הגיבוי Veritas Backup Exec ל-Microsoft Azure.

באמצעות ה-ICR, לקוחות Veritas Backup Exec יכולים לממשק את פעילויות הגיבוי והרפליקציה שלהם לענן Azure של מיקרוסופט, בלחיצת כפתור ובאופן מובנה מתוך סביבת ה-Backup Exec. בכך מעניקה וריטאס ללקוחות ה-SMB שלה יכולות רפליקציה ו-DR מתקדמות כמכונה וירטואלית בענן.

השירות זמין בגרסה 20.2 ומעלה של Backup Exec, שבנוסף לסנכרון המובנה לגיבוי בענן Azure, מעניקה גם ממשק עשיר, נוח ומותאם אישית לצרכי הארגון, לרבות תזמון גיבויים שונים ליעדים שונים – מקומיים ומרוחקים.

Backup Exec מותקנת מקומית בסביבת הארגון ומאפשרת גיבוי של שרתים פיזיים, וירטואליים, תחנות קצה, אפליקציות וקבצים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שנועדו לחסוך בשטח אחסון, לשפר את אבטחת המידע בארגון ולאפשר שחזור מידע באופן מהיר וקל, במקרה הצורך.

Azure, שירות הענן מבית מיקרוסופט, השיג צמיחה של 24% ברבעון השלישי של השנה. שילוב הכוחות של פתרונות וריטאס ומיקרוסופט מהווה יתרון ייחודי, המאפשר תצורת עבודה היברידית – מקומית ובענן יחד. מודל התפעול הצריכה של Azure (מודל Pay As You Go) חוסך עלויות מיותרות ומשאבים לא מנוצלים הנפוצים מסביבה מקומית.

שלם הגדול מסך חלקיו

לדברי דני יונה, המנכ״ל והבעלים של אקספרט פתרונות מחשוב, המתמחה בפתרונות אינטגרציה לעסקים קטנים ובינוניים, מדובר בשיתוף פעולה בין ענקיות טכנולוגיה, המהווה שלם הגדול מסך חלקיו.

״כחלוצה בעולמות ה-IT וכמאמצת מוקדמת של כמה וכמה מהטכנולוגיות הארגוניות, אנחנו מתגאים בכך שכבר הטמענו בהצלחה את השירות החדש אצל לקוח ישראלי ראשון – חברה בסדר גודל בינוני מתחום השירותים הפיננסיים. מדובר בלקוח שמטפל במאות נקודות קצה קמעונאיות בכל הארץ, שמדווחות על עסקות בכל יום עסקים לשרת מרכזי, המגובה בענן״, אמר יונה.

הוא הוסיף כי ״באמצעות שיתוף הפעולה החדש בין Veritas Backup Exec ל-Azure, הצלחנו להתגבר על המורכבות של סביבת שרתים מבוזרת, שגובו לספקי ענן שונים״.

את הפרויקט ליוו – משלב ניתוח התשתיות, התמחור, הייעוץ וההתקנה, ועד לטיפול השוטף בלקוח לאחר המכירה – תומר בן חיים, מומחה הגנת נתונים, ודין עובדיה, ארכיטקט Azure – שניהם מ-CMS.

״CMS היא המפיץ הוותיק ביותר בישראל המייצג את מוצרי Veritas Backup Exec ומציע מעטפת מלאה של המותגים המובילים בעולם התשתיות וה-IT, לרבות תחום הענן של מיקרוסופט", אמר יונה. ״ביחד עם הצוות הדינמי של CMS, שתמיד חושב מחוץ לקופסה, הצלחנו לייעל ולאחד את אתרי הלקוח לגיבוי מרכזי היברידי – מקומי ובענן. פתרון מאוחד מסוג זה מפשט את תהליכי הגיבוי ברמה התפעולית וחוסך ברמה הכלכלית. חסכנו עשרות אלפי דולרים בהוצאה על גיבויים מיצרנים שונים בפרויקט, וכן יעילות ומהירות העבודה שופרו. מדובר בחיסכון שיכול להגיע ל-50%-60% לארגון, בחשיבה מחדש על תשתיות הגיבוי ותכנית ה-DR. אין ספק שמדובר במהפכה לחברות SMB בכל התחומים ואחד השירותים ששווה לקחת בחשבון בשנת הכספים הבאה״.

אירועים קרובים