האקרים טורקיים פרצו לעמוד הפייסבוק של עמותת "חסדי נעמי"

ההאקרים השתילו באתר סרטון המציג קטעים מההשתלטות על המרמרה, וכתבו כי "ישראל צריכה להתנצל בפני טורקיה וכל העולם המוסלמי" ● יו"ר עמותת חסדי נעמי, הרב יוסף כהן: "אנו מקווים כי נצליח לשחזר ולהעלות שוב את כל החומר שהושחת, כבר בימים הקרובים"

האקרים טורקיים פרצו לעמוד הפייסבוק (Facebook) של עמותת חסדי נעמי והשחיתו אותו. במקום המידע על פעילות העמותה לרווחת הנזקקים, הושתל בעמוד דגל טורקיה וסרטון המציג נאום של פוליטיקאי טורקי בגנות ישראל, בשילוב קטעים מההשתלטות על המרמרה.

כמו כן כתבו הפורצים, כי "ישראל צריכה להתנצל מטורקיה (הטעות במקור) וכל העולם המוסלמי, בגלל האכזריות שלהם". בהמשך הטקסט מאיימים ההאקרים, כי "כל עוד שלא תתנצלו נלחם בכם בזירה הווירטואלית".

יו"ר עמותת חסדי נעמי, הרב יוסף כהן, אמר כי "המדיה החברתית בכלל, והפייסבוק בפרט, מאפשרים לנו שיח ישיר עם אלפי המתנדבים של העמותה הפועלים בכל רחבי הארץ. כמו כן, מדי יום מגיעות בקשות לסיוע באמצעות האינטרנט ומועברות מיידית לטיפול. עמודי הפייסבוק שנפרצו והושחתו הכילו מידע רב על העמותה, חדשות ועדכונים, תמונות וסרטוני וידיאו. אנו מקווים כי נצליח לשחזר ולהעלות שוב את כל החומר שהושחת, כבר בימים הקרובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים