מטריקס תמזג את ג'ון ברייס הדרכה ומכללת היי-טק; בניגוד להערכות: צפויים פיטורים מועטים

במסגרת האיחוד של שני גופי ההדרכה, הפועלים בחטיבת ההדרכה של מטריקס, יפוטרו כעשרים עובדים ● לאחר מיזוג הפעילות תמנה ג'ון ברייס-מכללת היי-טק שבעה סניפים בארץ ובעולם - בתל אביב, הרצליה, חיפה, ירושלים, בודפשט שבהונגריה, ובייג'ין ושנגחאי שבסין ● זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס-מכללת היי-טק: "המטרה המרכזית של התהליך היא מינוף הנכסים, התרבות הארגונית והחוזקות של שתי המכללות"

ג'ון ברייס הדרכה ומכללת היי-טק, שניים מגופי ההדרכה הפועלים בחטיבת ההדרכה של מטריקס, ימזגו את פעילותן תחת פעילות משותפת שתיקרא ג'ון ברייס-מכללת היי-טק.

לאחר מיזוג הפעילות תמנה ג'ון ברייס-מכללת היי-טק שבעה סניפים בארץ ובעולם – בתל אביב, הרצליה, חיפה, ירושלים, בודפשט שבהונגריה, ובייג'ין ושנגחאי שבסין. הגוף המשותף ימנה יותר מ-700 עובדים. למרות חששותיהם של עובדי מכללת היי-טק, בשל שמועות על פיטורים של עשרות רבות של עובדים, לאנשים ומחשבים נודע כי הפיטורים יהיו מועטים יחסית ויעמדו על כעשרים עובדים, בעיקר בשל איחוד גופי המטה. לחלק מהמועמדים לפיטורים כבר מצאה הנהלת מטריקס עבודה בתוך החברה. על השמועות כי מכללת היי-טק נמצאה בקשיים כלכליים הגיב בכיר במטריקס באומרו, כי "מגזר ההדרכה הוא האחרון להתאושש ממיתון".

מאז תחילת השנה גייסו שני גופי ההדרכה יותר ממאה מדריכים ומטמיעים. יוסי לחמיש, מנכ"ל מכללת היי-טק, ימשיך לשמש כמנכ"ל המי"ל – המרכז הישראלי לניהול, הפועל אף הוא בחטיבת ההדרכה של מטריקס.

ג'ון ברייס-מכללת היי-טק תמשיך לספק בארץ ובחו"ל פתרונות הדרכה, החל משלב אפיון ועיצוב הלמידה הארגונית על ידי סקרי פערי ידע ייחודיים, דרך העברת הדרכות במגוון רחב של טכנולוגיות, ליווי ארגונים בהטמעת מערכות IT והדרכת משתמשי הקצה – וכלה בפיתוח פתרונות ללמידה מתוקשבת. עוד תכלול הפעילות המשותפת חלוקת הסמכות בינלאומיות של חברות ה-IT הגדולות.

לדברי גילי רון, סמנכ"לית שיתופי פעולה ושיווק, מטריקס, "המניע למיזוג הפעילויות הוא אסטרטגי ולא כלכלי. ערכנו הערכה מחדש לאחר שבעבר, החלטנו לאחר שרכשנו את מכללת היי-טק להשאירה תחת מותג נפרד. כיום החלטנו לאחד כוחות". רון ציינה כי לכל אחד משני גופי ההדרכה היה קהל שונה, וכעת "הלקוחות ייהנו מהפעילות המשותפת".

זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס-מכללת היי-טק, ציין כי "המטרה המרכזית של התהליך היא מינוף הנכסים, התרבות הארגונית והחוזקות של שתי המכללות, לטובת הלקוחות. נהיה ישות זריזה וחדשנית המגיבה במהירות לצרכי השוק ונותנת פתרון מלא מקצה לקצה ללקוח".

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מושון

    להפנות את משאבים ליצירת מקומות עבודה לא ליצירת אשליות פיקוח למכללות האלה !!! מצער כמה צעירים הולכים שולל אחר הבטחות שווא ואשליות . הייטק תמיד יקלוט אל שורותיו אקדמאים בוגרי טכניון ,בן גוריון , ת"א , ירושלים , חיפה , מכללות אקדמיות טכנולוגיות ורק לאחר מכן 10% מכל שאר המכללות האלה כטכנאי רשתות - בדוק !!!

  2. מושון

    להפנותאת משאבים ליצירת מקומות עבודה לא ליצירת אשליות פיקוח למכללות האלה !!! מצער כמה צעירים הולכים שולל אחר הבטחות שווא ואשליות . הייטק תמיד יקלוט אל שורותיו אקדמאים בוגרי טכניון ,בן גוריון , ת"א , ירושלים , חיפה , מכללות אקדמיות טכנולוגיות ורק לאחר מכן 10% מכל שאר המכללות האלה כטכנאי רשתות - בדוק !!!

  3. דנה

    שלחתם 85 אנשים הביתה..איזה 20??, מה עם הגינות ואמת בפרסום..ממש לא בסדר. אני גם רואה לפי התגובות את איכות ההדרכה במטריקס

  4. גיל

    אני הייתי בחצי האחרונה ב2 קורסים במכללת סלע והייתי מאוד מרוצה

  5. יוני

    החברה שבה אני עובד נפלה עם מכללת הייטק במספר קורסים אני מאוד מקווה שJB יהיו יותר טובים

  6. מנחם לנדאו

    למנדל וקבוצתו ! מזל טוב!! מנחם.

  7. איציק

    שטויות. פיטרו יותר מ-100 מאיתנו. כינסו את כולנו והודיעו לנו שאנחנו מפוטרים. אני לא יודע מה יקרה עם הסטודנטים. העיפו מלא מדריכים טובים השאיר רק את הבררה והזולים. נראה לי שמי שהכי ייפגעו אלו הסטודנטים שלא יקבלו את מה שהבטיחו להם במכללת הייטק. אין מה להשוות מול הרמה הנמוכה בג'ון ברייס.

אירועים קרובים