מיקרוסופט תחשוף בשבוע הבא שדרוג משמעותי לחלונות פון 7

העדכון, שמכונה מנגו, יכלול שילוב של אינטרנט אקספלורר 9, בגרסה שמותאמת לסביבת העבודה ועם תמיכה ב-HTML 5, שיפור הגישה למפתחים למרכיבים השונים של הטלפון ואיחוד של כל יישומי השיחה תחת קורת גג אחת ● כמו כן, תיכלל בגרסה החדשה גישה לשירות האיחסון בענן החינמי של מיקרוסופט ואפשרות לשחק במשחקים מקוונים

מיקרוסופט (Microsoft) אמורה להציג ביום ג' הקרוב עדכון לחלונות פון 7 (Windows Phone 7), שמוגדר כ-"משמעותי". אחת ההערכות היא שהענקית מרדמונד מתכוונת לשחרר, באופן מוקדם מעט מהצפוי, את העדכון שמכונה מנגו (Mango), שיהווה גרסה 7.5 של מערכת ההפעלה, לאור ריבוי התיקונים והתוספות שהוא אמור לכלול.

כפי שפורסם באחרונה, בין העדכונים המשמעותיים שתכלול הגרסה החדשה ניתן יהיה למצוא שילוב של אינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9), הדפדפן החדש יחסית של החברה, בגרסה שמותאמת לסביבת העבודה ועם תמיכה ב-HTML 5; שילוב של יכולות ריבוי משימות מלאות כך שניתן יהיה להפעיל מספר יישומים לעבור ביניהם בזמן אמת; ושיפור הגישה למרכיבים השונים של הטלפון עבור המפתחים השונים, כולל גישה לשליטה במצלמת המכשיר.

עוד לפני ההודעה על העסקה לרכישת סקייפ (Skype) היה ברור שמיקרוסופט מתכוונת לשבץ את תוכנת ה-VoIP הוותיקה בטלפונים שהיצרניות שלהם יבחרו להתקין בהם חלונות פון 7. כעת מתברר שבמקביל לכך מתכוונת החברה לאחד את יישומי השיחה שכלולים במערכת ההפעלה – דוגמת Live Messenger ורכיב השיחה של פייסבוק (Facebook) – תחת הגג של סביבת העבודה שמכונה Messaging.

כמו כן, תיכלל במערכת ההפעלה החדשה אפשרות לגשת ל-SkyDrive – שירות האיחסון בענן החינמי של מיקרוסופט – ולכתוב ולשתף מסמכים באופיס 365 (Office 365) ישירות מתוך אפשרויות שיהיו בנויות לתמוך במרכז היישומים העסקיים של הטלפון. כמו כן, מרכז המשחקים עבר עיצוב חדש והוא נגיש יותר ומאפשר לשחק גם במשחקים מקוונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים