תוכן שיווקי

מדריך Zoomtopia 2025: מה צפוי ומה אסור לפספס

Zoomtopia - הכנס השנתי הווירטואלי של זום כבר כמעט כאן (יום ה' ה-18 בספטמבר) ● הצצה ראשונה למה צפוי, לדוברים המעניינים ולטיפים החשובים שמחכים לכם - הירשמו לפני שיהיה מאוחר מדי

15/09/2025 11:23
זומטופיה - Zoomtopia 2025

מאחורי כל ארגון ישנם האנשים שעושים את העבודה – אנשים כמוכם. אלה החולמים על דרכים טובות יותר להתחבר ולהפוך את העבודה למשמעותית יותר. אבל באותו זמן, הם גם מתמודדים עם נוף טכנולוגי שמתקדם במהירות האור, עם ציפיות צרכנים גבוהות מאי פעם ולחץ כלכלי שמכווץ את התקציב.

לאנשים האלה נועד המפגש הקרוב.

ליזמת העצמאית, ששקועה בשגרת היום-יום ומנסה לעשות עשר עבודות בו-זמנית בזמן שהיא הייתה מעדיפה להתמקד בפיתוח עסקי, אבל מוצאת את עצמה מזיעה על הדברים הקטנים – מענה למיילים, תזמון פגישות, ופתרון בעיות IT.

למנהל השיווק שאחראי על הגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאליים, כמו גם על טיפוח מערכות יחסים ובניית המותג.

לצוות קטן שלו אין זמן לבנות קמפיין מיילים, דפי נחיתה ופוסטים ברשתות החברתיות עבור הוובינר האחרון של החברה, אבל יש לו יעדים גדולים שצריכים להשיג.

למנהלי ומנהלות חוויית הלקוח (CX), שמתמודדים עם לחץ גובר לשלב בינה מלאכותית בפעילות מוקד השירות של החברה. הלקוחות אמנם אוהבים את השירות שהצוות מספק, אבל הם חוששים שהכנסת צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית תפגע באמון שהושג בעמל רב.

בקיצור: לכל אלה שחושבים ש"חייבת להיות דרך טובה יותר".

Zoomtopia (זומטופיה) של השנה מוקדשת לאנשים. זהו אירוע שמפגיש בין ההוגים, הבונים והעושים, שכותבים מחדש את חוקי שיתוף הפעולה בעידן הבינה המלאכותית.

אירוע בינלאומי שהוא לא רק "חגיגה", אלא גם אפשרות לקחת חלק בהכרזות מוצרים שאסור לפספס, להתרשם מטיפים יקרי ערך וללמוד מסיפורי לקוחות אמיתיים, שיעזרו להפוך השראה לפעולה.

הנה חמש סיבות למה כדאי להיות שם

  • Zoomtopia מותאמת אישית עבורכם.
    השנה, יש שבעה מסלולים ייחודיים – יותר מאי פעם – המבוססים על התפקיד והיעדים של כל אחד ואחת. בין אם מדובר בבעלי עסק קטן, מנהלי בית ספר, מקצועני IT, או חובבות זום שמחפשות טיפים חדשים לניהול מועדון הספרים הווירטואלי הבא – יש משהו לכולם: מפגשים המותאמים לאתגרים שאתם באמת מתמודדים איתם ולפתרונות שעובדים.
  • לחגוג עם אנשים אמיתיים שעושים דברים מדהימים.
    Zoomtopia תמיד הייתה חגיגה של הלקוחות, וגם השנה זה לא שונה. כל מסלול נותן הזדמנות ללמוד מאנשים דומים במדינות אחרות. אפשר, לדוגמה, לשמוע ממקור ראשון כיצד לקוחות כמו TalkSpace ו-SharkNinja התגברו על אתגרי התקשורת המורכבים ביותר שלהם באמצעות זום (Zoom).
  • לקבל תובנות בלעדיות על יזמות, תרבות וחדשנות.
    זו הזדמנות להתחבר לשיחות שגורמות לחשוב מחדש על הגדרת העבודה והמנהיגות. היידן בראון מ-Upwork תהיה שם ותשתף בתובנות בלעדיות על האופן שבו בינה מלאכותית משנה את עולם היזמות. זו הזדמנות להשתתף בשיחת אחד על אחד עם כוכב ה-NBA כריס פול ומנכ"ל Khan Academy, סאל קאן. וכמובן, לשמוע ממייסד ומנכ"ל זום, אריק ס. יואן, על הגישה של החברה לעידן הבינה המלאכותית ושיתוף פעולה.
  • לא רק האזנה – להיות חלק מהאקשן.
    כולנו היינו בוובינרים שהרגישו כמו הרצאה חד-כיוונית. ב-Zoomtopia, יש אפשרות למשתתפים לשוחח עם פאנליסטים ומשתתפים, לשאול שאלות בזמן אמת, ולהגיב עם אימוג'י. כל זה מתנהל על גבי פלטפורמת Zoom Events, שבנויה כדי ליצור מעורבות וחיבור משמעותי. זו הזדמנות לראות ממקור ראשון איך משתמשת החברה בכלים שלה כדי ליצור חוויות וירטואליות שחשובות באמת.
  • לצבור טיפים חדשים.
    זה המקום לקבל השראה מהרצאות המרכזיות, לצלול לפרטים במפגשים ייעודיים בהובלת מומחי זום. בין אם מדובר במי שאחראי על התקנת זום בארגון או מי שמארחים את הוובינר הראשון שלהם, לכל אלה ממתינים מפגשי "מאסטר קלאס" עמוסים בטיפים מעשיים להשגת היעדים.

לחצו כאן כדי להירשם, למצוא את המסלול המתאים וללמוד על כל המפגשים והדוברים שניתן לצפות להם

אירועים קרובים