תוכן שיווקי

Zoomtopia 2025: בינה מלאכותית ושיתופיות בעולם העבודה החדש

הכנס השנתי של זום שייערך החודש (18 בספטמבר) יתמקד באופן שבו כלי בינה מלאכותית והפלטפורמה הפופולרית של החברה מסייעות לאנשי מקצוע להתמודד עם אתגרי עולם העבודה המודרני; ההרשמה - חופשית

04/09/2025 11:17
בקרוב: הכנס השנתי של זום. מוזמנים להירשם בחינם.

זה כבר עניין של מסורת, שמושכת אחריה קהל גדול של משתתפים ואוהדים: Zoomtopia 2025, כנס המשתמשים השנתי של זום (Zoom), ה"ברנינג-מן" של עולם שיחות הווידאו, יתקיים במתכונת וירטואלית מלאה ב-18 בספטמבר.

המפגש, שיתקיים השנה תחת הכותרת "עבור האנשים", יתמקד באופן שבו כלי בינה מלאכותית ופלטפורמת שיתוף הפעולה של החברה מסייעים לאנשי מקצוע להתמודד עם אתגרי עולם העבודה המודרני. האירוע הצפוי עמוס בהכרזות מוצרים חדשות והוא יספק הצצה לאופן שבו החברה, שלמעשה המציאה את התחום, מתכננת לעצב מחדש את כללי שיתוף הפעולה בעידן ה-AI.

הכנס יפנה באופן ישיר לאתגרים העומדים בפני קהלים שונים, החל מיזמים , המתמודדים עם ריבוי משימות, דרך מנהלי שיווק בצוותים קטנים וכלה במנהלי חוויית לקוח הנדרשים לשלב פתרונות AI בפעילותם. הדגש המרכזי יהיה על האופן שבו החידושים האחרונים של זום, ובמיוחד כלי ה-AI Companion, מאפשרים לייעל תהליכים, לשפר את חוויית הלקוח ולהתמודד עם לחצים תקציביים וציפיות צרכנים גוברות.

רשימת הדוברים השנה מרשימה במיוחד ומעידה על כוונתה של זום להציג חזון רחב, החורג מעולמות הטכנולוגיה המסורתיים. הנואם הפותח, מייסד ומנכ"ל החברה, אריק ס. יואן, יצרף אליו את היידן בראון, נשיאת ומנכ"לית אפוורק (Upwork), שתדון בהשפעת הבינה המלאכותית על עולם העבודה המבוזר והיזמות. שיחה מסקרנת נוספת תפגיש את סאל קאן, מייסד אקדמיית קאן ומומחה בעל שם עולמי לשילוב טכנולוגיה בחינוך, עם אורח מיוחד – כוכב ה-NBA, היזם והפילנתרופ כריס פול. מעבר לקריירה המפוארת במגרש, כיהן פול כנשיא איגוד שחקני ה-NBA והוא יזם וסופר מצליח, מה שמבטיח דיון מרתק על מנהיגות, חדשנות והשפעה חברתית. את ההנהגה הבכירה של זום ייצגו גם אפרנה באווה, סמנכ"לית התפעול, וקימברלי סטורין, סמנכ"לית השיווק.

המרצים המובילים בכנס זומטופיה 2025.

המרצים המובילים בכנס זומטופיה 2025. צילום: זום

מעבר להרצאות המרכזיות, הכנס יתפצל השנה לשבעה מסלולי תוכן ייעודיים, במטרה לספק ערך ממוקד לכל משתתף בהתאם לתפקידו. כך לדוגמה, המסלול להצלחה", יפנה ליזמים ובעלי עסקים קטנים ויציג סיפורי הצלחה וטיפים מעשיים למינוף הפלטפורמה לצמיחה עסקית. מסלול אחר יעסוק ב"פריצות דרך פרודוקטיביות עם AI",  וידגים כיצד כלי ה-AI Companion יכולים לחסוך זמן ולשחרר פוטנציאל חבוי במשימות יומיומיות.

עבור הקהל הארגוני, יוצעו סדנאות מאסטר בנושאי אבטחה ותאימות רגולטורית, שבהן מנהלים בכירים יחלקו מניסיונם בשמירה על סביבת עבודה בטוחה. אנשי שיווק ומנהלי אירועים יוכלו ללמוד כיצד ליצור חוויות וירטואליות בלתי נשכחות באמצעות החידושים בפלטפורמת Zoom Events.

מסלולים נוספים יתמקדו בטרנספורמציה של חוויית הלקוח באמצעות Zoom CX ובהעצמת עובדי שטח (Frontline) בסביבות תעשייתיות שונות. המשתתפים יוכלו לשמוע סיפורי הצלחה מלקוחות כמו טוקספייס (TalkSpace) ו-שארקנינג'ה (SharkNinja), ולהשתתף באופן פעיל בסדנאות אינטראקטיביות.

שורה תחתונה (וסיבה טובה לרוץ ולהירשם): הכנס נועד לספק למשתתפים כלים מעשיים להפיכת השראה לפעולה מיידית בארגונים שלהם…

להרשמה חינמית, לחצו כאן.

אירועים קרובים