ה-AI עושה Remix בגוגל תמונות – הופכת אותן ליצירות אמנות מצוירות

גוגל החלה לגלגל את הפיצ'ר Remix החדש באפליקציית Google Photos, והוא מאפשר למשתמשים להפוך תצלומים רגילים לתמונות אנימה, לקומיקס או לאיור תלת-ממדי בקלות ובמהירות, בעזרת תכונות הבינה המלאכותית

ממשיך להשתדרג עם יכולות יצירתיות מבוססת AI. גוגל תמונות.

כפי שדיווחנו בשלהיי יולי, גוגל הכריזה אז על מספר שדרוגים משמעותיים ליישום התמונות הפופולרי שלה Google Photos, במטרה להרחיב את השימוש בבינה מלאכותית בפלטפורמה זו. בין הכלים החדשניים שהוצגו באותה עת, בלטה היכולת להפוך תמונות סטילס קיימות לסרטוני AI קצרים וייחודיים, באמצעות מנוע יצירה בשם Veo 2.

באותו דיווח, גוגל כבר הכריזה גם על כלי יצירה נוסף בשם "רמיקס" (Remix), שנועד להעניק לתמונות מראה חדש בפורמטים שונים. כעת, החברה החלה בהפצתו של הכלי למשתמשי Google Photos ברחבי העולם.

מה תוכלו לעשות עם צילומי הסטילס כעת?

תכונת ה-Remix החדשה, המבוססת על בינה מלאכותית יוצרת, מאפשרת לשנות את הסגנון הוויזואלי של תמונות קיימות, ולהפוך אותן לציורי אנימה, לספרי קומיקס, לאיורים תלת-ממדיים או לסקיצות. היכולת הזו משתלבת ישירות באפליקציית Google Photos, ובכך חוסכת את הצורך בשימוש בכלים חיצוניים או כלים של צד שלישי.

הופך תמונה ריאליסטית לתמונת אנימה. מחולל התמונות של OpenAI.

איפשר כבר במרץ להפוך תמונה ריאליסטית לתמונת אנימה. מחולל התמונות החדש של OpenAI. צילום: מאיה לוי

נזכיר כי כבר במרץ האחרון עיצוב תמונות מחדש בסגנון לבחירה כבש את הרשתות החברתיות והמשתמשים. הטרנד הוויראלי החל כאשר ChatGPT מבית OpenAI, וצ'אטבוטים נוספים מבוססי AI, העניקו למשתמשים את היכולת להפוך את תמונותיהם לתמונות אנימה בסגנון סטודיו ג'יבלי המפורסם. ההתלהבות הגדולה כנראה הוכיחה לגוגל את הרעב של משתמשים לכלים יצירתיים מבוססי AI שיטפלו בתמונותיהם, ואת הפוטנציאל הטמון בפופולריות שלהם, וענקית הטק מצטרפת רק כעת להצלחה. עם זאת, גוגל תמונות היא פלטפורמה המותקנת כמעט בכל סמארטפון מבוסס אנדרואיד (וכמובן שניתן גם להתקין אותה במכשירי ה-iPhone), כך שאפשר לתאר כי הזמינות הזו תעורר שוב גל תמונות אמנותיות מעובדות כעת.

"האם אי פעם תהיתם איך אתם, חבריכם, בני משפחתכם או אפילו חיות המחמד שלכם ייראו כאנימה, קומיקס, סקיצות או אנימציות תלת ממדיות?", ציינו בבלוג של גוגל, והוסיפו כי עם Remix, ניתן לבחור תמונה מהגלריה ואת הסגנון המועדף כדי לשנות תמונות תוך שניות ולשתף אותן עם חברים ומשפחה.

איך משתמשים ביכולות החדשות?

התהליך לשימוש ב-Remix פשוט ואינטואיטיבי: יש לפתוח את אפליקציית Google Photos במכשיר הנייד, ללחוץ על כפתור 'צור חדש' (Create new) או על סימן הפלוס בפינה הימנית העליונה, ולבחור באפשרות Remix. לאחר מכן, בוחרים את אחד מארבעת הסגנונות הזמינים כעת, בוחרים את התמונה המיועדת לעריכה, ולוחצים על "צור" (Generate). אם התוצאה הראשונית אינה לשביעות רצונכם, ניתן ללחוץ על כפתור "צור מחדש" (Regenerate) כדי לקבל גרסה שונה של אותה תמונה באותו סגנון, מה שמאפשר להתנסות עד לקבלת התוצאה המושלמת. בסיום התהליך, ניתן לשמור ולשתף את התמונה הערוכה בקלות.

גוגל הסבירה כי על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר עם Remix, מומלץ להשתמש בתמונות איכותיות, מוארות היטב וחדות, המציגות מספר מצומצם של אנשים אשר פונים אל המצלמה וציינה כי ריבוי אנשים בתמונה עלול לפגוע בתוצאת.

בצוות Google Photos הוסיפו כי התכונה עדיין נחשבת ניסיונית, ולכן התמונות שנוצרות יכולות להיות שונות במקצת מהתמונה המקורית. עם זאת, גוגל הבטיחה שהיא ממשיכה "לחדד" את היכולות הללו וצופה לשפר את עיבוד הסגנונות ואולי אף להוסיף אפשרויות אמנותיות אחרות – בעתיד.

ה-Remix החל את דרכו בהשקה הדרגתית ולכן הוא מופיע בהדרגה במכשירים שונים. לדברי החברה, התכונה תהיה זמינה בארה"ב למכשירי אנדרואיד ו-iOS בשבועות הקרובים, והיא חלק ממהלך רחב יותר של גוגל להציג את כלי היצירה החדשים שלה באמצעות כרטיסיית "צור" (Create tab) חדשה באפליקציה.

אם אתם חוששים מלהניח לענקית הטק לגשת ולטפל בתמונותיכם, כדאי שתדעו ש-גוגל מדגישה את מחויבותה לשקיפות ובטיחות בשימוש בכלי הבינה המלאכותית על הסרטונים והתמונות שלכם ומבטיחה שאלו שיופקו באמצעות תכונות ה-Remix ו-"תמונה לווידיאו" יכללו סימן מים דיגיטלי בלתי נראה הנקרא SynthID, שישמור על זכויותיכם עליהם וגם יוכל להבהיר שהן אינן אמיתיות אלא תוצר GenAI. החברה עדכנה גם שהיא נוקטת באמצעי בטיחות שונים, כולל 'בדיקות אדומות' (Red teaming) מקיפות, כדי לזהות ולטפל באופן יזום בבעיות פוטנציאליות ולמנוע שימוש לרעה בתוצרים הייחודיים, וכן מעודדת משתמשים לספק לה משוב באמצעות לחצני "לייק" ו"דיסלייק" כדי לסייע בשיפור מתמיד של היכולות הללו.

הטמעת כלים יצירתיים אלה בפלטפורמות שבהן מאות מיליוני משתמשים כבר מאחסנים ומשתפים מדיה, מרחיבה באופן משמעותי את הנגישות של משתמשי גוגל לבינה מלאכותית יוצרת על בסיס יומיומי ולכן הדבר צפוי לקדם את מעמדה של גוגל במרוץ הסואן להובלה בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים