"ארגון העתיד יפעל באופן היברידי, משולב AI"
"המענה לניהול המידע ההיברידי הוא עבודה עם ענן חכם, שמשנע עומסי מחשוב מהקרקע לענן, ומענן לענן, תוך ייעול והתבססות על יכולות AI", אמר ניר הולנדר, מנהל פעילות נוטניקס באזורי ישראל, אגן הים התיכון ואפריקה
"המנמ"רים ניצבים מול שלל אתגרים: רצון לפשטות במחשוב, יכולת בחירה בין ספקיות IT, יותר מיכון, עלויות נמוכות, אבטחת מידע, התפוצצות הדאטה והיישומים, ושביעות רצון מהמערכות. זאת, לצד יכולת לעבודה באופן היברידי, בענן הפרטי ובעננים הציבוריים, ובאופן שקוף, כשהלקוח הוא זה שמחליט היכן להריץ ואילו עומסי עבודה. כלל האתגרים הללו יביאו לכך שהארגונים ינהלו את המידע שלהם על כמה מערכות ופלטפורמות, בקרקע ובענן, באופן היברידי ומרובה עננים", כך אמר ניר הולנדר, מנהל פעילות נוטניקס באזורי ישראל, אגן הים התיכון ואפריקה.
לדבריו, "המענה לכך הוא ארגון שעובד עם ענן חכם, שמשנע עומסי מחשוב מהקרקע לענן, ובעננים – מענן לענן, תוך ייעול והתבססות על יכולות בינה מלאכותית".
צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין
הולנדר דיבר בפתח כנס שערך היום (ג') הסניף הישראלי של החברה, בהפקת אנשים ומחשבים. הכנס, NEXT on tour., התקיים באולם האירועים והכנסים לאגו בראשון לציון, בהשתתפות נציגים של לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.
לפי הולנדר, "אנחנו מציעים את היכולת להריץ את כל היישומים הארגוניים פה, בקרקע, וגם שם, בענן ובעננים הציבוריים, ולהחליט היכן היישומים יהיו בכל עת, תוך הבנת העלויות".
"בעולם התשתיות", ציין, "עד לפני שנה התבססנו על מימוש תפיסת מוגדר תוכנה, SD, לטובת HCI, ומאז אנחנו מציעים גם חיבור לאחסון חיצוני. בעולם האפליקטיבי, המטרה היא לבנות את היישומים רק פעם אחת, ואז לפרוס אותם בכל מקום, בלא לבנותם שוב. בנינו תשתית גמישה, שמריצה את היישומים בכל מקום. עכשיו אנחנו רוצים להזריק פנימה יעילות ותפוקתיות. בעולם הבינה המלאכותית, עם סוכני ה-AI, אנחנו מביאים לטיפול מעמיק ומהיר יותר בדאטה, על מנת למצות ממנו יותר ולפעול באופן מושכל".
"אנחנו עובדים עם העננים הציבוריים", אמר הולנדר. "התחלנו עם AWS ב-2020, הוספנו את העבודה מול ענן Azure של מיקרוסופט ב-2022 והחל מהשנה אנחנו עובדים גם עם גוגל קלאוד. נוטניקס מחויבת לעבודה עם כלל ספקיות הענן הציבורי".
שנה טובה
"הייתה לנו שנה טובה", ציין הולנדר. "חברת שירותים פיננסיים העבירה 24 אלף מכונות וירטואליות לסביבה שלנו, בתוך פחות משנה. חברת ביטוח גדולה, המדורגת ברשימת הפורצ'ן 500, העבירה 12 אלף מכונות לסביבה שלנו בתוך תשעה חודשים, והיא רק במחצית המסע. גם לקוחות קטנים משתמשים בנו: כך, למשל, פירמת עורכי דין מפלורידה העבירה 100 מכונות וירטואליות בתוך שבועיים, ואנשיה עשו זאת בעצמם. זה לא דרש מאמץ עצום".
לסיכום הוא אמר כי "יש לנוטניקס כ-29 אלף לקוחות, כולל יותר ממחצית מחברות הפורצ'ן 500. החברה צוברת כ-700 לקוחות ארגוניים חדשים מדי רבעון. הנתון בא לידי ביטוי גם במדד שביעות רצון הלקוחות, ה-NPS, שבו אנחנו מקבלים מהם ציון 90. קצב הגידול שלנו הוא דו ספרתי, ואנחנו אופטימיים לגבי ההמשך".











תגובות
(0)