הבינלאומי הטמיע פרויקט דאטה מבוסס AI לניתוח התנהגות משתמשים

הפרויקט שביצע הבנק מבוסס על כלי Mixpanel של קבוצת יעל, ומיועד לשיפור חוויית המשתמש בשירותים הדיגיטליים שלו ● ההיקף הכספי המוערך: מאות אלפי שקלים

ליאורה שכטר, מנכ"לית מתף, זרוע המחשוב של הבנק הבינלאומי.

הבנק הבינלאומי העלה לאוויר באחרונה פרויקט דאטה ואנליטיקה מתקדם, מבוסס AI, שנועד לשפר את השירות הדיגיטלי ללקוחות הבנק. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

הפרויקט מבוסס על Mixpanel – כלי אנליטיקה שמיוצג בישראל על ידי קבוצת יעל. זוהי פלטפורמה שנועדה לניתוח התנהגות משתמשים באתרים ובאפליקציות דיגיטליות, שמאפשרת מעקב אחר אירועים, הקלטת מסכי משתמשים ויכולות שונות שנועדו לשפר את חוויית המשתמש בערוצים דיגיטליים – במקרה זה של הבנק. המערכת שהוטמעה מתממשקת עם מערכות ליבה אחרות של הבינלאומי, כגון מחסן הנתונים (Data Warehouse), ובעיקר מספקת למקבלי ההחלטות בבנק תובנות אנליטיות רחבות יותר, בהתבסס על יכולות הבינה המלאכותית שלה.

"האתגר שלנו היה לשלב יכולות מתקדמות של דאטה ו-AI בעולמות השירות הדיגיטלי, ולספק תובנות בזמן אמת לשיפור חוויית הלקוח", מסרו לימור שוורץ, מנהלת הדאטה, ושמעון פליקוביץ', מנהל טכנולוגיות הדאטה – שניהם בבנק הבינלאומי.

ליאורה שכטר, מנכ"לית מתף, זרוע המחשוב של הבינלאומי, אמרה כי "בנוסף ליכולות האנליטיות שלו, הכלי מאפשר לעקוב טוב יותר אחרי מסע הלקוח ולזהות, לדוגמה, מגמת נטישה. יכולות הבינה המלאכותית של הפלטפורמה מאפשרות לחזק את תהליך אוטומציית השיווק בצורה חכמה".

"בפרויקט הוקמה תשתית שבה ניתן לאסוף נתונים ממסעות הלקוחות, לשלב דאטה ממקורות שונים ולנתחם באמצעים מתקדמים – דבר המאפשר ניטור חוויית לקוח בזמן אמת. בשילוב עם כלי בינה מלאכותית, ניתן להפוך תובנות לפעולה מיידית, ובכך לדייק את הערך ללקוח", אמרה איריס לבנון, משנה למנכ"לית מתף.

"המשאבים שהושקעו בפרויקט מעידים על החשיבות האסטרטגית שאותה מייחס הבנק למהלך זה – בעידן שכולו דיגיטלי, בפרויקט שמדגים את הפוטנציאל העצום של האנליטיקה המתקדמת", מסרו עופר פוליבודה, מנכ"ל Mixpanel ישראל, וארנונה ברלב, מנהלת תחום אנליטיקה בקבוצת יעל.
.

 

 

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חבורת סבתות לא רלוונטיות שלמדו מילה חדשה

    אין AI שם אפילו במילימטר

  2. לקוח ותיק של הבנק

    מאמר על שיפור חוויית המשתמש, על כלי אנליטיקה, AI, ומאות אלפי שקלים. הזייה לבסוף הצוות המנופח הזה העלה לאויר אתר דיגיטלי נחות, ללא הבנה בסיסית של צרכי הלקוח שלא עבר QA מיינמלי של משתמשי שוק ההון והכל תחת ניסיון למתג את האתר "כחדשני" , למעשה אין כל שיפור והצדקה נראית לעין. המציאות בשטח היא הפוכה בתכלית: חוויה של "Downgrade" משמעותי, מערכת שאינה עומדת בסטנדרטים הבסיסיים של המערכת הקודמת ביעילות בשליטה על המידע ובכמות האינפורמציה המוצגת. מסכים מבוזרים רייקים ילדותיים בעלי פונטים בגודל של פיל כמו במחסני חשמל ובעיקר מסכים ללא מיקוד, דורשים גלילות אין סופיות והרשימה ארוכה. בנוסף מה שמסתמן ככשל מקצועי, לטעמי גם נעשה תוך מצג שווא והטעיה לכאורה כי הכל ועוד היה באתר הקודם באופן יעיל יותר מעניין מה הצוות הזה יעשה בהמשך למערכות הבנק?

  3. משתמש

    חווית המשתמש ושירות הלקוחות בקבוצת הבינלאומי מתחת לכול ביקורת שום כלי לא יעזור שזאת הגישה ללקוחות

אירועים קרובים