קמפיין חדש: ארז טל מקבל כוח על

ארז טל בצילומי הקמפיין של רייזאפ.

סטארט-אפ הפינטק רייזאפ גייס לצורך קמפיין חדש שיעלה בקרוב את אחד מכוכבי הטלוויזיה (והרדיו) הגדולים בישראל בכל הזמנים – ארז טל. המנחה של אירוויזיון 2019 ושל תוכניות עתירות רייטינג כגון האח הגדול ומועדון לילה יגלם בקמפיין של החברה אדם עם כוח על, שצופה את העתיד ומאפשר לישראליות ולישראלים לשלוט על הוצאותיהם הכספיות בצורה חכמה ופשוטה, במטרה לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם.

הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום ענבר מרחב G, עתיד לעלות בפריסה רחבה בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

ברייזאפ אומרים שהשירות שטל יפרסם צופה את החודש של הלקוחות עוד לפני שהוא התחיל. זהו כלי ניהול פיננסי חכם ופשוט לשימוש יומיומי עבור אלפי משפחות, שמסייע להן לדעת כמה כסף נכנס לחשבון או חשבונות הבנק שלהן, כמה יוצא ומתי מומלץ לעצור. העדכונים נשלחים דרך ווטסאפ, והלקוחות יכולים להתייעץ באמצעות האפליקציה עם מומחים לפני כל החלטה כלכלית שהם מקבלים.

ארז טל (משמאל) עם יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל רייזאפ.

ארז טל (משמאל) עם יובל סמט, שותף מייסד ומנכ"ל רייזאפ. צילום: רפי דלויה

טל אמר כי "החיבור שלי לרייזאפ היה מיידי, מכיוון שהפשטות והאינטואיטיביות של הממשק, ביחד עם השינוי המיידי שהיא מייצרת לניהול ההוצאות, מייצרים אימפקט אמיתי, שבעיניי הוא ממש סוג של קסם".

תמרה הראל כהן, ממייסדי רייזאפ, אמרה כי "הבחירה בארז טל הייתה קלה וטבעית עבורנו, מכיוון שבראייתנו ארז, שליווה את רובנו מילדות ועד היום, מייצג את הישראליות החיובית והאופטימית. בנוסף, הוא נושא עימו את אותם הערכים שחרטנו על דגלנו מיום הקמת המותג, ובהם אנחנו רואים בסיס לפעילות המותג – אמינות ואיכות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים