משרד התקשורת יקנוס את בזק בינלאומי ופרטנר בשל איחור בניתוק מנויים

שוב קנסות לבזק בינלאומי ולפרטנר: בתלונות שהגיעו למשרד ובעקבות פעולות פיקוח של פקחי המשרד נמצא, כי החברות ניתקו מנויים לאחר פרקי זמן ממושכים, לעתים של כמה חודשים, בניגוד לחוק

משרד התקשורת

לא לומדות? משרד התקשורת הודיע כי בכוונתו להטיל קנס של  330 אלף שקלים על בזק בינלאומי ושל 130 אלף שקלים על פרטנר בגין הפרת רישיונותיהן בנושא הפסקה מוחלטת של שירות גישה לאינטרנט לבקשת מנוי. על שתי החברות כבר הוטלו בעבר קנסות בשל הפרות זהות, ובעקבות התערבות משרד התקשורת, החברות השיבו כספים למנויים.

על פי חוק, מנוי רשאי לבקש מחברת תקשורת בכל עת הפסקה מוחלטת, ועל החברה לבצע זאת לא יאוחר מיום העבודה שלאחר יום מסירת ההודעה לחברה.

מתלונות של מנויים ומפעולות פיקוח שביצעו מפקחי משרד התקשורת נמצא, כי החברות ניתקו מנויים לאחר פרקי זמן ממושכים, לעתים של כמה חודשים, וזאת, כאמור, בניגוד לחוק.

בהודעתו, ציין משרד התקשורת, כי הוא "רואה התנהלות זאת בחומרה, שכן מדובר בפרקטיקה הפוגעת במנויים, ובמקרים רבים המנויים לא מודעים לכך שהם ממשיכים לשלם לחברה על אף שביקשו להתנתק".

איתן כסיף, סמנכ"ל בכיר ומנהל מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, ציין, כי "אנו ממליצים לציבור לשים לב במעבר בין ספקי אינטרנט, להקפיד להודיע לספק הישן על ניתוק. יש לשים לב לחיובים בחשבונות על מנת לוודא שלא משלמים כפול על אותה תקופת זמן גם לספק הישן וגם לספק החדש", והוסיף: "היה ונתקלתם במצב כזה, יש לפנות לספק הישן לקבלת זיכוי ובמקרה שלא זכיתם לטיפול הולם, יש לפנות לתחום פניות הציבור במשרד התקשורת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים