CA קונה את Automic ביותר מ-600 מיליון דולר

אנליסטים ציינו כי מדובר ברכישה מעניינת, שמסייעת ל-CA לבצר את מעמדה בעולם המיכון ומספקת לה פלטפורמה למיכון ולתזמור ענן

מייק גרגואר, מנכ"ל CA. צילום: יח"צ

CA Technologies רוכשת את חברת המיכון Automic, תמורת סכום של 636 מיליון דולר. הנהלת הנרכשת אישרה את העסקה והיא צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2017.

הנרכשת עוסקת במיכון תהליכים עסקיים, אחד מהתחומים ש-CA פעילה בו זה שנים. מטרת הרכישה היא למכן את כלל השלבים שבפיתוח אפליקציות ולהביא לשחרור מהיר שלהן יותר אל השוק, TTM.

אנליסטים ציינו כי אחת ההזדמנויות הגדולות כיום של מערכי ה-IT בארגונים, היא להשפיע על ההיבטים העסקיים והתפעוליים בארגון. זאת, על ידי אוטומציה של תהליכים עסקיים, כגון ייצור, משימות החוזרות ונשנות, ועוד.

הנרכשת נוסדה בשנת 1985 בשם UC4, וממוקמת בווינה בירת אוסטריה. הנינג קגרמן, לשעבר יו"ר ומנכ"ל סאפ (SAP) יושב בדירקטוריון החברה. הנרכשת מונה 600 עובדים בעולם. היא החלה את דרכה במיכון תהליכי IT ומשם עברה לתחום המיכון של תהליכים עסקיים.

אנליסטים ציינו כי מדובר ברכישה מעניינת בכמה היבטים. האחת, היא מסייעת ל-CA לבצר את מעמדה בעולם המיכון. בנוסף, הנרכשת מספקת לה פלטפורמה למיכון ולתזמור ענן. עוד הנרכשת תספק ל-CA האמריקנית, נוכחות רבה יותר בשוק האירופי. CA מתכננת להוסיף את Automic להרכב של כלי האוטומציה שלה. Automic אף תעניק לרוכשת יותר משקל בעולם הניתוח צופה פני עתיד, Analytics.

לעשות שינויים – ובבטחה

בשנה שעברה, Automic השיקה פלטפורמת אוטומציה עסקית, בשם Continuous Everything, המאפשרת לארגונים למכן פונקציות עסקיות ותהליכי מסגרות עבודה. הפלטפורמה תוכננה לאפשר למשתמשים העסקיים למכן תהליכים, בלא הצורך להסתייע במהנדסים. הפלטפורמה כוללת מודולים לשירות, למפתחים ולתפעול.

מוצרי הנרכשת נוגעים בתחומי מיכון רבים: מפיתוח, משאבי אנוש, עבור בטיפול ב-Big Data וכלה במיכון הטיפול של תכנון והקצאתם של משאבים ארגוניים.

בשנתיים-שלוש השנים האחרונות, כולם מדברים על הידוק הקשר בין המתפתחים והמשתמשים, על בסיס מימוש תפיסת DevOps, לצד הצורך של ארגונים לפצוח במסע להפיכתם לדיגיטליים.

מייק גרגואר, מנכ"ל CA, אמר כי "Automic חזקה ביותר בתחום השינויים הדיגיטליים. היא מאפשרת לארגונים לעשות את השינויים הללו – ובבטחה".

אנליסטים הוסיפו כי בעוד רוב כלי ה-DevOps מתמקדים במפתחים ובצרכיהם, הרי הכלים של הנרכשת מגיעים מהכיוון ההפוך – של הסביבה התפעולית. בשנה שעברה CA רכשה את Rally , שלה היו פתרונות להאצת תהליכי פיתוח ושירותים.

השילוב בין שתי הרכישות, סיכמו האנליסטים, "יבסס את אחיזתה של CA בעולם ה-DevOps, הן בצד של התפעול והן בצד של המפתחים. הדבר יסייע בעיקר למערכי IT בארגונים גדולים, שבהם יש סביבות ומערכות IT הטרוגניות".

זהר פרל, מנהל חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים בנס, הוסיף כי "מטרת הרכישות של CA היא לאפשר ללקוחות לעבור מהר יותר ויעיל יותר משלב הרעיון, דרך כל שלבי הפיתוח והבדיקות – עד ליישום מלא של פתרונות חדשים. אנו חיים בעולם שבו הצורך המשמעותי ביותר הוא להיות גמיש ו'קל רגליים' מבחינה עסקית".

לדבריו, "הרכישה הנוכחית מוסיפה ל-CA יכולות מיכון ותזמור שקיימות היום אצל הנרכשת, על מנת לתת מענה מקיף, מקצה לקצה, לתהליכי DevOps – משלב הפיתוח ועד התפעול השוטף – בסביבות היברידיות, כולל ענן. כך, לקוחות CA בארץ ובעולם ייהנו מאוטומציה מיטבית של תהליכים חוצי-ארגון, שתאפשר יעילות עסקית משופרת בעלויות מופחתות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים