תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

SmartX הטמיעה בבית החולים אסותא את פתרונות סיטריקס

03/11/2016 12:22
דרור אדמון, מנמ"ר אסותא מרכזים רפואיים. צילום: יח"צ

SmartX סיימה לאחרונה הטמעת תשתית רחבה של פתרונות טכנולוגיים מבית סיטריקס (Citrix) ברשת בתי החולים של אסותא מרכזים רפואיים, המאפשרות מענה רחב וגמיש לכלל המשתמשים במערך המחשוב ברשת אסותא.

אסותא, מבתי החולים המובילים בארץ, מציבה רמה גבוהה ביותר של דרישות טכנולוגיות המבוססות באופן רוחבי על תשתיות סיטריקס וזאת על מנת לענות על הצרכים המאוד מגוונים וייחודיים של מערך המחשוב.

תשתיות סיטריקס באסותא מאפשרות שירות וזמינות 24/7 לכלל הצוותים במרכזים הרפואיים, כאשר באופן טבעי בעלי התפקידים במרכזים הרפואיים נדרשים לגישה אל המערכות השונות ממספר תחנות עבודה במקומות גיאוגרפיים שונים (חדרי טיפולים, חדרי ניתוח, מהבית וכד').

תשתיות הסיטריקס חייבות לעמוד בסטנדרטים גבוהים בו זמנית, הן בהיבט של חוויית משתמש והן מהיבטים של מימוש אבטחת המידע הקפדנית שבית החולים מחויב אליה.

בראש ובראשונה דרישת בית החולים מפלטפורמת הסיטריקס הינה הזמינות הטוטאלית 24/7/365 באופן הגורף ביותר מטעמים מובנים.

כאינטגרטור המוביל בארץ בתחום מערכות סיטריקס, השתמשה Smartx במספר מוצרי ליבה מפורטפוליו המוצרים של סיטריקס על מנת לממש את יעדי בית החולים: פתרון XenApp המאפשר עבודה של אלפי שולחנות עבודה וירטואליים בו זמנית עם מגוון עצום של יישומים ואפליקציות ברחבי בית החולים; מערכת NetScaler כפלטפורמה המאפשרת גישה מאובטחת לסביבת העבודה של בית החולים למאות משתמשי קצה מחוץ לכותלי הארגון; ופתרון ShareFile ייעודי לשיתוף קבצים ארגוני מאובטח בין ספקים חיצוניים ולמשתמשי אסותא.

לאחרונה הסתיים פרויקט נוסף המבוסס על תשתיות סיטריקס, על גבי מערכת ה-NetScaler פותח פורטל גישה אחוד המספק גישה ליישומי המחשוב של הארגון בצורה פשוטה, ידידותית ונוחה למשתמשי הקצה הנדרשים לגישה מחוץ לכותלי הארגון, הפורטל פותח עם יכולות הזדהות דינאמיות וגמישות המאפשרות גישה למערכות בהתאם לדרישות מערך האבטחה של הארגון.

SmartX

SmartX

לדברי דרור אדמון, ראש אגף טכנולוגיות ומחשוב, "אסותא החליטה אסטרטגית לפני מספר שנים לבסס את כלל תשתיות המחשוב של החברה על פתרון SBC ובחרה בתשתיות סיטריקס למימוש האסטרטגיה".

"כלל המערכות הממוחשבות בהם משתמש בית החולים לרבות מערכות לניהול רשומה רפואית ממוחשבת, מערכות לניהול מכוני הדימות, מערכת ה-ERP, מעבדות ועוד מערכות רבות, מותקנות ופועלות מתוך סביבת סיטריקס. אנחנו לא מאפשרים כניסה של יישומים חדשים לארגון אם לא ניתן להתקינם על סביבת סיטריקס. יישום הפרויקט והצלחתו מקנים לבית החולים גמישות עסקית ותפעולית בעלת ערך רב".

לדברי שרון הריס, CTO אסותא, "משתמשי אסותא נהנים כעת מזמינות של כל יישום מכל מקום ומכל אמצעי ממוחשב אשר ברשותם בצורה חלקה ומאובטחת. תשתיות סיטריקס, וביניהם פתרון XenApp, מערכת NetScaler ופתרון ShareFile, משרתות את בית החולים כבר מספר שנים. השימוש בהן וניצול מרבית היכולות שלהן, מאפשרים לאסותא את ההתרחבות העסקית המהירה הנדרשת בעולם העסקים של היום.

את יישום הפרויקטים ביצע רוני נוריאל, איש סיסטם האחראי על תחום סיטריקס באגף טכנולוגיות ומחשוב של אסותא.

סיטריקס מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אמן.

אירועים קרובים