דיווח: אפל תפתח מחשב Tablet

האתר אלקטרוניסטה מדווח, כי אפל רשמה באחרונה מספר פטנטים שיכולים לשמש אותה בבניית מחשב שכזה ● השמועות בנושא החלו כבר באוגוסט האחרון, אולם אפל טרם התייחסה לנושא באופן רשמי

אחת השמועות החמות ברשת בימים האחרונים גורסת, כי אפל עומדת להשיק כמה מוצרים חדשים שאינם סטנדרטיים מבחינתה. בין השאר, מדובר על כך שהחברה תציע לראשונה בתולדותיה מחשב לוח (Tablet PC). תחום מחשבי הלוח נחשב לתחום נישה, ולמרות שלכל החברות הגדולות בשוק יש מחשב להציע לתחום, אפל התרחקה ממנו עד כה.

אחד הדיווחים שהוסיף שמן למדורה הזו, היה באתר אלקטרוניסטה, ועל פיו רשמה באחרונה אפל מספר פטנטים שיכולים לשמש אותה בבניית מחשב שכזה. על פי הידיעה, נושא הפטנטים הוא "מבנה תצוגה עבור התקן מיחשוב", ומתוארים בהם מספר תצורות שונות – כשהבולט בהם הוא זה שמציג מרכיבים שקשורים למחשב, שנמצאים ישירות מאחורי המסך – בינו ובין המכסה, לרבות שרטוט של לוח מודפס. התכנון כולל גם את הלוגו של אפל, כפי שהוא מוצג בחלק האחורי של מסכי ה-MacBook הנוכחיים, שמואר מהאור של המסך עצמו.

כמובן שפירוט הפטנטים הנוכחי אינו מצביע באופן מבוהק על כך שאפל מתכננת לפתח מחשב לוח, אולם לכך יש להוסיף דיווחים ושמועות נוספות על כך שהחברה השיגה כבר אישורים לבקשות שונות שכוללות טכנולוגיה הקשורה למחשב שכזה. הדיווחים הראשונים על כך היו כבר באוגוסט 2008, ועל פיהם קיבלה אפל אישורים עבור פטנט למסך מגע גדול – לפחות גדול יחסית ל-iPhone, שכולל בקרות של סביבת הפעלה מקינטושאית, כולל כפתורי בקרה גדולים במיוחד, ואפשרות להציג על המסך מקלדת וירטואלית. אפל טרם התייחסה לנושא באופן רשמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים