סטרטסיס רכשה את GrabCAD תמורת 100 מיליון דולר במזומן

עם השלמת העסקה, GrabCAD תפעל כיחידה בתוך קבוצת המוצרים והטכנולוגיות הגלובליים של הרוכשת

תוצאות מעורבות. סטרטסיס

סטרטסיס (Stratasys), שפועלת בעולם מדפסות התלת מימד, רכשה את GrabCAD, שמספקת פלטפורמה לשיתוף וניהול קבצי CAD (תיב"ם – תכנון בעזרת מחשב). פרטי העסקה לא נמסרו לפרסום, למעט העובדה שהיא בוצעה במזומן. עם זאת, בעיתונות הטכנולוגית בארצות הברית העריכו כי הסכום עומד על כ-100 מיליון דולר. כך או כך, העסקה צפויה להסתיים עד סוף החודש הזה, בכפוף לאישור הרגולטורים. עם השלמת העסקה, GrabCAD תפעל כיחידה בתוך קבוצת המוצרים והטכנולוגיות הגלובליים של הרוכשת.

GrabCAD נוסדה בשנת 2010 על ידי הארדי מייבאום, המשמש כמנכ"ל וימשיך לעמוד בראשה גם לאחר הרכישה. החברה יושבת בבוסטון, ולה מרכזי פיתוח באסטוניה ובבריטניה. היא פיתחה פלטפורמה מבוססת ענן, המאפשרת למהנדסים לשתף תכנונים הנדסיים ולעצב, להציג ולנהל את אותם קבצי תיב"ם. יש לה קהילת משתמשים של יותר מ-1.5 מיליון חברים, שהם בעלי גישה לקבצי CAD ומצויים בקשרי עבודה אלה עם אלה.

מסטרטסיס נמסר כי הרכישה תאפשר לה לספק ללקוחותיה כלי שיתוף משופרים עם יותר נגישות בכל הנוגע לתוכן הנדסי בתלת מימד. הדבר יספק יכולת לקצר את משך תהליך ההדפסה באופן זה. "סטרטסיס תזכה בפלטפורמת שיתוף מבוססת ענן וצוות תוכנה מוביל, אשר יסייעו בהחדרת פתרונות הדפסה בתלת מימד", על פי החברה.

סטרטסיס מפעילה משרדים ראשיים במינסוטה וברחובות, והיא מייצרת מדפסות תלת מימד וכן חומרים לייצור מודלים באופן הדפסה זה. בבעלות החברה טכנולוגיות המוגנות בפטנטים, שמאפשרות להדפיס מודלים בתלת מימד וסדרות ייצור קצרות, ישירות מקבצי 3D CAD או מתוכן תלת מימדי אחר. מערכות החברה כוללות מדפסות תלת מימד שולחניות, מגוון מערכות מקצועיות להדפסה בתלת מימד, וכן מערכות הדפסה באופן זה המיועדות לייצור דיגיטלי ישיר של מוצרים סופיים. לרוכשת יש יותר מ-2,500 עובדים והיא בעלת יותר מ-600 פטנטים ובקשות לפטנטים בתחום.

דיוויד רייס, מנכ"ל סטרטסיס, אמר כי "אני מאמין שהרכישה תביא לאימוץ מהיר יותר של פתרונות ההדפסה בתלת מימד שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים