הוט: מאות טכנאים שובתים

השביתה היא חלק ממאבק הטכנאים על הכוונה של הוט להעביר את הפעילות לשירותי מיקור חוץ ● בהוט הנחו את עובדי המוקדים להתנצל על ה"תקלה" בפני לקוחות שנקבע להם ביקור טכנאי, לתאם להם מועד חדש, ואף הכינו אפשרויות פיצוי במקרה הצורך ● הוט: "עם היוודע דבר השביתה, נערכנו על מנת להמשיך ולתת את השירות ללקוחותינו על ידי תאום טכנאי חלופי. במידה והייתה תקלה נקודתית בתאום, והטכנאי לא הגיע, אז בהחלט ראוי לפצות את הלקוח וזו ההנחיה שניתנה לנציגים"

אם תואם לכם טכנאי הוט (HOT) השבוע ולא הגיע או שבחברה תיאמו לכם מועד ביקור חדש – יש סיבה לכך, אבל מסתבר שאף אחד לא אומר לכם אותה.

מאות מטכנאי הוט נמצאים בימים אלה בשביתה כחלק ממאבק הטכנאים על הכוונה של הוט להעביר את הפעילות לשירותי מיקור חוץ, כפי שדיווחנו לפני כחודש. עשרות מטכנאי החברה אף יצאו אתמול להפגין מול ביתו של הבעלים פטריק דרהי.

במוקדי החברה הופץ בימים האחרונים מייל פנימי המנחה את העובדים כיצד לענות לשאלות הלקוחות שהזמינו טכנאי במידה ויפנו למוקדים בשאלות. בין היתר, הונחו נציגי השירות במוקדים להתנצל, למסור ללקוחות כי "חלה תקלה נקודתית", ולתאם להם מועד חדש. בחברה לא טורחים לציין בפני הלקוחות שלא מדובר למעשה בתקלה אלא במחאת עובדים שנראה שרק הולכת ומחריפה.

בנוסף לתגובה המסודרת שהתבקשו המוקדנים להעביר ללקוחות, הם גם קיבלו רשימת אפשרויות לפיצוי במידה ויהיו לקוחות שיתעקשו על כך. במידת הצורך – ובאישור מנהל הונחו המוקדנים להציע כפיצוי חבילת VOD ללא הגבלה למשך חודש או לחילופין את חבילת ספורט 5, חינם – למשך שנה.

נתן קביליס, נציג שירות בהוט שהופיע אמש בתכנית צינור לילה של ערוץ 10 אמר בין היתר, כי "מנחים אותנו ומלמדים אותנו לשקר ללקוח".

מהוט נמסר בתגובה: "תפקידם של הנציגים הנו מתן שירות ללקוחות, ואין בכוונתנו להציבם כדוברי הנהלת החברה. באשר לשביתת חלק מהטכנאים, עם היוודע דבר השביתה, נערכנו על מנת להמשיך ולתת את השירות ללקוחותינו על ידי תאום טכנאי חלופי. במידה והייתה תקלה נקודתית בתאום, והטכנאי לא הגיע, אז בהחלט ראוי לפצות את הלקוח וזו ההנחיה שניתנה לנציגים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יצחק

    על המעסיקים להפנים, שלציבור נמאס להיות עבדים והם יאבקו על זכותם להיות עובדים בעלי זכויות וקבלת יחס הוגן מהמעבידים. למעסיקים גם כדאי להבין, שמעובד מרוצה אפשר לקבל תפוקה טובה, עם פריון עבודה גבוה ורצון להשקיע. לעומת זה, עובד לא מרוצה יחפש איך לתחמן את ה מעסיק.

אירועים קרובים