אקזיט ישראלי שני בשבוע: EMC רכשה את More הישראלית בעשרות מיליוני דולרים

בסוף השבוע הודיעה גרינפלאם, חטיבת ה-Big Data של EMC, כי רכשה את More IT Resources הישראלית ואת מוצר הדגל שלה, MoreVRP ● רוב הסכום ישולם במועד הרכישה ומיעוטו תלוי בעמידה ביעדי מכירות וביצועים ● החברה הנרכשת הוקמה לפני שש שנים על ידי אלירן מלכי, המשמש כמנכ"ל, ועל ידי אילון רוסמן, עירד דויטש ותום קידר ● המוצר שלה מאפשר לאנשי תשתיות ה-IT לבצע ניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של החברה

גרינפלאם (Greenplum), חטיבת ה-Big Data של EMC, הודיעה בסוף השבוע, כי רכשה את More IT Resources הישראלית ואת מוצר הדגל שלה, MoreVRP. היקף הרכישה לא פורסם, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על עשרות מיליוני דולרים. רוב הסכום ישולם במועד הרכישה ומיעוטו תלוי בעמידה ביעדי מכירות וביצועים. מדובר באקזיט שני השבוע של חברה ישראלית, לאחר שלפני ימים אחדים הודיעה NCR, כי רכשה את ריטליקס תמורת 750 מיליון דולרים במזומן.

More הוקמה בישראל לפני שש שנים על ידי אלירן מלכי, המשמש כמנכ"ל, ועל ידי אילון רוסמן, עירד דויטש ותום קידר. שחר אפעל, לשעבר נשיא נס ישראל, הצטרף להנהלת החברה בשנה שעברה והיה זה שהוביל את מהלך הרכישה מול ענקית תשתיות ניהול המידע. החברה הצליחה גלובלית, בלי שקיבלה מימון של קרנות הון-סיכון. מוצרי הניטור והשליטה שלה מטפלים במיליארדי תעבורות מיחשוביות בארגונים מהמגזר הביטחוני, כמו גם ממגזרי הטלקום, הפיננסים, חברות האינטרנט והפארמה. בין לקוחות More בישראל נמנים פלאפון, פרטנר, נייס (NICE Systems) ו-ויזה כ.א.ל., ובין לקוחותיה בעולם נמנה תאגיד הביטוח ג'נרלי (Generali Group).

יצוין, כי More היא חברה בת בקבוצת וראיסיטי. עובדיה ייקלטו ב-EMC וימשיכו לעבוד על פיתוח המוצר. מלכי ימשיך להיות הבעלים של וראסיטי.

מערכת MoreVRP היא פרי פיתוח של אנשי הקבוצה, ומבוססת על תוכנה המאפשרת לאנשי תשתיות ה-IT בארגונים לנצל באופן מיטבי את תשתיות המיחשוב שברשותם, על ידי ניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של החברה. כעת, לאחר הרכישה, המוצר יאפשר למערכות הגדולות של גרינפלאם לבצע ניטור ולשפר את הביצועים, וכן לשפר ולקצר את תהליך ההסבות של הנתונים, שאורך זמן רב.

באמצעות המערכת יכולים אנשי החברה לקבוע מהם התהליכים החשובים לה והיכן יש צורך ברמת שירות קבועה ובאיכות שירות גבוהה. כמו כן, ביכולתם לשמר אותן גם בשעות העומס. MoreVRP מאפשרת להאיץ את התהליכים החשובים לארגון ובכך לקבל גמישות עסקית וטכנולוגית מרבית מתשתיות המיחשוב. זאת, תוך חיסכון בעלויות התקנה ותחזוקה, צמצום השימוש בחומרה והפחתת עלויות האנרגיה ושעות עבודה.

המערכת מבצעת, בצורה אוטומטית ומוגדרת מראש, תעדוף של משאבי המיחשוב ושמירה על יציבות המערכות. במקרה שבו קיים עומס על המערכות, היא מתוכנתת להעניק עדיפות ראשונה למי שנקבע, לטובת שימוש שלהם ביישומי החברה, ורק לאחר מכן מבצעת פעולות Back office נדרשות. כן מאפשרת המערכת להגיב באופן מיידי לכל התרחשות בזמן אמת, ובכך היא מונעת מצב בו הלקוחות של הארגון יחוו תקלה מכל סוג שהוא בעת השימוש בשירותים של החברה.

מגרינפלאם נמסר כי "המוצר ישולב מיידית בהיצע המוצרים שלנו. הוא מביא לנו יכולות שליטה כוללות על בסיסי נתונים וכן ניטור של פלטפורמות. לקוחותינו הארגוניים יוכלו, בעזרת המוצר שרכשנו, להבין בצורה טובה יותר את אופן הפעילות של המערכות שלהם ולשפר את הבקרה ואת הביצועים. הגישה של More לטיפול ולניהול במשאבי בסיסי הנתונים ובמשאבי המערכות היא מהפכנית, והיא מביאה לשיפור ביצועים בזמן אמת".

עוד נמסר מגרינפלאם, כי "המוצר מסייע להגדלת התפוקה, להפחתת ההוצאות ולייעול התפעול. לקוחות גרינפלאם יוכלו לשלב את המוצר ולקבל ביצועי IT טובים ומהירים יותר בעת הגירת נתונים, שדרוגים ופרויקטים בעלי נתונים רבים".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    בהימורים און-ליין בשוק ה BIG DATA בטכנולוגיית ענן המהמרים משני הצדדים מקבלים איפיון פרופיל עסקי אישיותי אנושי (BIHDNA). .. אמיר סרנגה M.B.A מנהל עסקים

  2. אלי

    וואו. מדהים. כל הכבוד לחברה האלו. תותחים.

אירועים קרובים