תוכן שיווקי
לקראת ISUG 2018 - הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ בישראל

"המנמ"ר – גורם קריטי בתרגום האסטרטגיה העסקית לתוצאות"

15/07/2018 13:51
עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"לכל מנמ"ר ישנם אתגרים שונים ודרישות שונות. עם זאת, ככל הנראה, אנחנו נמצאים בתקופה שבה המנמ"ר הוא גורם קריטי בתרגום האסטרטגיה העסקית לתוצאות ממשיות", כך אמר עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי דיבר לקראת ISUG 2018 – הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' הקרוב, ה-18 ביולי, באולם האירועים LAGO בראשון לציון.

לדבריו, "כל ארגון מחפש את המסע שלו אל עבר העידן הדיגיטלי. מטבע הדברים, למנמ"ר הארגון, המופקד על מערך ה-IT הארגוני, יש תפקיד מכריע במסע הזה, וסאפ מסייעת לו לצלוח אותו: היא רואה עצמה שותף אמיתי לתהליך. השותפות נעשית מתוך הבנת האתגר והערך העסקי במסע שכזה". הוא הסביר כי "כל ארגון הוא רב ממדי, יש לו אתגרים פנימיים וחיצוניים. כבר כיום, סאפ מסוגלת לתת לארגון מענה מלא: החל בחוויית לקוח חדשנית ומלאה, עבור בניהול ההון האנושי וכלה ברכש מגוון ורחב של פתרונות וטכנולוגיות. את כל אלה אנחנו בונים על פלטפורמה חדשנית, אינטגרטיבית ובזמן אמת".

"סאפ", אמר מילבסקי, "מעורבת באופנים שונים בתהליכים אלה בשוק הישראלי. היא עושה זאת במגוון אופנים: החל בהבאת יועצים, מומחים בתחומם, ועד למימוש יכולות מרכזיות וחדשניות בשוק הישראלי. כל זאת, על מנת להבטיח את ההצלחה של לקוחותינו הארגוניים".

מה יהיה בכנס?

הוא ציין כי "בכנס נציג מגוון רחב של פתרונות ויכולות, כאלה שזמינים כבר כיום. הם מאפשרים מסע שכזה עבור כל לקוח ארגוני שלנו, ולכן ההשתתפות בכנס כה חיונית. המסר שלנו עבור באי הכנס הוא שסאפ בונה את הארגון העתידי כארגון חכם. נציג במהלכו את מפת הדרכים של החברה, ונחשוף את ההצלחות של לקוחות ושותפים. כך, יתאפשר למשתתפי הכנס להביא את הידע לארגון שלהם ולהיות משמעותיים יותר בכל טרנספורמציה שתתרחש בו בשנים הבאות".

מילבסקי הוסיף כי "חשוב לי לציין שהכנס – ובייחוד התוכן שבו – נבנו כך שיתאימו הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים. הלקוחות עצמם ישתפו את הקהל בפרויקטים החדשים שעלו השנה לאוויר. ישנם פרויקטים מדהימים שבוצעו בישראל – וחשוב להכיר אותם".

"כמו כן", אמר, "נשתף את הקהל בעולמות החדשנות שלנו, עם מגוון פתרונות, דוגמת C4/HANA, SAP Leonardo ,Digital core, פתרונות ענן ועוד. קהילת סאפ בישראל היא עוצמתית ביותר. זו קהילה שהיא המנוע לעסקים בישראל. יש בה שילוב של חדשים ו-ותיקים, טכנולוגיה ותהליכים עסקיים – ופריצה של גבולות רבים, דרך חדשנות. יהיה כיף ומעניין לכולנו".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים