לארי אליסון תרם תשעה מיליון דולר לצה"ל

אליסון תרם כמעט שליש מהסכום שנאסף בערב הגאלה השנתי של ארגון ידידי צה"ל ואמר כי "אין כבוד יותר גדול מלתמוך בכמה מהאנשים האמיצים ביותר בעולם" ● מייקל דל תרם 1.8 מיליון דולר

לארי אליסון, המייסד, היו"ר ומנהל הטכנולוגיות הראשי של אורקל. צילום: פלי הנמר

שניים מבכירי עולם ההיי-טק תרמו יותר מ-10 מיליון דולר לצה"ל, בערב הגאלה השנתי שערך ביום ה' ארגון ידידי צה"ל, בראשותו של איש העסקים חיים סבן. לארי אליסון תרם תשעה מיליון דולר ומייקל דל תרם יחד עם רעייתו, סוזן, 1.8 מיליון. בסך הכול, גויס במהלך האירוע סכום שיא של יותר מ-33 מיליון.

תרומתו של מייסד ומנהל הטכנולוגיות של אורקל (Oracle) הייתה הגבוהה ביותר מבין התרומות שנאספו באותו הערב. הוא אמר כי "אין כבוד יותר גדול מלתמוך בכמה מהאנשים האמיצים ביותר בעולם. הגברים והנשים האלה מאוחדים כדי להגן על ישראל ולשאוף לשלום".

התרומות לצה"ל. מייקל דל, מייסד דל

התרומות לצה"ל. מייקל דל, מייסד דל

ערב הגאלה, שמתקיים זו השנה השמינית ברציפות, הוא אחד האירועים המדוברים בלוס אנג'לס ונערך השנה בנוכחותם של כ-1,200 אורחים. תורמים בולטים נוספים היו שלדון ומרים אדלסון, שתרמו לצה"ל חמישה מיליון דולר, האחים מוריס ופול מרציאנו (5.2 מיליון) וסבן בעצמו, שיחד עם רעייתו, שריל, תרם 3.6 מיליון דולר.

בין המפורסמים הנוספים שנכחו באירוע ניתן היה למצוא את ריקי מרטין, שאף הופיע בו, ארנולד שוורצנגר, ברברה סטרייסנד, סילבסטר סטאלון ופמלה אנדרסון.

סבן ציין כי הגיעו לאירוע משתתפים מתחומים רבים – בהם כוכבי הוליווד, היי-טק ועסקים – והדגיש את הגעתם של משתתפים שאין להם כל קשר לישראל או ליהדות. לדבריו, הדבר "משקף את ההערצה שלהם לגיבורים של צה"ל ולעבודה שארגון ידידי צה"ל עושה עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים