הדרך החדשה להזמין שמלת כלה באינטרנט: מדידות וירטואליות בנייד

כלות המעוניינות לבצע מדידה יכולות להעלות לאפליקציית זיקית תמונת גוף ובתוך שניות לצפות בהדמיות שלהן ● המיזם, בשיתוף אמזון, גייס עד כה 12.5 מיליון דולר

04/07/2018 14:45
צילום: יח"צ

אפליקציה חדשה  מאפשרת לכלות לעתיד למדוד אותן וירטואלית דרך המכשיר הנייד ולרכוש אותן. המדובר בשיתוף פעולה בין הסטארט-אפ זיקית (Zeekit) ואמזון (Amazon). הקולקציה מתחילה במחירים נוחים של 22 דולר לשמלה וכוללת שמלות גם במידות גדולות, עד מידה 48. קולקציית השמלות הורכבה מהיצע השמלות המצוי בחנויות אמזון שזוכות לביקורות טובות מצד לקוחותיהן לאחר קבלת הסחורה. המיזם גייס עד כה 12.5 מיליון דולר ומשתף פעולה עם הרשתות והמותגים המובילים בתעשייה.

כלות הרוצות לבצע מדידה יכולות להעלות לאפליקציית זיקית תמונת גוף שלהן ובתוך שניות לצפות בהדמיות שלהן לובשות את כל הקולקציה במדידה וירטואלית. כמו כן הן יכולות לקבל המלצה על המידה המתאימה להן מכל דגם, במטרה לדייק את הרכישה אונליין.

כלות המעדיפות שלא להעלות את תמונתן, יכולות להיעזר במדידת הקולקציה על מאגר דוגמניות קיים ולחפש דוגמנית עם מבנה גוף וגוון עור דומים לכלה. אם שמלה מוצא חן ניתן לעבור ישירות בלחיצת כפתור לעמוד רכישת השמלה באמזון.

צילום: מתוך אפליקציית זיקית.

צילום: מתוך אפליקציית זיקית.

באפליקציה קיימות גם אפשרויות לסנן דגמים לפי מחיר, לשתף את ההדמיה עם חברות או משפחה ולקבל פידבק ודירוג לכל דגם.
בזיקית אמרו השבוע כי המחירים הנוחים מאפשרים לכלות רבות להגשים את חלום השתי שמלות ולהחליף הופעה במהלך החתונה, או להזמין שמלה נפרדת לצילומי החתונה.

מטופוגרפיה בצבא לטופוגרפיה של גוף האדם

הטכנולוגיה של זיקית פותחה על ידי היזמים אלון קריסטל, ניר אפלבוים ויעל ויזל, רב סרן במיל׳ בחיל האוויר שלקחה את יכולות ניתוח הטופוגרפיה והמיפוי שצברה בשירות הצבאי וכמהנדסת אלגוריתמים בתעשיות הביטחוניות ויישמה אותן על הטופוגרפיה של גוף האדם וכיסויה בבגדים.

לדברי ויזל, מנכ"ל וממייסדי האפליקציה: "אחת הנישות שעדיין לא פרצה לגמרי את מחסום האונליין היא רכישת שמלות כלה בשל החשיבות להתאמתן לגוף ולטעם הכלה. הטכנולוגיה מאפשרת לקלוע למידה והגזרה המתאימים, כשכל שמלה נסרקת ונשברת לעשרות אלפי פיסות קטנות המאפשרות לתוכנה להלביש אותן על גוף הכלה בדיוק רב. במידה ויש צורך בתיקונים ההתאמה הווירטואלית מאפשרת לצמצם את העבודה על השמלה להתאמות קלות שבכל מקרה נהוג לבצע לפני האירוע גם ברכישה מסלון או חנות."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים