QualityTime: האפליקציה שתייעל לכם את הסמארטפון

בואו להכיר מקרוב את הישום שמספק דו"חות על הרגלי השימוש שלכם בטלפון החכם

שולטת בכל! QualityTime

במהלך סוף השבוע ניגשתי לדף ההגדרות של הטלפון שלי שבע פעמים, לא פחות ולא יותר. ושם, בין הגדרה להגדרה, ביליתי… 29 דקות שלמות. איך מונעים את ההתעסקות הארוכה הזו? תנו ל-QualityTime לעשות את העבודה בשבילכם.

QualityTime היא אפליקציה לאנדרואיד (Android) שבקצרה ניתן לומר שהיא בודקת את השימוש שלנו באפליקציות אחרות.

הישום מספק דו"חות על זמן השימוש בפועל בטלפון החכם ועל האפליקציות בהן משתמשים במהלך הזמן הזה. הוא מאפשר, בסופו של דבר, לדעת האם אנחנו משתמשים יותר מדי בטלפון ומה הן האפליקציות שזוללות את זמננו וסוללתנו יותר מהאחרות. בקיצור: מהם הרגלי השימוש שלנו בטלפון.

במרכז מסך הפתיחה ניתן לראות את דף השימוש היומי, החל מדקה אחרי חצות ועד חצות שלאחר מכן. ציר הזמן מחולק לפרקי זמן של חצי שעה, כשבכל אחד מהם מוצגות האפליקציות בהן נעשה שימוש באותו פרק זמן. לחיצה על מכסת השימוש פורסת אותה לחלוטין ומראה כמה השתמשנו במדויק במסגרת אותה חצי שעה בכל אפליקציה. לחיצה על אייקון של אפליקציה מאפשרת לקבל דיווח על השימוש בה בכל יום ובאופן שבועי.

אבל, כמו בעולם ה-IT, החוכמה היא לא רק לאסוף מידע. השאלה היא מה עושים איתו ומה התמורה. במקרה הזה מדובר באפשרות לזהות שימוש יתר באפליקציה מסוימת. מה עושים עם זה? אפשר להחליט, לדוגמה, שצריך לקבל התראה ברגע מסוים ולקבוע זאת דרך מסך ההגדרות, שזמין באמצעות לחיצה על כפתור שלוש הנקודות, שממוקם בפינה הימנית התחתונה במסך הראשי.

רישום לאתר של יצרנית האפליקציה מאפשר לשמור נתוני שימוש עד חצי שנה ולהשתמש באביזרים אחרים, זאת אומרת באינטרנט של הדברים, כדי לקבל התראות עבור המכשיר שלכם.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים