בקרוב: גרסה מתוקה במיוחד של אנדרואיד

בשבועות הקרובים צפויה גוגל להשיק את אנדרואיד 9, הלוא היא Pie – בתחילה במכשירים שלה ובהמשך בסמארטפונים של חברות אחרות ● מה יכלול הפאי?

גוגל פאי. צילום: יח"צ

קבלו את גרסת אנדרואיד 9 החדשה, והשנה בטעם פשטידה, או עוגה מתוקה במיוחד – Pie. היא מביאה עמה שיפורים רבים, ולדברי סוקרים שכבר התנסו בה – שווה לחכות לה.

נראה שתחילת השקה רחבה שלה צפויה בשבועות הקרובים. המערכת החדשה לא תתאים לכל מכשירי האנדרואיד, לפחות ביום ההשקה הראשון, אלא רק לחלקם: Pixel ,Pixel XL ,Pixel 2 ו-Pixel 2 X – כולם של גוגל עצמה. יש יצרניות נוספות שכבר התכוננו להשקת המערכת החדשה, ומכשיריהן יהיו הבאים בתור לעדכון לגרסת Pie, בהם: Essential Phone ,Nokia 7 Plus ,OnePlus 6 ,Oppo R15 Pro ,Sony Xperia XZ2 ,Vivo X21 ,Vivo X21UD ו-Xiaomi Mi Mix 2S. לחלק מאותם מכשירים ניתן יהיה להוריד גרסת בטה כבר בימים הקרובים.

בין החידושים שהתוכנה החדשה תביא: התאמה ותמיכה לכל הסוגים של הטרנד החדש של ה-Notch'ים, כך שהתצוגה לא תשתבש ותתאים את עצמה למכשירים שונים עם גדלים שונים של Noch. עוד היא תכלול ניווט במחוות, שיאפשר למשתמשים לעבור בין מסכים, לסגור אפליקציות וכדומה, שינויים במרכז ההודעות, סוללה אדפטיבית – שתגביל את השימוש באפליקציות שהמשתמש לא נכנס אליהן לעתים קרובות, יכולת להגיע למסכים שונים עם פחות לחיצות, אפשרויות נוספות בהגדרות, ואפשרויות שליטה בזמן השימוש במכשיר ובאפליקציות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    אכן הרבה יעיל ויפה יש אך על כף המאזניים הכל נופל כאשר 1. אין הקלטה ואם יש מובנית המוקלט מקבל איתות 2. כאשר מחוברים לאזניות בלוטוס, לא שומעים התראות אלא רק באזנייה. הרי לא נלך כל היום עם אזנייה באוזן. זו ממש החלטה הזויה 3. אין סמסים מתוזמנים

אירועים קרובים