הסמארטפון המתקפל של סמסונג: איך הוא ייראה?

זו לא הפעם הראשונה שבה החברה בוחנת מכשיר שכזה, אולם הפעם נראה שהוא יהפוך למציאות - לפי הדיווחים בתחילת השנה הבאה ● מה הוא צפוי לכלול? מי יהיה קהל היעד שלו? והאם סמסונג לבד בשוק הזה?

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

מזה שנים מופיעים מדי פעם דיווחים על כך שסמסונג בוחנת את סיכויי ההצלחה של מכשיר עם מסך מתקפל. אלא שעל פי הדיווחים הנוכחיים, הפעם היא גם תהפוך את זה למציאות – ככל הנראה בחודשים הקרובים. לפי הוול-סטריט ג'ורנל, שציטט מקור מקורב לנושא, החברה מתכננת להציג סמארטפון עם מסך מתקפל בתחילת השנה הבאה.

הדיווחים מדברים על אבטיפוס, שנושא את השם הפנימי Winner, כולל מסך בגודל של שבעה אינץ' – בערך כגודלו של טאבלט קטן – ומתקפל לשניים, כמו ארנק. כשהוא מקופל, מוצג בחלקו הקדמי מסך פס קטן, ומצלמות בגבו.

לפי הדיווחים, ההפצה הראשונית של המכשיר תהיה בכמויות קטנות ולצרכני נישה ספציפיים, כמו גיימרים סלולריים. אם הוא יתקבל בהצלחה, תיסלל הדרך להשקה רחבה יותר במחצית השנייה של 2019.

לא רב מכר

כרגע לא צופים בסמסונג שהמכשיר יהיה רב מכר, כך לפי העיתון, אבל החברה מעוניינת להיות הראשונה שתשיק מכשיר עם מסך מתקפל, משום שהדבר עשוי להפוך בתוך כמה שנים לחידוש משמעותי ופורץ דרך בתחום הסמארטפונים – דבר שהצרכנים כמהים לו. בחודשים האחרונים הציבו בכירים בחברה את פרויקט פיתוח המכשיר המתקפל בעדיפות גבוהה, אולם עיתוי ההשקה ועיצוב המכשיר עוד עשויים להשתנות.

סמסונג אולי תהיה הראשונה להשיק מכשיר בעל מסך מתקפל, אבל היא לא הייתה הראשונה לרשום עליו פטנט: החברה הדרום קוריאנית עשתה זאת בשבוע שעבר, אלא ש-LG הקדימה אותה ורשמה פטנט כשבועיים לפני כן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים