פלאפון בטלגרם: בדרך לשירות לקוחות טוב יותר?

החברה פיתחה מענה לקוחות אוטומטי מיוחד עבור אפליקציית המסרים ● "בשנה האחרונה אנחנו רואים גידול של יותר מ-200% במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים", ציין אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון

יותר מ-100 אלף תמונות של נשים עירומות. טלגרם. צילום אילוסטרציה: BigStock

שירות לקוחות של פלאפון בטלגרם (Telegram): החברה הודיעה היום (ד') כי פיתחה בוט עבור אפליקציית המסרים, שיצטרף למערך שירות הלקוחות של החברה. בכך פלאפון הפכה לחברה הראשונה בישראל שמציעה אפשרות זאת על גבי הרשת החברתית שתופסת תאוצה באחרונה, ומונה יותר ממיליון משתמשים בישראל.

באפליקציה ניתן מענה ראשוני במגוון נושאים שירותיים בהם שירות תיקונים, רכישת חבילות חו"ל, הוספת נפח גלישה, מעבר בין מסלולים, איתור נקודות שירות ועוד. הלקוח יופנה בהתאם למידע הרלוונטי הנמצא באתר החברה או בחנות המקוונת. בהיבטים פרטניים של קבלת מידע על חשבון או נושאים שאינם מוכרים במערכת, יועבר הלקוח לקבלת מענה אנושי בצ'ט.

"החברה דואגת להיות איפה שהלקוחות שלנו נמצאים"

ערוץ השירות בטלגרם מצטרף לערוצים הדיגיטליים האחרים שפלאפון כבר מפעילה, בהם ווטסאפ (WhatsApp) עסקים, צ'אט עם נציג שירות לקוחות, פנייה בפייסבוק (Facebook), התכתבות בהודעות SMS ונתב ויזואלי חכם במסכי נגיעה (מופעל עם ההתקשרות למוקד). כל השירותים זמינים באתר החברה, במובייל ובאפליקציית פלאפון.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק, ציין כי "פלאפון שמה לעצמה למטרה להיות ראשונה בחדשנות דיגיטלית בכלל ההיבטים ובפרט בקשר עם לקוחותיה. בשנה האחרונה אנחנו רואים גידול למעלה מ-200% במספר הפונים באמצעות הערוצים הדיגיטליים, כך שאנחנו רואים כי הביקוש לכך גדל כל הזמן. הפיתוח החדש שאנו משיקים היא הוכחה נוספת לכך שהחברה דואגת להיות איפה שהלקוחות שלנו נמצאים. אנו נמשיך להתפתח בתחום גם בעתיד ולייצר פתרונות חדשניים ללקוחותינו כפי שעשינו עד כה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים