אפקט אקספון? HOT Mobile מציעה חבילת חו"ל כלול

התחרות על הלקוח הישראלי מתרחבת: חברת המובייל של HOT משיקה תכנית שמציעה 70 ג'יגה בישראל ושני ג'יגה בחודש בחו"ל תמורת 49 שקלים ● הכניסה של חברת הסלולר החדשה שהקימה אקספון ממשיכה לעורר את השוק

לטוס מבלי להצטרך לרכוש חבילה ייעודית לחו"ל. צילום אילוסטרציה: Syntheticmessiah, BigStock

השוק ממשיך להתעורר בעקבות הקמת החברה החדשה מבית אקספון: לאחר שגולן טלקום השיקה חבילה עם גלישה ללא הגבלה בעלות של 29 שקלים, HOT mobile שולפת את הקלף שלה והשיקה היום (ד') תכנית שמציעה, בפעם הראשונה, גלישה הן בישראל והן בחו"ל. שני דברים בולטים בתכנית הם העובדה שהיא מייתרת את הצורך ברכישת חבילת חו"ל לפני כל נסיעה וכמובן המחיר – 49 שקלים לחודש למשך שנה.

התכנית שמציעה החברה כוללת שיחות והודעות, 70 ג'יגה-בייט גלישה בישראל ושני ג'יגה-בייט לחודש לגלישה במבחר יעדים בחו"ל, שלדברי HOT mobile מכסים 80% מהיעדים הפופולריים בקרב הישראלים, כמו ארצות הברית, מערב אירופה, תאילנד, טורקיה ויוון.

כאמור, החברה מציעה את התכנית במחיר של 49 שקלים לחודש למשך שנה, ולאחר מכן הוא יעלה ל-69 שקלים לחודש. בתקופת ההשקה יוכלו לקוחות החברה הקיימים לעבור לתכנית זו ללא חיוב נוסף, באמצעות האפליקציה או דרך מוקדי השירות. המחיר לדקת שיחה או SMS לישראל ודקה בינלאומית יעמוד במסגרת התכנית על 89 אגורות.

שוק שירותי הנדידה לחו"ל מוערך ביותר מחצי מיליארד שקלים בשנה, כשהצרכן הישראלי משקיע מאות שקלים בחבילות ייעודיות לגלישה באינטרנט במהלך שהייתו מעבר לים. HOT mobile השיקה את התכנית בעקבות מחקר שערכה, שבדק את הרגלי הגלישה של לקוחות ישראליים במהלך שהייה בחו"ל. לפי המחקר, אף על פי שהלקוח הישראלי מרבה לשהות בחו"ל (50% מהנשאלים טסים יותר מפעם אחת בשנה ו-65% ציינו שהם שוהים במדינות אחרות יותר משישה ימים), הוא עדיין מתייחס לסלולר שם כאל מותרות: אלה שלא משקיעים סכום גבוה בחבילות גלישה בחו"ל ישתמשו ב-Wi-Fi וב-SIM מקומי.

לדברי HOT mobile, התכנית "תעצב מחדש את תפיסת המחיר בחבילות לחו"ל. אנחנו רואים מה קרה בשוק האירופי מאז שהחלה שם מדיניות ה-Roam like at home, וגאים להיות הראשונים בארץ שיוצאים עם מהלך שכזה. בהיותה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס (Altice), החברה יכולה להציע פתרונות משתלמים באיכות גבוהה לשימוש סלולרי בחו"ל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים