HOT: ירידה בהכנסות, עליות ברווח ובמספר המנויים

הכנסות החברה ברבעון הראשון ירדו ב-1% לכמיליאד שקלים והרווח צמח ב-16% ל-44 מיליון ● מספר מנויי הטלפון הקווי של HOT עלה בפעם הראשונה מזה שמונה שנים

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT. צילום: רמי זרנגר

HOT סיימה רבעון ראשון טוב בסך הכל, אמנם עם ירידה קטנה בהכנסות אך גם עם זינוק ברווח הנקי ועלייה במספר מנויי הטלפון הקווי, בפעם הראשונה מזה שמונה שנים. הנתון גדל ב-1,000 לקוחות ל-1.2 מיליון. בנוסף, מספר המנויים של HOT mobile גדל ב-16 אלף והגיע ל-1.58 מיליון.

הנתונים הכספיים מראים שההוצאות של HOT גדלו ברבעון ב-0.33% ל-919 מיליון שקלים בעוד שההכנסות ירדו ב-0.97% ל-1.027 מיליארד. הרווח הנקי זינק ב-16%, על רקע צניחה בהוצאות המימון וירידה בחבות המס, ועמד על 44 מיליון שקלים. עם זאת, ה-EBIDTA פחת ב-6% ל-389 מיליון שקלים – ירידה שמשקפת EBIDTA שולי של 38% לעומת 40% ברבעון המקביל אשתקד. הסיבות לכך הן עלייה בהוצאות התפעול וירידה בהכנסות.

ואמנם, ההוצאות התפעוליות של החברה גדלו ברבעון ב-3.71% ל-643 מיליון שקלים. הרווח התפעולי ירד ב-11% ל-108 מיליון שקלים, בעיקר עקב עלייה בהוצאות התפעוליות של מגזר המובייל. ההוצאות הגולמיות רשמו קיטון של 6.76% ל-276 מיליון שקלים, הרווח הגולמי עלה ב-1.35% ל-751 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 73.13%.

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT, אמרה כי "זוהי קבוצת התקשורת היחידה שגדלה במצבת הלקוחות – גם במגזר הכבלים וגם במגזר הסלולר. ברבעון האחרון הובלנו שורה של מהלכים, ביניהם השקת Xtranet, אינטרנט במהירות של 200 מגה-ביט, כסטנדרט ללקוחות שלנו. השקנו את שירותי ה-4K, במקביל להשקת שיתוף הפעולה עם נטפליקס. ברבעון הקרוב נרחיב את השירות ונאפשר גישה ליותר מחצי מיליון ממירים בו זמנית".

HOT

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צופה מהצד

    הרווחים ברובם בזכות התנהלות נכונה בתחום התוכן של יורם מוקדי.

אירועים קרובים